V
vierailija
Vieras
Tapasin töiden kautta erään miehen. Ihastuin häneen ja olin varma että hänkin kiinnostunut minusta, kun hän katseli minua ja hymyili koko ajan töissä ja oli muutenkin kiva. Juttelimme kahvi- lounastauoilla ja Facebookissakin aika paljon. Tartuin härkää sarvista ja pyysin häntä treffeille vain saadakseni tylyn "juu enpä kyl taida lähtee, kiitti vaan kutsusta" vastauksen. Sitten estin hänet facebookissa ja aloin vältellä miestä muutenkin saadakseni hänet pois mielestäni. Nyt mies sitten ihmettelee miksi minä välttelen häntä enkä halua enää jutella tai lounastaa hänen kanssaan!
Miksi ihmeessä mies oikein tekee näin? Hän selkeästi antoi ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut mutta silti antoi pakit. Ja nyt sitten haluaa olla kuitenkin minun kaverini... Olin tosi rikki kun hän antoi pakit, joten minua ei tosiaankaan kiinnosta kaveruus hänen kanssaan enää. Miksei mies tajua?
Miksi ihmeessä mies oikein tekee näin? Hän selkeästi antoi ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut mutta silti antoi pakit. Ja nyt sitten haluaa olla kuitenkin minun kaverini... Olin tosi rikki kun hän antoi pakit, joten minua ei tosiaankaan kiinnosta kaveruus hänen kanssaan enää. Miksei mies tajua?