Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:
Muljahtaneet silmän taakse? :x Niit onkii kiva ronkkia pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:Jos sulla on vielä ne paketit tallessa, niin katso niistä, eikös niihin oo merkattu se voimakkuus?
Alkuperäinen kirjoittaja anna:SAAKOS TUNKEA kysymään että mitä piilarit maksaa, erilaiset kaikki?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Onko sulla silmät auki??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulen, että niissä isoissa edullisissa pakkauksissa voi olla sattumia mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Oiskohan kuitenkin väärä voimakkuus tai sitten jos sulla on näkö -, oot vahingossa tilannut + (näin kävi mulle kerran, onneksi huomasivat ennen lähettämistä..).
Miksi muuten ostat liikkeestä kun netistä saa paaaljon halvemmalla AirOptixeja?