En haluis mennä töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vera86

Jäsen
06.01.2010
285
0
16
Huomisestä ois viiden päivän työpunki, pitkät päivät, tosi kiire...Nyt oon ollut kotona lapsen ka ja toisalta ihan mielelläni lähtisin vaihteeks pois kotoa, mutta jotenkin asennessa on vika! Tykkän työstäni,tykkän ihmisistä joiden ka teen työtä, eniten ehkä pelotta pitkäät päivät tauon jälkeen ja se että olen raskaana,ettei va vauvalle käy mitään,kun työ on kuitenkin aika fyysistä ,jaloilla pitäis olla koko päivän. Muuten olisin tosi iloinen ett äsain keikka,saan rahaa ja muutenkin pääsen pois kotoa, mutta nyt on jokin vialla. Nyt melkein itkettä ja päässä on koko ajan "en halu mennä sinne"....Jospa ajatukset vois muuttta vaikka ruuvia kääntämällä..))

No ihan normaaliahan työnvieroksuntaahan tuommoinen on! Ajattele rahoja jotka saat, kyllä muutaman päivän kestää ja raskaanahan suurin osa ihmisistä käy töissä!

Mulle käy noin aina kun suuria muutoksia edessä. Viime syksynä aloitin opiskelut parin vuoden kotiäiti uran jälkeen, hirvitti, kauhistutti, pelotti, koko muutos vaan ahdisti. Vaikka halusinkin opiskelemaan ja saada taukoa kotona oloon.

Loppujen lopuksi olin äärettömän tyytyväinen opiskeluun, lapsella meni tosi hyvin hoidossa ja itse nautin opiskelusta, ei painanut väsymys jne.

Nyt keväällä piti jäädä kesälomalle ja olin jo niin tottunut meidän uuteen rytmiin, lapsen vienti hoitoon aamulla ja iltapäivä lapsen kanssa kotona - kaikki oli tyytyväisiä, en kaivannut lomaa. Ja pelotti että jos en jaksakaan olla lapsen kanssa kotona enää, jos en keksikään tarpeeksi tekemistä lapselle, siihdynkö itse kotona "tekemättä mitään".

No nyt nautin siitäkin, viikko lomaa takana, enkä pois vaihtais tätäkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan normaaliahan työnvieroksuntaahan tuommoinen on! Ajattele rahoja jotka saat, kyllä muutaman päivän kestää ja raskaanahan suurin osa ihmisistä käy töissä!

Siis siinähän se just onkin. Saan rahat, minulla on sitten loppu ja lopuks kiva sielä. Joo, jalat väsyy mutta oon ennenkin tehnyt 14pv putkeen 13tuntiset päivät ja hengissä ollaan))).Että tyytyväisenä täällähän pitäis olla! Mutta nyt tosiaan kaikki ei oo niin kuin pitäis mun päässä...

Yhteistyössä