P
pohdintaa
Vieras
Siis mä en kohta kestä. Mikä ihme siinä on? Siellä siis hän on joka toinen viikonloppu pe-su. Sunnuntaina, kun hän tuo lasta minulle niin on aina perus, lapsi on sit vähän nuhainen. Lämpöä ei kyllä ole ollut. Mistä ihmeessä voi olla kyse? Nyt eilen kun toi ja taas lapsi räkäinen niin tokaisinkin jo suutuspäissään, että aina lapsi kipeänä, kun tulee sinulta pois. Siihen hän ärähti, että oli jo nuhassa kun tuli. JA ei todellakaan ollut!! Voiko heillä olla hometta, joka sen tekisi? Vai voiko eri lämmitysmuodot tehä tuota? Me siis asutaan omakotitalossa ja exä asuu kerrostalossa. Osaako kukaan kertoa, mistä on kyse ja mitä ihmettä tekisin asian kanssa. Ei ole kiva lapsen kannalta olla kahen viikon välein nuhassa tai saatika et exä tuo kipeetä lasta mulle hoidettavaksi.
Aina ei ole ollut pelkkä nuha. Mutta se on yleisin. On ollut muutaman kerran oksutaudissa tai käynyt oksentamaan seuraavana päivänä. Sieltä tulee kaikki pöpöt meille
En vain tajua.
Aina ei ole ollut pelkkä nuha. Mutta se on yleisin. On ollut muutaman kerran oksutaudissa tai käynyt oksentamaan seuraavana päivänä. Sieltä tulee kaikki pöpöt meille