miksi lapsi vaatii kamalasti huomiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomiota

Vieras
meillä on liki 6-vuotias tyttö joka vaatisi kamalasti huomiota.
saa ihan normaalisti huomiota mielestäni, joskus olen jopa antanut hänen valvoa pikkusisaruksia pidempään, että saa vain minun ja isänsä huomion joten ei pitäisi olla huomion puutteestakaan kyse... kokoajan elämöi jotenkin, huutaa, kiljuu, juoksee ja varsinkin siis silloin jos minä esim. mieheni kanssa, eli hänen isänsä kanssa jotakin puhun. puuttuu juttuihin ja takertuu meidän keskusteluihin. pihalla jos juttelen esim. naapurin kanssa alkaa kamala lujaan ääneen puhuminen ja pahan tekeminen (mm. kukkien repiminen jne. jotta saisi huomion juuri sillä hetkellä)...onko normaalia?

Ei ole. sano sille että tulee musta mies ja vie pois jos ei lopu tuo riehuminen, jos ei sekään auta anna piiskaa sille, kunnon korvista riepaisu tai remmiä persiille, kyllä se siitä kun alat komentamaan.

Meillä samanikäinen ja kyllä tuo käytös on välillä raivostuttavaa. Huomiota haetaan jatkuvasti ja tyttö on jatkuvasti äänessä, kyselemässä tai keskeyttämässä jonkun toisen juttuja :/ Hyppii, kiljuu, huutaa tai kiusaa pikkuveljeään... Mustasukkaisuutta tuskin on sillä pikkuveli jo 4v. Meinasin itsekin tehdä asiasta avauksen...

Yhteistyössä