Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Ei koske. Jos nimittäin katsoo ne suoraan nettisivuilta. Jos tietokoneeseen on liitetty erityinen tv-kortti, jolla näkee suoraan samat ohjelmat kuin tv:stä katsottunakin, niin silloin täytyy maksaa tv-lupa. http://www.tv-maksu.fi/index/tietoa.html Tuo IPTV tarkoittaa sitä, että tv:n kanavat välitetään katsojalle suljetussa runkoverkossa. Netti-tv on taas se ilmainen vaihtoehto, joka välitetään netin kautta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös tuo tv-lupa koske myös sitä, jos niitä ohjelmia katsoo netin/tietokoneen kautta?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tähän saakka ollaan aina maksettu, mutta nyt tehtiin päätös luopua tv:n katselusta. Eli digiboksilla heitetään kuikkaa 9.9., kun maksamamme tv-lupa umpeutuu Syitä tähän:
-tv:stä tulee ihan turhaa ohjelmaa
-katsomme telkkua niin vähän oikeasti
-netistä näkee monet ohjelmat (yle areena ja mtv3:n, nelosen ja subin nettisivut)
-dvd:t tarjoavat juuri sitä mitä haluamme katsoa
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Annu:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Ei kait siitä tarvikaan? Tietääkseni esim kesämökille ei tarvi erillistä tv-lupaa...Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Annu:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Tosin toista lupaa en periaatteesta suostu maksaa (miehen työkämppä) :snotty:
Mut se ei ookkaan mikään kesämökki vaan "kakkosasunto". Eli sinne pitäs toinen lupa maksaa. En varmasti! Ukko on siellä muutaman yön/vk. Yksi lupa riittää meille.Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Ei kait siitä tarvikaan? Tietääkseni esim kesämökille ei tarvi erillistä tv-lupaa...Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Annu:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Tosin toista lupaa en periaatteesta suostu maksaa (miehen työkämppä) :snotty:
Samat sanat täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
:attn: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Sama juttu.Enkä halua lupatarkastajia oven taakse.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Myy sitten telkkari ja digiboksikin pois, jos sulla sellaiset on Eikös nekin ole sitä turhuutta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Minä en maksa koska ei ole ylimääräistä rahaa turhuuksiin.
Ei sitä ovee tartte avata B)Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:Just "tilasin" tv-luvan. ja ihan vaan siks, ku ei aina jaksa pelätä, et koska se tarkastaja on oven takana. :ashamed: