Miksi korkeastikoulutetut eivät äänestä persuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akateeminen persukannattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26993738]Juu, totuushan on se, että hallitus antaa yksinkertaisille ihmisille yksinkertaisia selityksiä: vastuunkantoa, niskalenkkejä, takuutuksia jne...[/QUOTE]

Ai vähän niinkuin persut lupaa puuttua maahanmuuton epäkohtiin, ja sitten kun on paikka, niin peruutetaan äkkiä takariviin huutelemaan? Onhan se noinkin.

Persuilla taitaa olla järkevimmät ajatukset maahanmuutosta, mutta en voisi äänestää heitä koskaan puolueen avoimen homovihan vuoksi. Puolueen linja kuulostaa tosi natsimaiselta, ulkomaalaiset ja homot pois Suomesta ja Suomi arjalaisille vaan... Oikeasti harmittaa, että mikään muu puolue ei edes puhu avoimesti aiheesta saati sitten yritä vähentää elintasopakolaisten määrää ja palauttaa rikoksentekijöitä lähtömaihinsa.

Tottakai äänestin ja äänestän jatkossakin.

Perussuomalaiset eivät ole maahanmuuttajia vastaan, vaan paremman maahanmuuton puolesta.

Tämän voisi jo jokainen persufoobikko vihakiimassaan painaa sinne omaan kalloonsa pikkuhiljaa!

Minä olen perussuomalainen, ja ylpeä siitä! Minulla on maahanmuuttajataustaisia ystäviäkin, joiden kanssa puuhaillaan yhtä sun toista. Yllättyisitte, jos tietäisitte kuinka moni maahanmuuttaja on perussuomalaisten kanssa samalla aaltopituudella!

Arvon "suvaitsevaiset" persufoobikot siinä vihakiiman multihuipennuksessa, hävetkää.

[QUOTE="vieras";26993787]Persuilla taitaa olla järkevimmät ajatukset maahanmuutosta, mutta en voisi äänestää heitä koskaan puolueen avoimen homovihan vuoksi. Puolueen linja kuulostaa tosi natsimaiselta, ulkomaalaiset ja homot pois Suomesta ja Suomi arjalaisille vaan... Oikeasti harmittaa, että mikään muu puolue ei edes puhu avoimesti aiheesta saati sitten yritä vähentää elintasopakolaisten määrää ja palauttaa rikoksentekijöitä lähtömaihinsa.[/QUOTE]

Heikko provo sulta ??. Luulis sun pystyvän parempaankin.

[QUOTE="vieras";26993786]Ai vähän niinkuin persut lupaa puuttua maahanmuuton epäkohtiin, ja sitten kun on paikka, niin peruutetaan äkkiä takariviin huutelemaan? Onhan se noinkin.[/QUOTE]

Persut tekivät ihan oikein meidän äänestäjien mielestämme. Eivät kääntäneet takkiaan ja pyllistäneet äänestäjilleen.

Heillä oli selkärankaa, toisin kun muilla puolueilla.

Minun silmissäni perussuomalaisten arvostus vain nousi.

[QUOTE="vieras";26993769]Poliitikot ja viranomaiset ovat rikollisten mamujen puolella, koska he eivät halua heitä karkoittaa.

Tätäkään herraa ei saatu karkoitettua mittavasta rikosrekisteristä huolimatta ja sen saivat maksaa hengellänsä viisi suomalaista.
[/QUOTE]

Tässä persujen kampanjassa on vain se ongelma että ns. kunnolliset maahanmuuttajat, mitä kuitenkin suurin osa on, kärsivät tästä negatiivisestä ilmapiiristä. Kaikki eivät tosiaankaan osaa tehdä eroa maahanmuuttajan ja rikollisen maahanmuuttajan välillä ja se kun ei edes päällepäin näy niin varmuuden vuoksi kaikki kadulla näkyvät mamut ovat epäilyttäviä.

[QUOTE="vieras";26993786]Ai vähän niinkuin persut lupaa puuttua maahanmuuton epäkohtiin, ja sitten kun on paikka, niin peruutetaan äkkiä takariviin huutelemaan? Onhan se noinkin.[/QUOTE]

Sun levy on kulunut puhki.:D

Mut hei, niissä kunnissa joissa perussuomalaiset saavat enemmistön he voivat ihan itse päättää siitä otetaanko kuntaan pakolaisia ja jos otetaan millä ehdoilla.

[QUOTE="vieras";26993806]Persut tekivät ihan oikein meidän äänestäjien mielestämme. Eivät kääntäneet takkiaan ja pyllistäneet äänestäjilleen.

Heillä oli selkärankaa, toisin kun muilla puolueilla.

Minun silmissäni perussuomalaisten arvostus vain nousi.[/QUOTE]

Tässä taas yksi osoitus persujen kannattajakunnan tasosta - kauheasti kirjoitusvirheitä.

[QUOTE="vieras";26993796]Tottakai äänestin ja äänestän jatkossakin.

Perussuomalaiset eivät ole maahanmuuttajia vastaan, vaan paremman maahanmuuton puolesta.

Tämän voisi jo jokainen persufoobikko vihakiimassaan painaa sinne omaan kalloonsa pikkuhiljaa!

Minä olen perussuomalainen, ja ylpeä siitä! Minulla on maahanmuuttajataustaisia ystäviäkin, joiden kanssa puuhaillaan yhtä sun toista. Yllättyisitte, jos tietäisitte kuinka moni maahanmuuttaja on perussuomalaisten kanssa samalla aaltopituudella!

Arvon "suvaitsevaiset" persufoobikot siinä vihakiiman multihuipennuksessa, hävetkää.[/QUOTE]
Ja olet myös ylpeästi homofoobikko ja avoimen homovihan kannalla, niinkö?

[QUOTE="jepjep";26993808]Tässä persujen kampanjassa on vain se ongelma että ns. kunnolliset maahanmuuttajat, mitä kuitenkin suurin osa on, kärsivät tästä negatiivisestä ilmapiiristä. Kaikki eivät tosiaankaan osaa tehdä eroa maahanmuuttajan ja rikollisen maahanmuuttajan välillä ja se kun ei edes päällepäin näy niin varmuuden vuoksi kaikki kadulla näkyvät mamut ovat epäilyttäviä.[/QUOTE]

Sä et tajua tätä ollenkaan. Jos hallituspuolueet toimisivat hyvän maahanmuuton puolesta Soini istuisi eduskunnassa parin kansanedustajan puhiksena, mutta kun hallitus harjoittaa huonoa maahanmuuttopolitiikkaa on Soinilla 39 edustajaa ja ensi vuonna kuntakartta on perussuomalainen.

Rautalangasta: jos hallitus potkisi rikolliset mamut takaisin sinne mistä ovat tulleet ei Suomessa esiintyisi rasismia ja perussuomalaiset olisi pienpuolue, mutta tyhmällä maahanmuutto- ja europolitiikalla hallitus saa perussuomalaisten kannatuksen kasvamaan vaali vaalilta.

[QUOTE="vieras";26993840]Ja olet myös ylpeästi homofoobikko ja avoimen homovihan kannalla, niinkö?[/QUOTE]

En tietenkään, kaveripiiriini kuuluu myös homoseksuaaleja.

Nyt en oikein ymmärrä.

[QUOTE="vieras";26993840]Ja olet myös ylpeästi homofoobikko ja avoimen homovihan kannalla, niinkö?[/QUOTE]

Eipäs kun hallitus levittää Suomessa homovihaa kärräämällä muslimeja, jotka tunnetusti vihaavat homoja, Suomeen.

[QUOTE="vieras";26993817]Sun levy on kulunut puhki.:D

Mut hei, niissä kunnissa joissa perussuomalaiset saavat enemmistön he voivat ihan itse päättää siitä otetaanko kuntaan pakolaisia ja jos otetaan millä ehdoilla.[/QUOTE]

Ehdoilla? Millaisia ehtoja (nykyisten lisäksi) pitäisi mielestäsi asettaa?

[QUOTE="vieras";26993769]Poliitikot ja viranomaiset ovat rikollisten mamujen puolella, koska he eivät halua heitä karkoittaa.

Tätäkään herraa ei saatu karkoitettua mittavasta rikosrekisteristä huolimatta ja sen saivat maksaa hengellänsä viisi suomalaista.

Poliisin mukaan ampujaksi epäilty oli vuonna 1966 Mitrovicassa syntynyt Ibrahim Shkupolli. Hän oli Kosovon albaani, joka oli tullut Suomeen pakolaisena. Asuessaan 1990-luvulla useita vuosia Mikkelissä hänet tuomittiin muun muassa liikennerikkomuksista ja pahoinpitelyistä.[2] Shkupolli oli tuomittu myös pahoinpitelystä vuonna 2001, ampuma-aserikoksesta vuosina 2004 ja 2007 sekä useisiin lähestymiskieltoihin nyt kuollutta entistä naisystäväänsä kohtaan, johon hänellä oli ollut 18 vuotta kestänyt suhde.[3][4] Lisäksi hän on ollut keskusrikospoliisin tutkittavana laittoman maahanmuuton järjestämisestä.[5] Uusimmat rikosepäilyt ainakin kahdesta petoksesta ja laittomasta uhkauksesta olivat ennen tätä ampumistapausta menneet Espoossa syyteharkintaan[/QUOTE]

:(

[QUOTE="vieras";26993854]Eipäs kun hallitus levittää Suomessa homovihaa kärräämällä muslimeja, jotka tunnetusti vihaavat homoja, Suomeen.[/QUOTE]

Ja tätä vastaan taistellaan sillä, että kärrätään ne muslimit takaisin kotimaihinsa ja vihataan ihan kotimaisin voimin sitten homoja? Olen ehdottomasti järkevämmän maahanmuuttopolitiikan kannalla, mutta mä en vaan voi hyväksyä persujen avointa homovihaa... asenteet suoraan keskiajalta. Miten kenelläkään voi olla pokkaa ylpeillä siihen joukkoon kuulumisella? Ylpeillä sillä, että haluaa kieltää kanssaihmisiltä oikeuden rakastaa ja elää yhdessä rakastettunsa kanssa sellaisena kuin on?

[QUOTE="vieras";26993889]Ja tätä vastaan taistellaan sillä, että kärrätään ne muslimit takaisin kotimaihinsa ja vihataan ihan kotimaisin voimin sitten homoja? Olen ehdottomasti järkevämmän maahanmuuttopolitiikan kannalla, mutta mä en vaan voi hyväksyä persujen avointa homovihaa... asenteet suoraan keskiajalta. Miten kenelläkään voi olla pokkaa ylpeillä siihen joukkoon kuulumisella? Ylpeillä sillä, että haluaa kieltää kanssaihmisiltä oikeuden rakastaa ja elää yhdessä rakastettunsa kanssa sellaisena kuin on?[/QUOTE]

Mitäs jos ihan vaikka tutustuisit ensiksi perussuomalaisia äänestäneisiin ihmisiin, vaikka homoseksuaaleihin.

Ennekuin alat laukomaan järjettömiä valheita jostain homovihasta.

[QUOTE="vieras";26993905]Mitäs jos ihan vaikka tutustuisit ensiksi perussuomalaisia äänestäneisiin ihmisiin, vaikka homoseksuaaleihin.

Ennekuin alat laukomaan järjettömiä valheita jostain homovihasta.[/QUOTE]

Perussuomalaisten johtaja puhuu avoimesti siitä, ettei mies saa olla miehen kanssa. En ole koskaan kuullut yhdenkään persun sanovan, että homoseksuaalisuus ei ole tuomittavaa ja olkoot mitä ovat. Sen sijaan olen jatkuvasti lukenut persujen lausuntoja siitä, miten homous on henkinen kehitysvamma ja homot (ja vammaiset) viallisia ja luonnottomia. Kerro toki jos sulla on näyttöä muunlaisista lausunnoista, mua ihan oikeasti kiinnostaisi nähdä niitäkin, enpä vain itse ole koskaan nähnyt.

[QUOTE="vieras";26993905]Mitäs jos ihan vaikka tutustuisit ensiksi perussuomalaisia äänestäneisiin ihmisiin, vaikka homoseksuaaleihin.

Ennekuin alat laukomaan järjettömiä valheita jostain homovihasta.[/QUOTE]

Eivätkös ne olleet persuedustajia, jotka muistivat itsenäisyyspäivänä ennemminkin kauhistella homojen tanssimista kuin Suomen itsenäisyyttä?

[QUOTE="vieras";26993915]Perussuomalaisten johtaja puhuu avoimesti siitä, ettei mies saa olla miehen kanssa. En ole koskaan kuullut yhdenkään persun sanovan, että homoseksuaalisuus ei ole tuomittavaa ja olkoot mitä ovat. Sen sijaan olen jatkuvasti lukenut persujen lausuntoja siitä, miten homous on henkinen kehitysvamma ja homot (ja vammaiset) viallisia ja luonnottomia. Kerro toki jos sulla on näyttöä muunlaisista lausunnoista, mua ihan oikeasti kiinnostaisi nähdä niitäkin, enpä vain itse ole koskaan nähnyt.[/QUOTE]

Pidä silmät auki ja mieli avoimena ;)

Perussuomalaiset eivät ole pelkästään pari hassua setää siellä johtopäässä. Perussuomalaisia on iso osa kansasta, siellä on seassa homoseksuaaleja, maahanmuuttajia, transuja, sivareita, ja paljon paljon muita, joita siinä joukossa ei uskoisi olevan.

[QUOTE="vieras";26993941]Pidä silmät auki ja mieli avoimena ;)

Perussuomalaiset eivät ole pelkästään pari hassua setää siellä johtopäässä. Perussuomalaisia on iso osa kansasta, siellä on seassa homoseksuaaleja, maahanmuuttajia, transuja, sivareita, ja paljon paljon muita, joita siinä joukossa ei uskoisi olevan.[/QUOTE]

Niin pidänkin, haluaisin vaan jotain vähän varmempaakin tietoa kuin kuulopuhetta esimerkiksi seksuaalivähemmistöihin kuuluvista kannattajista. Mulla on paljon seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä kaveripiirissä, ja tiedän tasan yhden lesbon joka vihaa mamuja niin paljon, että ei persuinnostukseltaan edes huomaa persujen homovihamielisiä kommentteja. Ja yhden uusnatsin, joka taitaa olla persujen kannattaja. Eikö kenelläkään olisi vaikka linkittää jotain homomyönteistä juttua persuista...

Yhteistyössä