Miksi miehet ovat naisia hauskempia? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Olen kiinnittänyt huomiota, että aina kaikissa komedioissa, sketseissä ym. nauran paljon enemmän miesten kuin naisten jutuille. Miehet ovat mielestäni parempia koomikkoja. Esim. nuorten miesten läpät naurattaa enemmän kuin naisten :D Kun mies pukeutuu vaikka naiseksi, on se hauskempaa kuin, että nainen pukeutuu mieheksi...tuo siis vain yksi esimerkki.

Yleensä en rajoittele näin jyrkästi sukupuolen mukaan, mutta kyllä oikeasti miesten jutuille (leffoissa, teattereissa, tapahtumissa ym. ) tulee naurettua enemmän :D Onko joku huomannut saman?

no sehän on ihan luonnollista, että nainen nauraa miehen jutuille. se on koko homman pointti. käytän hyväksi asiaa esim töissä nauramalla esimiesten jutuille, niin ne luulee, että tykkään niistä. hah.

Alkuperäinen kirjoittaja haha haha:
no sehän on ihan luonnollista, että nainen nauraa miehen jutuille. se on koko homman pointti. käytän hyväksi asiaa esim töissä nauramalla esimiesten jutuille, niin ne luulee, että tykkään niistä. hah.

Mun mielestä muuten miehetkin nauraa enemmän miesten kuin naisten jutuille...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kyllä mäki nauran paljon esim. nuorten miesten jutuille, on ne niin ihania välillä :heart: ;) sellaset herttaiset machoilijat =)

sua nuoremmat ja sun ikäset on poikia :laugh:

Mä tarkotan parikymppisiä pojankloppeja, ei miehiä vaan NUORIA miehiä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja haha haha:

Mun mielestä muuten miehetkin nauraa enemmän miesten kuin naisten jutuille...

Niin, eihän miehet voi nauraa naisten aivottomille jutuille - joita ne ei edes ymmärrä. :saint:

Kyllä mäki nauran paljon esim. nuorten miesten jutuille, on ne niin ihania välillä :heart: ;) sellaset herttaiset machoilijat =)

Mä tarkotan parikymppisiä pojankloppeja, ei miehiä vaan NUORIA miehiä ;)

ok B)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

ja sun ikäset kävelee jo kepin tai rollaattorin kanssa :D

no tälläkertaa saattasit yllättyä :xmas:

Hauskuus on miehelle hyväksyttävää, mutta hauska nainen on miehelle uhka.

minä tunnen monia hauskoja naisia ja monia tekohauskoja miehiä. naiset vaan nauraa miesten jutuille, koska haluaa mielistellä ja koska ilmassa on seksuaalinen jännite.

Kukaan ei tainnut ymmärtää, mitä ajoin takaa. Sitä on vaikea selittää. Uskon, että miehillä on jokin sukupuoleen sidonnainen tapa hauskuuttaa...eikä sitä siis ole kaikilla miehillä. Miettikääpä vaikka salkkareiden Akia, joka osaa olla tosi hauska :D ei kukaan nainen voisi olla samalla tavalla hauska, vaikea kuvitella.

Mutta kai siihen liittyy myös se naisten kiinnostus miehiin ;)

meillä on ainakin töissä yksi älyttömän hauska nainen. :D
sanoo se mitä tahansa melkein, niin alkaa vähintäänkin hymyilyttää.
se tapa millä sanoo asioita on niin hauska, sellanen rento.

On se vaan kyllä ihme homma. En ole sitä aikaisemmin ajatellutkaan, mutta kyllä esim. omassa kaveripiirissäni on enemmän hauskoja miehiä kuin naisia. Tunnen vain muutaman tosi hauskan NAISEN.

Oisko sillä jotain tekemistä asian kanssa, että naisilla on paha tapa tulkita toisten naisten sanomisia koko ajan. Esim. -Sulla on hiukset kivasti. -(Ja kaikki muu onkin sitten huonosti??? Se yrittää selvästikin sanoa, että mulla on iso perse!!!)

Miesten ei oleteta osaavan kätkeä lauseisiin toissijaisia merkityksiä.