Miksi meillä on taas näin paska tuuri naapureiden suhteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieteetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieteetti

Vieras

Kaikki alkoi 5 vuotta sitten, muutettiin ja saatiin todella hankala naapuri. Teki kaikkea pientä kiusaa ja oli muutenkin veemäinen. Muutettiin parin vuoden kuluttua, ja saatiin entistä hankalampi naapuri, jonka kanssa asiat meni jo siihen että mm meidän auton renkaat oli yhtenä aamuna viilletty auki yms.

Se ihminen muutti lopulta pois, ja asuminenkin alkoi tuntua taas ihan mukavalta eikä ahdistanut enää. Sitten työjuttujen vuoksi oli muutto taas edessä, vieraalle paikkakunnalle. Ajattelin, että ei voi olla niin huonoa tuuria, että olis taas ongelmia naapureiden kanssa.

Eikä kyllä vielä ole ollutkaan. Mutta pelolla odotan :ashamed: Asumme paritaloalueella, en ole tuohon toisen päädyn perheeseen juurikaan tutustunut kun ovat niin "eristäytyneitä". Mutta nyt jo 4 eri ihmistä eri tilanteissa on tullut meiltä kysymään, että onko meillä ollut tämän naapuriperheen kanssa ongelmia. Heidän kanssaan kun kuulemma on kaikilla edellisillä asukkailla ollut ongelmia, ovat kuulemma hyvin hankalia ja yhteistyökyvyttömiä, ja naapurikränän vuoksi ne kaksi tässä ennen meitä asunutta perhettä on myöskin muuttanut pois :/ Mä en ihan tosissaan jaksa, jos tässä alkaa taas joku riitely.

Mitään ihmeempää ei oo vielä ollut, kun se että noi pesettää pyykkiä vielä joskus yhden aikaan yöllä ja pesukoneen linkous kuuluu aika lujaa meidän lasten huoneisiin kun on kai siinä ihan seinän lähellä, ja että noiden lapset kuljeskelee meidän pihan kautta.

Mutta nyt on tosiaan jo neljä eri ihmistä käynyt "varoittamassa" että juuri tän meidän naapuriperheen kanssa on monilla ollut täällä ongelmia, ja taloyhtiön hallituksen pj kävi erikseen sanomassa, että tultais heti sitten kertomaan kun ongelmia tulee :(

Mutta eikö tää silti vois mennä ihan hyvin? Ehkä meillä ei tuu ongelmia?

Kannattais katsoa peiliin kuka ne ongelmat aina aloitaa....
Pisti vaan kirjoituksessa silmiin, että pesee pyykkiä yöllä ja lapset kulkee meidän pihan läpi....
Mä luulen, että vika on lähempää kuin osaat kuvitellakkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Kannattais katsoa peiliin kuka ne ongelmat aina aloitaa....
Pisti vaan kirjoituksessa silmiin, että pesee pyykkiä yöllä ja lapset kulkee meidän pihan läpi....
Mä luulen, että vika on lähempää kuin osaat kuvitellakkaan..

? Siis kirjoitin ne huomioina, että ei ole mitään ihmeellistä häiriötä niistä ollut, että oon huomannut että pesevät yöllä pyykkiä vaikka hiljaisuus on alkanut ja että se kuuluu meillä lastenhuoneeseen ja että niiden lapsen kulkee meidän pihan poikki. Et voisin olettaa, että joku ei välttämättä niistä asioista oo tykännyt. Mutta että ei oo vielä tullut mitään sellaista ihmeellistä, jonka takia pitäisin niitä mitenkään erityisen hankalina naapureina?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä nykyiset naapurisi ovat niitä "ongelmanaapureita" juuri muiden kyttäämisen ja varoittelujen takia, ja siksi ovat eristäytyneet muista.

Joo voi olla, mietin tota samaa. En nyt jaksa uskoa kuitenkaan, että tää menis samanlaiseksi helvetiksi kuin sen edellisen naapurin kanssa, joka puhkoi ne renkaat yms. Mutta sillä rouvalla ei tainnut olla ihan kaikki kotona.

Ihan "normaaleilta" nuo naapurit on tähän asti vaikuttaneet, ite vaan jää vähän pelkäämään että onko sit oletettavissa että menee kauhean hankalaksi kun noin varoitellaan. Et en tiiä sitten, että onko se aikaisempi "häiriö" sitten ollut vaikka sitä että kuuluu meteliä, kun on pieniä lapsia. Kun oon käsittänyt että meitä edeltävillä asukkailla ei ole itsellä kovin pieniä lapsia ollut.

Yhteistyössä