Miksi mies toimii kapakassa näin?

  • Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
Mies ollut kapakassa. Mikä siis ihan ok. Ei siinä mitään. Juomiakin on ostettu kortilla n puolen tunnin välein eli ihan juomatahtia ja ilmeisesti kaverillekin pari tarjottu. MUTTA, on myös nostanut 40 euroa kortilla kapakasta. Rahoja hänellä ei ole, JA VALEHTELEE ettei ole ollutkaan mitään käteistä. (Ei tiedä siis, että tiedän hänen nostaneen käteistä, kävi sattumalta ilmi). Taksi maksettu kortilla myös. Mihinkään nakkikioskille tuskin olisi saanut menemään noin paljoa eikä siellä kyllä käynytkään, ja juomarahaksikin aika paljon. Mua kiinnostaa se, miksi mies on nostanut rahaa, kun kuitenkin on kaiken (näköjään) maksanut kortilla. Eikä niitä rahojakaan hänellä ole. Mihin ne teidän mielestä on menneet? Mikä ei-kortilla-maksettava maksaa kapakassa 40 euroa? Pelaaminen tietysti ehkä, mutta miksei siitä olisi maininnut kun muuten kertoili illan tapahtumista.
 
Jaa-a
No pelaamiseen ny ainaki saa tommosen summan kulumaan helposti. No eikö muka ole ostanu juomia sillä käteisellä, tai miksei olisi? Ja jos on humalapäissään tarjonnu myös kavereille parit, helposti siihen 40? menee...
 
e
Meillä miehellä menee baarissa hujauksessa 40? just esim. peleihin tai jukeboxiin eikä edes itse tajua kun käteinen on jo loppu..:p Tosin mä oon aina oikeastaan ollut itse mukana mut yhtälailla ne rahat ois mennyt vaikka en ois mukana ollutkaan. En mä nyt usko et se niillä rahoilla on mitään pahojaan tehnyt. Tai no ei se pokerin pelaaminen kyl mitään fiksua toimintaa oo mutta kuitenkin.:D
 
ap
No oli jättäny rutatut kuitit roskiin laitettavaksi ja siitä huomasin että oli nostanu rahaa, vaikka kortilla oli kyllä ostettu niin paljon ettei siinä paljoa enempää saa viinaa kulumaan vaikka ois kaiken kaverilleenki tarjonnu. Eikä mua muu hämääkään saa se käyttää rahansa mihin haluaa, ja käyttääkin, mutta ihmettelen tota valehtelua. SE on se mikä kummastuttaa. Kaveri ei oo sen sorttinen että sille tarttis lainata. Pelaaminen se vois olla, mut kun kertoi kaikkea illan mittaan tapahtunutta (ja yleensä ihan puolin ja toisin kertoillaan tapahtumia), niin ois kai se pelaamisen maininnu. Mut ehkä se on sit se.
 
hmm
niin, 40e tuskin ostanut mitään ihmeitä, lainannu kaverille tai pelannu. Ei sillä vielä seksiä saa, kyllä se menee sinne 100e hujakoille. Jos sentyyppinen baari, niin privaattistrip voisi maksaa just tuonverran. Mutta sitävarten pitää olla strippipaarissa, ja tuskin on paikasta toiseen juossu, kuitista kumminkin näät missä on ollu.

onko ennenkin ollut jotain huijjaamista kun noin tarkkaan tutkit?
 
Et voi olla tosissas, et kyttäät tollain. Aika ahistavaa toimintaa tollanen. Mun mies saa helposti pistettyy yhen baari illan aikaan menee reilu sata euroo, juo, pelaa ja tarjoo kavereille. Sit aamusta aina kiroilee kun rahat menny. Mies on monet kerrat sanonu et helposti pääsee juodessa ja pelatessa etenkin rahoistaan eroon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
niin, 40e tuskin ostanut mitään ihmeitä, lainannu kaverille tai pelannu. Ei sillä vielä seksiä saa, kyllä se menee sinne 100e hujakoille. Jos sentyyppinen baari, niin privaattistrip voisi maksaa just tuonverran. Mutta sitävarten pitää olla strippipaarissa, ja tuskin on paikasta toiseen juossu, kuitista kumminkin näät missä on ollu.

onko ennenkin ollut jotain huijjaamista kun noin tarkkaan tutkit?
No kun valehtelu on ollu miehelle ongelma, josta luulin hänen päässeen eroon jo vuosia sitten. Valehtelu ei oo liittynyt esim pettämisjuttuihin, mutta ei mun mielestä ilmiönä kuulu parisuhteeseen. Oon siis oppinu varovaiseksi sen suhteen siis jo silloin vuosia sitten. Siksi olen hämmästynyt kun nyt vuosien ( toden puhumisen ja satojen kapakkakäyntien) jälkeen äkkiä käy ilmi samaan aikaan (mutta sattumien kautta), että nosti rahaa ja just on muussa lauseessa muuta jutellut tuosta käteisasiasta. Ja kyllä mulla on ihan oikeus tutkia kaikkea rutattua mitä kotini pöydiltä löydän. Ja tutkinkin. Kyse ei oo siis rahankäytöstä vaan siitä, että mies esimerkiksi olisi just sanonu ettei oo vuosiin tupakoinu ja kuitenkin just seisoi pihalla röökillä. Valehteleeko se taas vai unohtiko vain. Toi valehtelu saa varpailleen.
 

Yhteistyössä