Miksi mä en löydä ketään miestä :(

"rontti"
Kuulehan aloittaja, lue tämä näkökanta: Ethän koskaan lastesi kuullen surkuttele tuota miten et lasten (heidän) takia löydä itsellesi kunnollista miestä? Itse muistan edelleen miten se sattui vielä teini-iässäkin kuulla tuota samaa omalta yksinhuoltajaäidiltäni, saati sitten lapsena. Lapset ottavat muutenkin niin herkästi syyt niskoilleen monista mahdottomistakin asioista jo ilman, että äiti tai kukaan muukaan heitä syyttää mistään.
 
[QUOTE="rontti";24360831]Kuulehan aloittaja, lue tämä näkökanta: Ethän koskaan lastesi kuullen surkuttele tuota miten et lasten (heidän) takia löydä itsellesi kunnollista miestä? Itse muistan edelleen miten se sattui vielä teini-iässäkin kuulla tuota samaa omalta yksinhuoltajaäidiltäni, saati sitten lapsena. Lapset ottavat muutenkin niin herkästi syyt niskoilleen monista mahdottomistakin asioista jo ilman, että äiti tai kukaan muukaan heitä syyttää mistään.[/QUOTE]

Juu en!
 
"vieras"
[QUOTE="hah";24360719]Ihan totta. Montako yli 30v ihanaa lapsetonta vapaata miestä on:D[/QUOTE]

Vähän nuorempana lapsettomana naisena (joka kuitenkin lapsia tahtoisi vielä saada) voin sanoa, että ei montaakaan. Ja ne harvat mitä löytyy sellaisia, etteivät vastaisuudessakaan lapsia elämäänsä halua, sen enempää toisen kuin yhteisiäkään.
 
"vierailija"
Itse olen tietoisen valinnan tehnyt, että ei miestä ennenkun lapset maailmalla ( jos sittenkään ) mutta olenkin yksikseen viihtyvää tyyppiä. Vielä kun miehet sen tajuaisi
 
"vieras"
No oothan sä nyt JOSKUS jonkun miehen löytänyt, jos sulla on kolme lastakin!!

Oot siis ollut sopiva pariksi lastesi isälle/isille (mitä sittemmin on tapahtunut, se ei liity tähän), joten mikset voi löytää sopiva miestä tulevaisuudessakin. Elämäntilanteesi on tietty nyt erilainen, mutta lapset kasvaa....
 
tietotsto
Taas meni juttu puihin, varmaan 30. kerta. Aina vaikuttaa hyvältä, mutta sitten - PAM!! "En mä pysty", "Ku asut niin kaukana", "en ehdi" jne. Paskat!! Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ainut syy on lapset. Niitä on 3 ja varmaan juuri niiden takia olen ilmeisesti yksin loppuelämäni :'(

Loputtomiin en jaksa yrittää. Aina alusta alkaa kaikki ja sitten se on siinä. Voi vi**u!!!
elättäjää etsivät mammat pilaa kaikkien maineen ja siksi suakin karsastetaan.

Miehiä, jotka suostuisivat on kyl vaikka miten paljon, mutta he eivät sinua taas viehätä. Ala hakea ns kilttiä ja kunnollista joka ei ehkä ole niin supliikki ja itsevarma, niin olet suhteessa pian.
 
[QUOTE="hah";24360719]Ihan totta. Montako yli 30v ihanaa lapsetonta vapaata miestä on:D[/QUOTE]
Tunnen aika montakin mukavaa, kivannäköstä tällasta, niille ei kelpaa kuka vaan, niillä on ollu suhteita mutta hätäset, vauvakiimaset naiset pelottaa ne karkuun.
 
"vieras"
[QUOTE="hah";24360719]Ihan totta. Montako yli 30v ihanaa lapsetonta vapaata miestä on:D[/QUOTE]

Kyllä yli 30-vuotiaita lapsettomia vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta että onko sellainen mies vielä ihanakin, niin se on sitten jo toinen juttu.
 
"vieras"
[QUOTE="Kukkuu";24361363]Aamen, sitten on nämä tapaukset joilla biologinen kello tikittää. He vasta epätoivoisia onkin, suorastaan pelottavia.[/QUOTE]

Niin, no mut mitä siinä tilanteessa voi nainen tehdä ollakseen vähemmän pelottava? Valehdella miehelle suoraan päin naamaa ja feikata vauvakuumeetonta kunnes mies on nalkissa? Vai pitäiskö vaan raiskata joku mies tuolta kadulta seuraavan ovulaation tullen, jos onnistuisi raskautumaan ja pääsisi sillä vauvakuumeestaan niin että voisi sitten yh:na rauhassa katsella elämänkumppania ilman niitä vauvahaaveita?

Kun ei sitä kuumetta poiskaan saa vaikka se vaikeuttaa elämää muillakin saroilla ihan helvetisti. Vähän sama kun sanois miehelle, että seksihalut naista kohtaan karkottaa naiset että ole vaan haluamatta sitä seksiä vaikka menis vuosia ennenkuin nainen on siihen itse valmis niin saat naisen. Samat luonnolliset vietit siinä jyllää.
 

Yhteistyössä