Miksi korkeastikoulutetut eivät äänestä persuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akateeminen persukannattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26992781]Pitäisikö sinun mielestä perussuomalaisia äänestäneet sulkea mielisairaalaan?[/QUOTE]

Ei sinänsä, mutta hyvä yleissivistävä koulutus niille harmaapukuisille miehille olisi tarpeen. Sittä olisi hyvä lähteä liikkeelle.

Persuissa on varmasti muutama ihan fiksu nainen, mutta ne miehet on kivikaudelta, jääneet ilman perushoivaa ja haikailevat äiteen perään. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta omia henk.koht. elämän solmuja ei kannata sotkea politiikkaan.

Rautalangasta: muiden soimaaminen ei ole ratkaisu.

Ratkaisu: tarjoa niitä ja opi sovittelemaan.

Terv. äänestäjä

[QUOTE="vieras";26993796]Tottakai äänestin ja äänestän jatkossakin.

Perussuomalaiset eivät ole maahanmuuttajia vastaan, vaan paremman maahanmuuton puolesta.

Tämän voisi jo jokainen persufoobikko vihakiimassaan painaa sinne omaan kalloonsa pikkuhiljaa!

Minä olen perussuomalainen, ja ylpeä siitä! Minulla on maahanmuuttajataustaisia ystäviäkin, joiden kanssa puuhaillaan yhtä sun toista. Yllättyisitte, jos tietäisitte kuinka moni maahanmuuttaja on perussuomalaisten kanssa samalla aaltopituudella!

Arvon "suvaitsevaiset" persufoobikot siinä vihakiiman multihuipennuksessa, hävetkää.[/QUOTE]

Yllätit minut lepsa :laugh:

O Persut pitää linjansa, muut harjoittaa opportunisimia.

Minusta Vihreät pitää linjansa, eivätkä politisoi. Mulle ainoa oikea puolue, humaani, asiantunteva, ainoa, joka oikeasti haluaa Suomen elinympäristön parasta. (Persut eivät kannata uusiutuvia energialähteitä..).

Minä haluan, että minun Suomeni on ympäristö- ja ihmisystävällinen, eikä sitä tuhoava :)

Alkuperäinen kirjoittaja De Gröna;26994108:
Minusta Vihreät pitää linjansa, eivätkä politisoi. Mulle ainoa oikea puolue, humaani, asiantunteva, ainoa, joka oikeasti haluaa Suomen elinympäristön parasta. (Persut eivät kannata uusiutuvia energialähteitä..).

Minä haluan, että minun Suomeni on ympäristö- ja ihmisystävällinen, eikä sitä tuhoava :)

Virheiden maahanmuuttopolitiikka ei todellakaan ole ympäristöystävällistä vaan ympäristöä tuhoavaa. Samoin virheiden haikailema maaseudun autioittaminen on ympäristölle vahingollista. Siinä sitä virheiden "asiantuntevuutta"...

Ajattelin asettua PS:n listalle kunnallisvaaliehdokkaaksi. Koulutukseltani olen ekonomi ja ainut, mikä mietityttää on lehdistön aikaansaama demonisointi puolueesta, joka saattaa vaikuttaa joidenkin ihmisten käsitykseen minustra. Olen siis ollut toistaiseksi kaappiperussuomalinen, kuten uskon monen muunkin koulutetun olevan.

Ajattelin asettua PS:n listalle kunnallisvaaliehdokkaaksi. Koulutukseltani olen ekonomi ja ainut, mikä mietityttää on lehdistön aikaansaama demonisointi puolueesta, joka saattaa vaikuttaa joidenkin ihmisten käsitykseen minustra. Olen siis ollut toistaiseksi kaappiperussuomalinen, kuten uskon monen muunkin koulutetun olevan.

Nyt on erittäin hyvä mahdollisuus päästä perussuomalaiseksi kunnanvaltuutetuksi, koska perusuomalaiset saavat yli 20 prosenttia annetuista äänistä, Jytky II, ja kaikki muut puolueet menettävät paikkoja.

Hahhaa äänestäähän korkeakoulutetut persuja. Minä (tuplamaisteri) ja mies (tekniikan lisensiaatti) äänestetään kyllä ihan iloisesti persuja :D Äänestettiin viimeksikin eikä tulla kyllä muuttamaan äänestyskäyttäytymistä myöhemminkään. Ei maalla voi äänestää vihreitä (vihreät tuhoaa maatalouden), ja demarit on sotkenu kunnann asiat niin pahasti ettei sellaista voi missään nimessä tukea.

Hahhaa äänestäähän korkeakoulutetut persuja. Minä (tuplamaisteri) ja mies (tekniikan lisensiaatti) äänestetään kyllä ihan iloisesti persuja :D Äänestettiin viimeksikin eikä tulla kyllä muuttamaan äänestyskäyttäytymistä myöhemminkään. Ei maalla voi äänestää vihreitä (vihreät tuhoaa maatalouden), ja demarit on sotkenu kunnann asiat niin pahasti ettei sellaista voi missään nimessä tukea.

Mutta te olette poikkeuksia, siitä tässä on kyse. Tuttuni on perussuomalaisten ehdokas ja korkeastikoulutettu. Ehkä jos hänenlaisiaan olisi enemmän perussuomalaisten joukossa, niin heidän maineensa olisi parempi.

flags_0
flags_0

flags_0
flags_0

Yhteistyössä