MIKSI meidnä 3vuotias narttu on alkanau käyttäytyä suojelevasti minua kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mönkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mönkijä

Vieras
Meillä on 3vuotias sekarotuinen narttu koira. Joka on pääsääntösesti pihalla tarhassa.
Kun menen ulos lasten kans niin otan koiran myös. Saa juosta ihan vapaasti pihalla.
Nyt on alkanu tekeen sitä et kulkee ihan koko ajan joko minun perässä tai korkeintaan muutaman metrin päässä.
Jos menen lasten työ niin koira puskee väliin ja kuonolla työntää lapsia pois.
Aikasemmin ei ole lapsista välittäny ollenkaan.On vaan väistäny ja menny edestä.
Tänäänki ku olin pihalla niin otin nuorimman syliin niin koira alko kuonolla tökkiin lapsen kenkiin. Ja laitoin isommalle kengän nauhat kiinni niin koira tukki heti kuonosa siihen väliin.
Olen raskaana rv13. Ja nyt ihan viime kuukausina on tuota koiran ''suojelevaisuutta'' alkanu ilmetä. Tai mitä lie se onkaan.

Olen jokakerta kieltäy ja ajanu koiran kauemmas.

Ja toinen outo piirre nyt tossa on kans ihan viimepäivinä ilmenny et jos miehei on koiran kans niin yrittää jatkuvasti karata.Mut kun on minun kans niin kulkee ihossa kiinni kokoajan.

mahtaisko raskaudella olla tekemistä asian kanssa? Minkä ikänen teidän vanhempi lapsi on? Mä en oikein tota narttujen sielunelämää ymmärrä, kun itellä on ollu vaan uroksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mahtaisko raskaudella olla tekemistä asian kanssa? Minkä ikänen teidän vanhempi lapsi on? Mä en oikein tota narttujen sielunelämää ymmärrä, kun itellä on ollu vaan uroksia.

Mä olen joskus tuon kuullu et koira voi ruveta silloin käyttäytyyn oudosti, mut tuntuu vaan jotenki niin hassulta.
Edellinen lapsi on reilu vuoden ja sitä edellinen 3vuotta. Ja koira tuli taloon kun tuo 3vee oli vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:

Mä olen joskus tuon kuullu et koira voi ruveta silloin käyttäytyyn oudosti, mut tuntuu vaan jotenki niin hassulta.
Edellinen lapsi on reilu vuoden ja sitä edellinen 3vuotta. Ja koira tuli taloon kun tuo 3vee oli vauva.

nää vesitti mun teorian :| oishan sen pitäny käyttäytyä samalla lailla sillon kun edellistä odotit... mut niinku sanoin, mä en tajua narttuja, urokset on paljon suorempia (lue: putkiaivoja :D )

Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:

nää vesitti mun teorian :| oishan sen pitäny käyttäytyä samalla lailla sillon kun edellistä odotit... mut niinku sanoin, mä en tajua narttuja, urokset on paljon suorempia (lue: putkiaivoja :D )

:D
mä en kyllä muista olisko koira aikasemmin noin käyttäytyny. Kun silloinhan se on ollu vielä pentu. et kun on nyt aikanen niin? En tiiä.

sama homma, ekassa raskaudessa koira ½v- ei reagoinut, nyt toisessa raskaudessa kun sillä on itsellä ollut jo "lapsia" niin se on mun ihossa kiinni ja "vahtii" ettei esikoinen leiki liian rajusti mun sylissä

Juuri tuota kuonolla pökkimistä ja pientä vingahtelua ja ihossa kiinniolemista on meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Sie oot raskaana! Siitä se johtuu! Omat koirat reagoivat myös raskauteen. :D

Tiedättekö et minua lähinnä ärsyttää ku koira koko ajan nokottaa perässä. Mut eipähän karkaa ainakaan ;)

Ja miten muuten koiralla ilmenee ''valeraskaus''. Ku tolla koiralla joku aika sitten ihan ihmeellisesti nöpötti nännit ja nyt ne ei enään ole mitenkään erikoiset.

Yhteistyössä