Miksi mä en löydä ketään miestä :(

Taas meni juttu puihin, varmaan 30. kerta. Aina vaikuttaa hyvältä, mutta sitten - PAM!! "En mä pysty", "Ku asut niin kaukana", "en ehdi" jne. Paskat!! Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ainut syy on lapset. Niitä on 3 ja varmaan juuri niiden takia olen ilmeisesti yksin loppuelämäni :'(

Loputtomiin en jaksa yrittää. Aina alusta alkaa kaikki ja sitten se on siinä. Voi vi**u!!!
 
"vierailija"
Pitäskö se yrittäminen lopettaa, ja osata nauttia yksinolostakin, tästä hetkestä? Jos sattuu kohdalle hyvä, niin sitten. Mutta epätoivonen hakeminen ei johda mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Kyllä mä miehenä luikkisin karkuun ja lujaa jos muijalla olisi kolme lasta. Kyllä ne vaikuttaa niin moneen asiaan kuitenkin. Ehkä ne ensin ajattelee, että pystyvät uusperhekuvioon, mutta tulevat sitten järkiinsä.
Mutta on niitä muunlaisiakin, että jatka etsimistä.
 
Mä en HAE epätoivoisesti mitään. Ikävä kyllä.
Sehän se just on, kun on noi lapset. Mä tiedän sen. Ja niiden takiahan tämä tässä tilanteessa on!!!

Tämä viimeisinkin on vanha tuttu, jonka kanssa olen tuntenut jo vuosia. Oltiin la ulkona ym. Sitten yht'äkkiä vaan sanoo, että en mä pysty.

Mä tiedän, että hakemalla ei löydä mitään. Mä en vaan enää jaksa enkä oikein pystykään nauttimaan yksinolosta... :( Niin kamalalta kuin se kuulostaakin :( :(

Just 1,5 vuotta sitten miehestään eronnut tuttu meni vkonloppuna kihloihin, hänellä samoin 3 lasta. Heh!!
 
Viimeksi muokattu:
Davey
Taas meni juttu puihin, varmaan 30. kerta. Aina vaikuttaa hyvältä, mutta sitten - PAM!! "En mä pysty", "Ku asut niin kaukana", "en ehdi" jne. Paskat!! Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ainut syy on lapset. Niitä on 3 ja varmaan juuri niiden takia olen ilmeisesti yksin loppuelämäni :'(

Loputtomiin en jaksa yrittää. Aina alusta alkaa kaikki ja sitten se on siinä. Voi vi**u!!!
Hei!
Missä asut? Millanen olet? Kuvaa?
 
"Kukkuu"
Yleensä syynä on lapset, valitettava tosiasia. Se on iso päätös ruveta iskäilemään toisten lapsia, joskus ne lapset käyttäytyvät sinua kohtaan niin kusipäisesti, että ei mitään rajaa. Ei se mitään hauskaa ole monta kertaa miehen kannalta.
 
"vieras"
Miten ne lapset siihen vaikuttaa? Itse en ees alkaisi sotkemaan lapsia heti suhteeseen. Tapailisin miestä vaan "omalla ajallani", jos sitä aikaa ei olisi niin antaisin olla.
 
juust
[QUOTE="Kukkuu";24360616]Yleensä syynä on lapset, valitettava tosiasia. Se on iso päätös ruveta iskäilemään toisten lapsia, joskus ne lapset käyttäytyvät sinua kohtaan niin kusipäisesti, että ei mitään rajaa. Ei se mitään hauskaa ole monta kertaa miehen kannalta.[/QUOTE]

Jaa, entäpä jos miehelläkin on lapsia?
 
Se on ihan tuhoontuomittu juttu, jos miehelläkin on lapsia. Siitä ei tule mitään, KOKEILTU ON!! Vapaat vkonloput menee ristiin jne. Ihan tuhoontuomittu ajatus.

Ja mikä tässä on hauskinta niin en ole vielä tähän asti yhdellekään miehelle sanonut, että mä haluaisin edes noita lapsia mihinkään sotkea ;)
Tämän viimeisimmänkin kanssa painotin kokoajan sitä, että silloin kun mulla on OMAA AIKAA! Mutta ei. Ne vaikuttaa silti.
Ja siis tottakai vaikuttaa, mutta se on niin ehdotonta aina. Ikävä kyllä.
 
arvid
No ei varmaan löydykään, jos sinun hakuperusteesi on miehen lapsettomuus. Kyllä siinä uusperheessä on useimmiten molemmilla lapsia.
Ja miksi ihmeessä valehtelet miehille, ettei lapset ole relevantteja. Kyllähän normaalijärkinen tajuaa, että ne lapset vaikuttavat suhteeseen ja pitääkin vaikuttaa! Niiden onnen pitää olla numero yksi.

Nauti lapsistasi ja päätä pitää miehetön vuosi. Silloinhan voi sattumalta tuuri käydä...
 
No ei varmaan löydykään, jos sinun hakuperusteesi on miehen lapsettomuus. Kyllä siinä uusperheessä on useimmiten molemmilla lapsia.
Ja miksi ihmeessä valehtelet miehille, ettei lapset ole relevantteja. Kyllähän normaalijärkinen tajuaa, että ne lapset vaikuttavat suhteeseen ja pitääkin vaikuttaa! Niiden onnen pitää olla numero yksi.

Nauti lapsistasi ja päätä pitää miehetön vuosi. Silloinhan voi sattumalta tuuri käydä...
Ei se ole hakuperuste, se on tosiasioihin perustuva juttu. Parin miehen kanssa ollut niin, että kummallakin lapsia ja juuri siihen - ja vain siihen loppui ne "suhteet", omaan mahdottomuuteensa. Vapaat meni ristiin, yhteistä aikaa ei ollut juuri ollenkaan (kerran 2 viikossa...) jne. Ei toimi.
Jos miehellä olis vaan yksi lapsi niin vois ehkä vielä toimia, mutta jos miehellä on 2 tai enemmän niin ei vaan onnistu. Esim. 5 tai 6 lapsen uusperhe on aika mahdoton ajatus hyvin monelle miehelle... ja minulle.

Ja tottakai mä sanon, että lapset on osa mua, mutta mä en hae niille mitään sijaisisää!! Ei se ole noin yksiselitteinen juttu! Se on eri asia hakea itselleen tasavertaista kumppania kuin lapsille uutta isää. Oikeasti.

Kaikki ihmiset ei vaan viihdy loputtomiin yksin. Jotkut on niin koko elämänsä, mä en ole sellainen. Ikävä kyllä. Tosin olosuhteiden pakosta on oltava.
 
Viimeksi muokattu:
juust
[QUOTE="Kukkuu";24360638]Mitä jos kuu on juustoa, kerroin vain omalta kohdalta miten nämä hommat menee ja miltä tuntuu. Ottakaa se miten haluatte, mitään kauhean hauskaa se touhu ei ole monesti.[/QUOTE]

Omalta kohdalta. No se ei tosiaan mitään kerro. Kaikki ei onneksi ole noin mustavalkosta!
 
"joku"
vaan että mies totea heti jos tuntuu ettei pysty..eikä yritä sinnitellä ja taas erotaan parin vuoden päästä.sulla on väärä asenne..itse ainakin olin aikoinaan liikkeellä asenteella että minä ja lapset ollaan paketti,isä heillä on mutta uuden miehen pitää olla vastuullinen aikuinen joka on mukana kaikessa elämässämme.onneksi sellainen mies löytyikin,meillä on yhteisiäkin lapsia jo,mutta ei me erotella kuka vie kenet lääkäriin ja kuka menee joulujuhliin,se menee joka kerkee=)Minulla oli 2 lasta valmiina.
 
Keskity nauttimaan elämästäsi ja lastesi seurasta. Lapset ovat lapsia vain vähän aikaa, kumppanin joutaa etsiä kun lapset ovat varttuneempia.
Mä antaisin tämän ihan saman neuvon. Eron jälkeen oon deittaillut paria, seurustellut yhden kanssa ja jotenkin se tuntui, että mulla menee ihan riittävästi aikaa lapsiin ja itseeni.. mä haluan seurustella ehkä joskus sitten vasta, kun lapset on oikeesti isompia, eikä vaadi niin paljon aikaa multa enää. Mun on vaan parempi olla yksin. Ja uskon, että se on myös parempi tilanne ryhtyä parisuhteeseen, kun oikeasti kykenee olemaan yksin(kin) ja myös nauttimaan siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: sisar puoliQ
"Kukkuu"
Omalta kohdalta. No se ei tosiaan mitään kerro. Kaikki ei onneksi ole noin mustavalkosta!
Mikään ei ole mustavalkoista eikä mahdotonta, mutta hyvin toimeentulevalla 30 kymppisellä miehellä joka ei ole persaukinen, niin on aika hyvät saumat saada nainen jolla ei ole lapsia. Sellaista se elämä on, monia naisia kiinnostaa tälläiset miehet. Kilpailu on kovaa.
 
No tuskin se 3 lasta on monellekaan mikään ongelma :)

Kukaan ystävä/tuttavapiiristäni ei sanoisi ei vain lasten takia, jos lapsia on kuitenkin vain sen 3. Ymmärrän että on jo melko extremeä, jos lapsia on 7, mutta uskon että pienellä sulattelulla sekään ei olisi lopulta tuntemilleni ihmisille ongelma.

Olen kyllä kerran elämäni aikana törmännyt mieheen, jolle lapset oli todella nou nou, mutta siis vain kerran. Satoja kertoja olen törmännyt miehiin, joille lapset eivät olisi mikään ongelma.
 
juust
[QUOTE="Kukkuu";24360793]Mikään ei ole mustavalkoista eikä mahdotonta, mutta hyvin toimeentulevalla 30 kymppisellä miehellä joka ei ole persaukinen, niin on aika hyvät saumat saada nainen jolla ei ole lapsia. Sellaista se elämä on, monia naisia kiinnostaa tälläiset miehet. Kilpailu on kovaa.[/QUOTE]

Toki toki, jos se on bisnestä ja kilpailua. Mutta elämä on.. ja onneksi on niitä onnellisiakin uusperhekuvioita
 
No, ehkä se on vaikea käsittää, että kaikki ei nauti elämisestä yksin. Olen kuitenkin ollut yksin ihan tarpeeksi. Ystävät jää yks kerrallaan, ei tästä niin vaan enää mihinkään edes pääse :( kun yksin ei paljon baariin TMS tee mieli lähtä!!

Se on hyvä neuvo, että nauti yksinolemisesta, lapsista jne, mutta se ei vaan toimi kaikkiin. Jos mä olisin saanut valita niin olisin valinnut toisin ja toivonut olevani ihminen, joka ei tarvitse toista ihmistä rinnalle - että yksin on hyvä olla. Mua ahdistaa olla yksin. Mä en voi sille mitään.
Sen tiesin jo heti eron jälkeen, että väkisin hakemalla en mitään löydä enkä sitä ole ikinä tehnytkään. Silloin oli vielä kavereita ym seuraksi baariin, risteilylle jne. Nyt ei ole oikeastaan enää ketään.
 
Niin justiinsa
Mua ahdistaa olla yksin. Mä en voi sille mitään.
Sen tiesin jo heti eron jälkeen, että väkisin hakemalla en mitään löydä enkä sitä ole ikinä tehnytkään. Silloin oli vielä kavereita ym seuraksi baariin, risteilylle jne. Nyt ei ole oikeastaan enää ketään.
Tuo asenne taitaa karkottaa kaikki miehet. He vaistoavat, että olet epätoivoinen.
 

Yhteistyössä