Miksi mies jauhaa siitä että on nähnyt entiseni jossain???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
Siis mies, jonka kanssa meillä ei ole mitään vakavaa seurustelua, mainitsee aina jos on nähnyt entiseni jossain. Naureskelee ja silleen ''joo näin sen 'pertin' tänään siellä ja siellä, katsoin että siellä se nyt seisoo hahahahah'' tai kun näki kuvan lehdessä eräästä miehestä, jonka tietää olevan minuun ihastunut alkoi sama naureskelu ''luin tänään lehteä ja siellä oli 'mikon' kuva, aloin nauraa heti ku näin sen siinä hahhaha''

siis mitä ihmettä? miksi mies kokee tarpeelliseksi jauhaa mulle jos on jotain entisiäni tms nähnyt jossain ja vielä tuolla tyylillä? Katsooko reaktiotani vai onko mustasukkainen vai mitä? Ihmettelen, koska meillä ei edes ole mitään vakavaa päässyt syntymään vaikka melkeinpä viikoittain näemme, enkä miehen tunteista tiedä mitään mitä minusta ajattelee..

Kokee olevansa alfauros, kova äijä, kun on saanut noiden miesten haluaman/ennen haluaman vosun. Julistaa sitä sulle, että muistaisit kuinka kova äijä sut on ottanut.

Anteeksi, luin lopun vasta kunnolla. Jos ette seurustele, mies katsoo syttyykö sun silmiin sydämet kun noi miehet mainitaan, ja toivoo että sinäkin naurat pilkallisesti heille. Epävarma ukko.

Anteeksi, luin lopun vasta kunnolla. Jos ette seurustele, mies katsoo syttyykö sun silmiin sydämet kun noi miehet mainitaan, ja toivoo että sinäkin naurat pilkallisesti heille. Epävarma ukko.

Kertooko tuo käytös mielestäsi miehen tunteista minua kohtaan mitään? Tai luuletko, että mies tuntee jotain alemmuuden tai ylemmyyden tunnetta noiden miesten rinnalla kun tietää kenen kanssa olen aikaisemmin ollut?

Yhteistyössä