Miksi mies käyttäytyy näin?? Mä oon ihan pihalla, auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä epätietoisuus? Olet petturi. Ja olet tekemässä aviorikosta, osittain jo tehnytkin. Naapurin mies on fiksu ja tuntee suomalaiset miehet. Edes törkeästä pahoinpitelystä ei saa tuomioita.

Mielestäni olet typerä ja lapsellinen. Tarvitset huomiota kuin lapset ja ...olet täysin keskeneräinen. Mitä jos katsot peiliin ja kasvat aikuiseksi.

Et voi jatkaa peliä, jos et tee jotain päätöksiä. Ja kannattaa ottaa huomioon, että sinä et ole ainoa, joka ne tekee. Ei kannata ryhtyä pelinaiseksi, koska harvalla on munaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Se ei välttele sua enää, koska on alkanut seurustella ja kertonut siitä sullekin. Se on sen suojakilpi. Mutta jos se edelleen katselee sua pitkään ja silmiin, se on kiinnostunut susta edelleen (vaikka tietää, että asialle ei voi mitään).
Mä neuvoisin sua olematta vastaamatta sen katseisiin, mutta aika kinkkinen tilanne kun sullakin on tunteita.

Mutta kun ap haluaa vastata katseisiin ja haluaa pitää elämänsä jännittävänä. Onhan se ollut selvästi nähtävissä näistä viesteistä, sanoikin kuinka ei voi tunteilleen mitään.

En voikaan :( Mä välitän siitä hyvin paljon ja mies tietää sen vaikkei ollakaan varsinaisesti mitään "tunnustettu". Molemmat tietää, että tää on nyt näin ja sillä siisti ja että molemmat halutaan jatkaa ystävinä.
Mä luotan 100% ettei se ala käpälöimään, itsekin olen asennoitunut niin, että koskea ei saa. Kyllä nää tunteet tästä latistuu ajan myötä ja ystävyys säilyy!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
toivottavasti joku naapuri käräyttää. Itse olen käräyttänyt yhden suhteen tietämättömille reppana-puolisoille. Heillä on tietoon täysi oikeus!

Hyvä! Sinunlaisia saisi olla enemmänkin! Kyllä se syöksee elämän kaaokseen jos on lähipiirissä viimeinen joka kuulee mitä se ukko- tai akka"kulta" touhuaa selän takana!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Mies yrittää tehdä niinkuin oikein on, yrittää olla rikkomatta sinun ja miehesi välejä. Sinun pitäisi tehdä samoin. Älä tee itsestäsi idioottia.

peesi. juuri näin. anna sen olla rauhassa ka elä omaa suhdettas!

nyt vaan pyydä sitä enää mihinkään terassikahveille, ainakaan pitkään aikaan. Anna sen kehittää omaa suhdettaan ja panosta sä omaas, ehkä syksyn tullen voitte taas olla enemmän tekemisissä, jos vielä siltä tuntuu. En tarkoita, että teidän pitäis välit katkaista, mutta ota vähän etäisyyttä. Sitten kun sä voit ilman tunteita kohdata sen uuden tyttöystävän, olet päässyt asian yli. Ja ehkä sekin.
Vähän toi kyllä haiskahtaa siltä, että otti "korvikkeen", vaikka varmaan se nainen hänen mielestään ihan mukava onkin.

Yhteistyössä