Miksi meikkaat? Jos mies käskisi lopettamaan meikkaamisen niin tottelisitko häntä?

Meikkaan päivittäin, kun olen töissä. Musta se on ihan kohteliasta asiakkaitakin kohtan näyttää hyvältä. Ei tietty mitään sentin pakkelikerrosta, mutta silleen sopivasti ;) enkä lopettais meikkaamista, vaikka mies käskisi. Ja on tosi vaikea kuvitella, että se käskisi lopettamaan meikkaamisen :eek:
 
Mä meikkaan lähes joka päivä, meikkaan siks että aamulla "herään eloon" ja saan huolitellun ilmeen. Meikkaan osittain myös siksi että haluan näyttää ihmisten silmissä, etenkin oman mieheni silmissä hyvältä. (näytän hänestä hyvältä myös saunan jäljiltä, mutta se nyt ei kuulu tähän) Ja jos mies kieltäisi meikkaamasta, nauraisin hänet pihalle.
 
Työäiti
Mä en koskaan ole meikannut hirvittävästi. Mies on kieltäytynyt pussaamasta punahuulille, joten olen valinnut mielummin monet pusut kuin punaiset huulet. Voisihan sitä töissä punata huulet, mutten jaksa.
 
Mä olen meikannut 12v iästä asti. Jossain vaihessa vähentyi meikkaaminen, mutta kyllä mulla yleensä vahva meikki kun vaikka ulos menen. Mutta arkena käytän vain kulmakynää, ripsaria, meikkivoidetta, puuteria ja huulikiiltoa ja näin kesällä myös aurinkopuuteria poskipäihin. Mies joskus valittaa että tartteeko niin kauheesti meikata kun lähetään ulos :whistle: En kuuntele.
 

Yhteistyössä