Miksi mieheni flirttaa kaikille naisille netissä, kehuu, ottaa kontaktia, juttelee?

• Viestiketjun aloittaja Väsynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pakko kysyä ap:lta että oletko itse huomioinut miestäsi? Siis muuten kuin nalkuttamalla?
Pidätkö itsestäsi huolta; onko kiva kampaus, kroppa kuosissa jne?

Saattaa kuulostaa pahalta ja epäreilulta mutta miehet ovat visuaalisia otuksia ja nätti vaimo kyllä yleensä vie tarpeen katsella muita. Itsekin olen äiti ja ymmärrän kyllä että välillä väsyttää mutta minusta naiseus ei vaan saa kadota sen takia että on myös äiti.'

Mitä jos pyytäisit miestäsi treffeille? Jättäisitte lapset hoitoon ja lähtisitte yhdessä ulos syömään ja vaikkapa leffaan? Tehkää jotain sellaista mitä teitte ennen lapsia, silloin kun suhteessa oli intohimoa. Muistelkaa mihin siinä toisessa rakastuitte.

Ongelma ei ole nyt niinkään ne naiset netissä, ne ovat vaan seurausta siitä että olette miolemmat unohtaneet huomioida toinen toistanne.

appua
No miksiköhän???
A) Haluaa jakaa ruokareseptejä näiden kaikkien naisten kanssa?
B) Haluaa naisnäkökulmaa siihen, kuinka paremmin hoitaa teidän suhdettanne?
C) Metsästää vierasta piparia?

ööööö... tosi vaikee.

uaaaaaaalalaleeeeeee
[QUOTE="vieras";25671672]Ei mutta vahvaa sutinaa oli. Kertoivat täällä itse, sen jälkeen sirkka väitti lopettavansa palstailun, mutta harmailee täällä 24/7. Väijyy Tripodin kommentteja missä tahansa ketjussa ja hyökkää aina esittämään kiukkuista tyttöystävää.[/QUOTE]

Hmmm... cherry pop.

"vieras"
miehesi saattaa pyöritellä useampaa naista yhtäaikaa. itse olen tuntenut sellaisen pelurin, joka eräällä deittisivustolla haki "irtoseuraa" koko ajan, vaikka oma nainen hänellä oli kotona. mut niin kai se on ,kun ei "parempaakaan" saa omakseen, niin mies ottaa sen, kuka ekana sattuu olemaan tyrkyllä. pitäähän jonkun pestä pyykit, siivota, kokata etc.

tuttua
onkohan se miehen erittäin ämmämäinen tapa vihjata, että hän ei saa tarpeeksi huomiota? jos on lapsellinen jätkä, niin lapselliset on konstitkin?
Enemmänkin veikkaan että mies on niin lumoutunut jostain/joistain naisista, että ei tajua itsekään mikä tollo on. Voi myös olla niin, että jahtaa ja vahtaa yhtä tiettyä netissä ja muuta eukot on peitetarinoita. Tuttua, tuttua.

Yhteistyössä