K
kyselen vain
Vieras
Eli te jotka annatte lapsenne mekkaloida ja juosta käytävillä junassa tai lentokoneessa, niin millä perustelette sen? Miksi niin saa tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei kai niin saakaan tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen vain:Okei, miks kaupassa sit lapset saa juosta käytävillä?
Alkuperäinen kirjoittaja No:Junassa ei ole ainakaan kiellettyä ja vaikea sitä on tervettä pientä lasta saada pysymään tunteja paikallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Junassa ei ole ainakaan kiellettyä ja vaikea sitä on tervettä pientä lasta saada pysymään tunteja paikallaan.
Miten sitten terveet pienet lapset ovat autossa? Eivät varmaan turvavöissä ole ollenkaan?
No jokainen tekee niin kuin haluaa. Mutta mieti sitten kun lapsesi vammautuu lentokoneessa että oliko se käytävillä juoksentelu sen arvoista. Lapsesi saattaa myös aiheuttaa sivullisen kuoleman tai vammautumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Junassa ei ole ainakaan kiellettyä ja vaikea sitä on tervettä pientä lasta saada pysymään tunteja paikallaan.
Miten sitten terveet pienet lapset ovat autossa? Eivät varmaan turvavöissä ole ollenkaan?
No jokainen tekee niin kuin haluaa. Mutta mieti sitten kun lapsesi vammautuu lentokoneessa että oliko se käytävillä juoksentelu sen arvoista. Lapsesi saattaa myös aiheuttaa sivullisen kuoleman tai vammautumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Mä matkustelen aika paljon lentokoneessa, noita juoksentelevia lapsia olen nähnyt useampiakin, vaan yksikään ei vielä ole ärsyttänyt eikä hermoille käynyt. Terveet taaperot vaan ovat eläväisiä, se on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Mä matkustelen aika paljon lentokoneessa, noita juoksentelevia lapsia olen nähnyt useampiakin, vaan yksikään ei vielä ole ärsyttänyt eikä hermoille käynyt. Terveet taaperot vaan ovat eläväisiä, se on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M:Mä matkustelen aika paljon lentokoneessa, noita juoksentelevia lapsia olen nähnyt useampiakin, vaan yksikään ei vielä ole ärsyttänyt eikä hermoille käynyt. Terveet taaperot vaan ovat eläväisiä, se on fakta.
Eli sun mielestä on ihan OK, että lapsi juoksentelee junassa/lentokoneessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M:Mä matkustelen aika paljon lentokoneessa, noita juoksentelevia lapsia olen nähnyt useampiakin, vaan yksikään ei vielä ole ärsyttänyt eikä hermoille käynyt. Terveet taaperot vaan ovat eläväisiä, se on fakta.
Eli sun mielestä on ihan OK, että lapsi juoksentelee junassa/lentokoneessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tärkein perustelu on, että ne ihmiset, joiden lapset riehuu, räyhää ja juoksee vapaasti häiriten muita ihmisiä, ovat jääneet jo itsekin vaille tapakasvatusta.