Väsynyt vaimo
Facebookissa vaikka kuinka monta "naisystävää", viettää lähes kaiken vapaa-aikansa netissä näiden naisten kanssa ja minä olen lasten kanssa.
Että ovat vain ystäviä ja että saahan sitä jutella.No mitäs miehes vastasi kun kysyit että miksi?
Sanoppa sille, että alkaa olla aika antaa sitä huomiota sinulle, jos meinaa että suhde kestää.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt vaimo;25668614:Että ovat vain ystäviä ja että saahan sitä jutella.
Viettääkö se yhtään aikaa sun kanssa? Onko se oikeesti koko ajan juttelemassa jollekin naikkoselle? Vedä piuhat seinästä (sen koneen) ja jutelkaa vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt vaimo;25668751:Lisäksi valittaa vielä siitä kun en ole seksituulella. Niin, no miksiköhän ei paljoa kiinnosta.
On kyllä ero käynyt monasti mielessä.
Viettääkö se yhtään aikaa sun kanssa? Onko se oikeesti koko ajan juttelemassa jollekin naikkoselle? Vedä piuhat seinästä (sen koneen) ja jutelkaa vakavasti.
Näinkö on? Nyt taisi käydä niin, että kokoelma supistuu yhdellä harvinaisuudella. Jatka hienon harrastuksesi parissa.Voi miehellä olla huonompiakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.
Naisystävien keräily on siisti ja kätevä harrastus, kokoelma ei vie tilaa nurkista eikä sen ylläpito vaadi kalliita varusteita.
Tää on hauskaa, kiitos tästä. On sulla surkeaa.Älä silti tee noin? Mun kokoelmassa oli enää yksi jäljellä ja nyt se on tyhjä :|