Miksi mies torjui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia W
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia W

Vieras
Tapasin treffipalstalla aivan ihanan miehen, valloittavan, komean ja fiksun. Olin hakemassa jotakin ihanaa ja salaista arkeeni, eli mulla on mies ja perhe. Moraalisaarnoja en nyt kaipaa, vaan ajatuksia miksi mies lopetti yhteydenpidon. Mies laittoi ekana viestin, ja niin alkoi tiivis viestittely, olin niin ihastuksissani. Vaihdettiin monta kuvaa, mies oli aivan ihastuksissaan minusta. Mies itse pyysi voitaisko tavata. Olin tietysti innoissani, kirjoitinkin aika rohkeita,puhuttiin luontevasti puhelimessa. Mies kertoi kuinka aina odottaa postejani jne. Sitten jotain tapahtui, ihan ennalta arvaamatta mies lopetti viestien laiton. Syyksi sanoi ettei pystyisi olemaan kolmas osapuoli suhteessa. Voiko se todella olla totta? Asiallisia vastauksia kiitos.

Tapasin treffipalstalla aivan ihanan miehen, valloittavan, komean ja fiksun. Olin hakemassa jotakin ihanaa ja salaista arkeeni, eli mulla on mies ja perhe. Moraalisaarnoja en nyt kaipaa, vaan ajatuksia miksi mies lopetti yhteydenpidon. Mies laittoi ekana viestin, ja niin alkoi tiivis viestittely, olin niin ihastuksissani. Vaihdettiin monta kuvaa, mies oli aivan ihastuksissaan minusta. Mies itse pyysi voitaisko tavata. Olin tietysti innoissani, kirjoitinkin aika rohkeita,puhuttiin luontevasti puhelimessa. Mies kertoi kuinka aina odottaa postejani jne. Sitten jotain tapahtui, ihan ennalta arvaamatta mies lopetti viestien laiton. Syyksi sanoi ettei pystyisi olemaan kolmas osapuoli suhteessa. Voiko se todella olla totta? Asiallisia vastauksia kiitos.

Miehen vaimo sai miehensä kiinni ja veti talutushihnan kireämmälle.

Mä olen parisuhteessa ollut pitkään ja tässä on ollut nousut ja laskunsa. Joskus rupesin sitten treffipalstoilta etsimään seikkailua. Se oli toisaalta kivaa, mutta aina kun tuli tosipaikka eteen = olisi pitänyt tavata (ja myös seksiä olisi ollut tarjolla), niin sitä tuli moraali vastaan.

No kerran tuli sitten toteutettua noi jutut. Seksi oli mahtavaa ja kyllähän siitä useemman kuukauden seksisuhde tuli. Mutta sieltä se moraali taas nosti päätään ja oli pakko kertoa vaimolle ja ottaa avioero. Vaimo olisi antanut anteeksi, mutta itse en sitä kyennyt itselleni tekemään. Lisäksi ajattelin, että kun kerran koko ajan tuo seikkailumieli nostaa päätään, niin pakko elää sinkkuna.

No seksisuhde sitten jatkui ja tulihan sitä sitten pariuduttua tuon naisen kanssa. Sopimus oli, että "vapaa suhde". No ei siitä mitään tullut pidemmän päälle.

Nyt hiihdellään sinkkuna taas ja joku kumma siinä on, että seuran saaminen on hankalampaa. Ja vaikka sitä seksiä välillä yhä saa, niin eipä se vaan tunnu riittävän. Oikeesti, ei miehetkään pelkällä seksillä elä. En ainakaan minä...

Onko mies varattu vai vapaa?

Jos on sinkku, niin ehkä ihastui sinuun liikaa ja tajusi, että hän polttaisi vain siipensa kanssasi suhteeseen alkaessaan. Jos taas oli varattu, niin ehkä omatunto alkoi kolkuttamaan. Kolmas vaihtoehto on, että mies löysi toisen naisen, jonka on tavannut ja rakastunut tähän. Veikkaan tätä viimeistä vaihtoehtoa.

ei tuohon nyt kummempaa syytä tarvii.

Mies oli sinkku, ja on yhä edelleen. Hänellä on hyvä itsetunto mutta hän on myös todella herkkä. Alusta alkaen oli jollakin tavalla epävarma kun tuli puhe seksistä. Hän mietti pystyisikö olemaan tarpeeksi, ja lopulta kirjoitti että ei pysty harrastamaan seksiä mun kanssani koska ei halua olla kolmas pyörä, eikä halua olla rikkomassa kenenkään toiveita tai unelmia. Whaaaat..en ymmärrä?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29089742:
Mies oli sinkku, ja on yhä edelleen. Hänellä on hyvä itsetunto mutta hän on myös todella herkkä. Alusta alkaen oli jollakin tavalla epävarma kun tuli puhe seksistä. Hän mietti pystyisikö olemaan tarpeeksi, ja lopulta kirjoitti että ei pysty harrastamaan seksiä mun kanssani koska ei halua olla kolmas pyörä, eikä halua olla rikkomassa kenenkään toiveita tai unelmia. Whaaaat..en ymmärrä?

No kumisaappaalla on harvemmin ymmärrystä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29089742:
Et ymmärrä? Taidat olla melko bimbo tapaus, mikä nyt tuli selväksi jo ekasta viestistä. Sellasia ne horatsut on...

miksi et ymmärrä, että olet ollut tosi loukkaava sitä miestä kohtaan, kun olet edes pyytänyt häneltä mitään vaikka olet varattu. Ei kuule kukaan yleensä halua olla mikään varatun salasäätö.

Mulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto. Mielestäni vaan tämän kaltainen käytös MIEHELTÄ on jotenkin niin poikkeuksellista, että siksi ihmetyttää. Harva mies seksistä kieltäytyy. JA tämä mies oli oikeasti ihastuksissaan ja itse ensin ehdotti tapaamista. Älkää nyt pahoittako mieltänne, ei tämän ole tarkoitus olla mikään provo. Enkä mä tyhmäkään ole, turha koittaa dissata...

Anna olla jo, mies ei halua sekaantua varattuun naiseen ja olla sun leikkikaluna ja ehkä rikkoa
viellä perhettä.

No se mies on voinut keskustella jonkun kanssa susta ja tämä toinen on sanonut, että ei kannata sekaantua perheelliseen, tai sitten tämä tyyppi on löytänyt vapaan mimmin, palannut exän kanssa yhteen, onkin myös ollut koko ajan varattu ja tullut katumapäälle, vaimo saanut tietää jne. Onhan noita mahdollisia selityksiä.

Tai mies vain huvitteli kustannuksellasi. Esitti jotain mitä ei oikeasti ole ja katsoi, miten pitkälle homma menee. Sitten kun "sai" sinut, nin homma ei enää kiinnostanutkaan. Ehkä hänellä on oma parisuhde, jota ei halua vaarantaa.

No kiitos vastauksista, ei voi tietää mistä oli kyse. Sen tiedän, että parisuhdetta hänellä ei ole. Ja hän myös jollakin lailla särki sydämeni, ehdin ihastua häneen ihmisenä. Niin hänkin sanoi ihastuneensa minuun. Kunnes otti ja "lähti".

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29089942:
No kiitos vastauksista, ei voi tietää mistä oli kyse. Sen tiedän, että parisuhdetta hänellä ei ole. Ja hän myös jollakin lailla särki sydämeni, ehdin ihastua häneen ihmisenä. Niin hänkin sanoi ihastuneensa minuun. Kunnes otti ja "lähti".

no yhyy! Kauheaa että sulle noin teki. Sähän sen sijaan oot hyvillä aikeilla liikenteessä.

Yhteistyössä