Miksi lapsia usean miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mä saan lisää lapsia, niin pakostakin tulee eri isä kuin tytölle. Mutta se tuskin on sulta mitenkään pois? Mä olen aina halunnut ison perheen. Tytön isän kanssa ei vain homma sujunut enkä mä halua jättää lastensaamista tähän vain sen takia ettei tulisi eri isä.

No sellaista se elämä välilllä vaan on.. Jos esim on lapsi miehen kanssa ja ero tulee.. Sitten tapaa uuden miehen jolla ei vaikka vielä ole omia lapsia ja hän haluaisi lapsen niin sitten sitä voi tehdä sellaisen.. Aikas outoja kyselet.. Itsellä tosin vain yksi lapsi ja lapsen isä kuvioissa, mutta voisin kuvitella itsekin tekeväni toiselle miehelle lapsen jos sattuisi ero tulemaan..

on pikasen eri asia että on ensteks lapsi miehen kanssa ja ero tulee ja löytää uuden ja tekee lisää lapsia.. kuin että on 5 lasta ja kaikilla eri isä.. silloin vois kyseinen nais ihminen mennä jo itteensä ja miettiä että miks ne suhteet ei onnistu ja että kannattaako sitten heti vääntää lapsi miehen kanssa jos ei edes oleta suhteen kestävän kahta vuotta pitempään..

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
on pikasen eri asia että on ensteks lapsi miehen kanssa ja ero tulee ja löytää uuden ja tekee lisää lapsia.. kuin että on 5 lasta ja kaikilla eri isä.. silloin vois kyseinen nais ihminen mennä jo itteensä ja miettiä että miks ne suhteet ei onnistu ja että kannattaako sitten heti vääntää lapsi miehen kanssa jos ei edes oleta suhteen kestävän kahta vuotta pitempään..

Peesi tähän. Kyllä lapsilla voi olla eri isät, mutta muakin ihmetyttää, miks niitä pitää heti alkaa väsää sen uuden ukon kanssa.
Saati miksi ylipäätänsä eron jälkeen pitää heti ottaa uus ukko? Hyvä esimerkki lapsillekin, ettei muka yksin vois olla hetkeäkään....

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:

Peesi tähän. Kyllä lapsilla voi olla eri isät, mutta muakin ihmetyttää, miks niitä pitää heti alkaa väsää sen uuden ukon kanssa.
Saati miksi ylipäätänsä eron jälkeen pitää heti ottaa uus ukko? Hyvä esimerkki lapsillekin, ettei muka yksin vois olla hetkeäkään....
Toiset ottaa uuden jo ennen eroa. :D

(tiedän, anteeksi. Oli ihan pakko. :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:
Aina ei elämä mene niinkun on suunniteltu.

Näinpä.

Samaa olin sanomassa!

Jos vahingossa tulee raskaaksi ( kyllä, aikuisen ihmisen pitää huolehtia ehkäisystä jne, mutta JOS se vaikka sitten pettää se ehkäisy.. )
niin olisiko abortti ap:n mielestä parempi vaihtoehto tuon usean isän välttämiseksi? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Aina ei elämä mene niinkun on suunniteltu.

Näinpä.

Samaa olin sanomassa!

Jos vahingossa tulee raskaaksi ( kyllä, aikuisen ihmisen pitää huolehtia ehkäisystä jne, mutta JOS se vaikka sitten pettää se ehkäisy.. )
niin olisiko abortti ap:n mielestä parempi vaihtoehto tuon usean isän välttämiseksi? :whistle:

No 2 ei ole mun mielestä usea, ja toisaalta taas en usko että usein voi tulla "vahingossa" raskaaksi

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutta ajatelkaapa isejä, joiden lapsilla on useita eri äitejä? Onko se sitten jollain tavalla hyväksyttävämpää kuin useampi eri isä saman äidin lapsilla?

Meilläpä on 7 lasta, joilla 4 äitiä ja 5 isää. :kieh:

No mä just mietin että kumpi nyt on pahempi: minä äitinä kun mulla on sama määrä lapsia ja isejä, vai mun isä isänä, kun sillä on lapsia käytännössä kuusi joilla on kolme eri äitiä (+ yksi tytär ja sen äiti, joita me muut ei tunneta). Olenko minä silti nyt hirveämpi, koska olen ÄITI?! Hmm. *pohtii päätään raapien*

Minulla on ollut aina periaate että lapset yhdelle miehelle, liikaa olen kärsinyt uusperkekuvioista pentuna ja kuullut pahaa.
Minulle siis jää lapsi-saldoksi yksi, jollen palaa exän kanssa yhteen ja sitä tuskin tapahtuu.

Eihän se elämä mene aina kuten suunnittelee, mutta minä olen jämy ja en tee lapsia kuin yhdelle.
Tämä EI tarkoita että tuomitsisin muut, ei tosiaan. Tämä on minun valinta.

Tulin esikoisen isän toimesta hylätyksi raskausaikana... hän vain totesi ettei mitenkään henkilökohtaista, mutta hän haluaa olla kaikkien kanssa :( (ilmeisesti siis kaikkien muiden, paitsi minun....)
Minäkin halunnut aina paljon lapsia, joten onnellinen olen nykyisen miehen kanssa, jonka kans 2 yhteistä muksua. Hän on isä myös tuolle esikoiselle, jonka oma isukki ei pidä yhteyttä.

Yhteistyössä