Miksi mieheni flirttaa kaikille naisille netissä, kehuu, ottaa kontaktia, juttelee?

• Viestiketjun aloittaja Väsynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
d<s
Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt vaimo;25668751:
Lisäksi valittaa vielä siitä kun en ole seksituulella. Niin, no miksiköhän ei paljoa kiinnosta. :(

On kyllä ero käynyt monasti mielessä.
Viettääkö se yhtään aikaa sun kanssa? Onko se oikeesti koko ajan juttelemassa jollekin naikkoselle? Vedä piuhat seinästä (sen koneen) ja jutelkaa vakavasti.

Väsynyt vaimo
Viettääkö se yhtään aikaa sun kanssa? Onko se oikeesti koko ajan juttelemassa jollekin naikkoselle? Vedä piuhat seinästä (sen koneen) ja jutelkaa vakavasti.

No ei pahemmin vietä kun muut (netti) kiinnostaa enemmän. :(

Ja minusta ei se että flirttailee ole mitään kaveritouhua ja siitä ollaan kyllä puhuttu tai minä olen kertonut mitä mieltä olen mutta muutosta ei ole tapahtunut parempaan.

"vieras"
Vaikuttaa että olette ajautumassa pahasti erilleen ja olette tällä hetkellä kierteessä. Sinä laitat jalkojasi tiukemmin yhteen ja nalkutat miehellesi ja hän taas uppoutuu yhä enemmän nettiin. Ongelma kun on teillä että kumpikaan ei huomioi toista. Miten olisi jos flirttailisitte toisillenne näin kokeeksi?

murr
onkohan se miehen erittäin ämmämäinen tapa vihjata, että hän ei saa tarpeeksi huomiota? jos on lapsellinen jätkä, niin lapselliset on konstitkin?

näköjään on kovin monelle äijänpuolelle vaikea ymmärtää, että hänelle onkin tullut sisaruksia... sitten on mustasukkainen lapsille, ja sekin on niiden vika että muija-äiti ei ole enää yhtään kiva.

kaikki ihmiset on lapsellisia osan aikaa, mutta miehet saavat olla lapsellisia koko ajan...

Voi miehellä olla huonompiakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.

Naisystävien keräily on siisti ja kätevä harrastus, kokoelma ei vie tilaa nurkista eikä sen ylläpito vaadi kalliita varusteita.

En ymmärtänyt
[QUOTE="Pupu";25669015]Näinkö on? Nyt taisi käydä niin, että kokoelma supistuu yhdellä harvinaisuudella. Jatka hienon harrastuksesi parissa.[/QUOTE]

Mitä oikein tarkoitat?

Yhteistyössä