A
"aloittaja"
Vieras
Saatiin vihdoin isompi kämppä ja 1,5v taaperolle oma huone. Alusta asti on nukkunut siellä todella hyvin, ei ääntäkään kun olen laittanut nukkumaan. Kun nukkui samassa huoneessa saattoi itkseskellä illalla ja heräsi aikaisin ja heräsi helposti kaikkiin ääniin (esim. oven avaukseen kun mentiin myöhemmin nukkumaan tai yskimiseen). Nyt nukkuu aina 12 h yössä ja jos herää itse aikasemmin kuin minä on pomppii vain iloisena pinnasängyssä kun tulen huoneeseen.
Kai sitten vanhempien äänet häiritsee lasta niin paljon että oma huone on parempi? Selvästi lapsi tuntee olonsa turvalliseksi omassa huoneessaan. Mitähän perhepetifanaatikot tähän sanoisi? Vieressä ei suostu nukkumaan ollenkaan (ihan vauvana nukkui, mutta kun alkoi liikkua ei suosunut enää ja siirrettiin pinnikseen)
Kai sitten vanhempien äänet häiritsee lasta niin paljon että oma huone on parempi? Selvästi lapsi tuntee olonsa turvalliseksi omassa huoneessaan. Mitähän perhepetifanaatikot tähän sanoisi? Vieressä ei suostu nukkumaan ollenkaan (ihan vauvana nukkui, mutta kun alkoi liikkua ei suosunut enää ja siirrettiin pinnikseen)