Mua alkoi tuosta toisesta ketjusta kiinnostamaan syitä siihen miksi muut maksavat tv -lupansa, ja muut eivät...
Eli auttakaa nyt mun uteliaisuuttani...
Eli auttakaa nyt mun uteliaisuuttani...
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Eikös tuo tv-lupa koske myös sitä, jos niitä ohjelmia katsoo netin/tietokoneen kautta?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tähän saakka ollaan aina maksettu, mutta nyt tehtiin päätös luopua tv:n katselusta. Eli digiboksilla heitetään kuikkaa 9.9., kun maksamamme tv-lupa umpeutuu Syitä tähän:
-tv:stä tulee ihan turhaa ohjelmaa
-katsomme telkkua niin vähän oikeasti
-netistä näkee monet ohjelmat (yle areena ja mtv3:n, nelosen ja subin nettisivut)
-dvd:t tarjoavat juuri sitä mitä haluamme katsoa
Tästä syystä, ja koska en jaksa säikkyä yllättäviä ovikellon sointeja.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Miksiköhän tuo ei muuten onnistu...kun maksetaanhan puhelinlaskua vain käytön mukaan.Eli sen mitä katsot,maksat siitä.Ylelle kirjelmiä aiheesta???Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Tästä syystä, ja koska en jaksa säikkyä yllättäviä ovikellon sointeja.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Olen kyllä sitä mieltä että digiaikana tästä maksukäytännöstä pitäisi luopua ja jokainen maksaisi niiden kanavien mukaan mitä haluaa katsoa.