K
"kyllästynyt"
Vieras
Huomaa kun viljelee noita pimeitä alotuksiaan ihan liukuhihnalta, tehkää nyt jotain moderaattorit ! Mädättää koko palstan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Senkun bannaavat ne kaikki ip-osotteet mistä paskaa vyöryttää.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ap;23892872:Minua väitetään joksikin "lepsaksi" tuossa yhdessä ketjussa ja voin kertoa teille, etten todellakaan ole mikään lepsa, enkä edes tiedä mikä/kuka sellanen on. :flower:
Et olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja eräs ap;23892872:Minua väitetään joksikin "lepsaksi" tuossa yhdessä ketjussa ja voin kertoa teille, etten todellakaan ole mikään lepsa, enkä edes tiedä mikä/kuka sellanen on. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ap;23892872:Minua väitetään joksikin "lepsaksi" tuossa yhdessä ketjussa ja voin kertoa teille, etten todellakaan ole mikään lepsa, enkä edes tiedä mikä/kuka sellanen on. :flower:
Ap:n mielestä ilmeisesti kukaan muu tällä palstalla ei voi olla perussuomalaisten arvojen kannattaja kuin lepsa.