Miksi maksat / et maksa tv -lupaa?

Tähän saakka ollaan aina maksettu, mutta nyt tehtiin päätös luopua tv:n katselusta. Eli digiboksilla heitetään kuikkaa 9.9., kun maksamamme tv-lupa umpeutuu :D Syitä tähän:

-tv:stä tulee ihan turhaa ohjelmaa
-katsomme telkkua niin vähän oikeasti
-netistä näkee monet ohjelmat (yle areena ja mtv3:n, nelosen ja subin nettisivut)
-dvd:t tarjoavat juuri sitä mitä haluamme katsoa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tähän saakka ollaan aina maksettu, mutta nyt tehtiin päätös luopua tv:n katselusta. Eli digiboksilla heitetään kuikkaa 9.9., kun maksamamme tv-lupa umpeutuu :D Syitä tähän:

-tv:stä tulee ihan turhaa ohjelmaa
-katsomme telkkua niin vähän oikeasti
-netistä näkee monet ohjelmat (yle areena ja mtv3:n, nelosen ja subin nettisivut)
-dvd:t tarjoavat juuri sitä mitä haluamme katsoa
Eikös tuo tv-lupa koske myös sitä, jos niitä ohjelmia katsoo netin/tietokoneen kautta?

Minä en ole eläissäni maksanut, mutta miehen kanssa kun yhteen muutettiin, jatkoi luvan maksamista. Syystä jota en tajua, kun voisi hyvin olla ilmankin. Siitä huolimatta että telkkari muine laitteineen on kotona. Mutta ei maksa melkein kukaan muukaan, niin miksi meitin pitää. Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Tästä syystä, ja koska en jaksa säikkyä yllättäviä ovikellon sointeja.

Olen kyllä sitä mieltä että digiaikana tästä maksukäytännöstä pitäisi luopua ja jokainen maksaisi niiden kanavien mukaan mitä haluaa katsoa.

Mammari
Välillä todellakin mietityttää,miksi sitä kallista tv-lupaa maksaa kun ohjelmatarjonta on mitä on ja digiboxin aikana on yleisin ohjelma ollut laatta,jossa lukee "ei signaalia"

kukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä maksan. siksi koska katon telkkaria, yksinkertasta.
Tästä syystä, ja koska en jaksa säikkyä yllättäviä ovikellon sointeja.

Olen kyllä sitä mieltä että digiaikana tästä maksukäytännöstä pitäisi luopua ja jokainen maksaisi niiden kanavien mukaan mitä haluaa katsoa.
Miksiköhän tuo ei muuten onnistu...kun maksetaanhan puhelinlaskua vain käytön mukaan.Eli sen mitä katsot,maksat siitä.Ylelle kirjelmiä aiheesta???

tosi ärsyttävää se on maksaa sitä sikahintasta lupaa,mutta mitäs laskuja nyt ois ees kiva maksaa :whistle: eli oon aina maksanu,ja jostain syystä en oo ees ikinä harkinnu etten maksais.ja toisaalta kun miettii ni mä en jaksais kytätä/pelätä koko ajan että onko se tarkastaja kuka pimputtelee ovikelloa.

Yhteistyössä