Miksi kokoomus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Pienimuotoinen kysely että miksi sinä äänestät tai äänestäisit kokoomusta. Kaikki tietää mitä se on saanut aikaiseksi ja miten syöksee alaspäin, mikään ei ole parantunut kokoomuksen ollessa päättäjän paikalla. Miksi sinä äänestät kokoomusta?

Tulee niin ihana olo, kun äänestän kokoomusta. Tuntuu siltä, että olen menestynyt ihminen ja muita parempi. En tiedä miksi äänestäisin ja ketä, en tajua politiikasta mitään. Mutta tykkään kun tulee olo, että olen menestynyt ja parempi kuin muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana olo äänestyskopilla;26339313:
Tulee niin ihana olo, kun äänestän kokoomusta. Tuntuu siltä, että olen menestynyt ihminen ja muita parempi. En tiedä miksi äänestäisin ja ketä, en tajua politiikasta mitään. Mutta tykkään kun tulee olo, että olen menestynyt ja parempi kuin muut.

Joo varmasti äänestätä kokoomusta ;)
Taitaa olla tyhmä vasuri asialla. ;)

No en usko että olette kovinkaan paljon perehtyneet asioihin jos tuolla syyllä sitä äänestätte. Tai jos olette niin miksi paskapaperirullan hinta pitää nostaa 130€ kpl.? Miksi korkeassa valtion virassa olevien suojatyöpaikoissa olevien palkkaa pitää nostaa ja miksi ne pitää päästää alle 60v. eläkkeelle ihan vaan istuma hommista jossa ei sitä älyäkään tarvita tai muuta osaamista? Kenen etua se palvelee jos kotimaassa ostovoima heikkenee ja alkaa sekasorto, vähän kuin olisi maailmanlopun viimeiset päivät menossa, rikokset kasvaa hurjaa vauhtia, kuinka paljon se hyödyttää tätä maata jos annetaan ilmaiseksi kaivosoikeudet ulkomaalaisille jotka jatkojalostaa tavaran ja käärii itselleen miljardien voitot ja itse ei saada mitään? Miksi valtion pitää myydä tuottoisat valtiojohtoiset firmat ulkomaille yksityisille arabisijoittajille?

[QUOTE="alma";26339388]Ainut vähääkään realistinen puolue, joka ymmärtää, että ilman talouskasvua ei tämä maa ole hyvinvointivaltio tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Onko ollut talouskasvua viimeisen parin vuoden aikana? Paljonko valtion velka on lyhentynyt?

Ahaa tämä on ainoastaa ap:n väittelyketju joss hän ylimielisesti kuvittelee ymmärtävänsä näistä asioista enemmän ja kokoomuksen äänestäjät eivät tiedä. :D
Söpöä. :D

Ahaa tämä on ainoastaa ap:n väittelyketju joss hän ylimielisesti kuvittelee ymmärtävänsä näistä asioista enemmän ja kokoomuksen äänestäjät eivät tiedä. :D
Söpöä. :D

Ei ole väittelyketju minun puolelta. halauan vaan tietää miksi äänestää kokoomusta, onko alkuunkaan tietoa miksi kokoomus, voisivat nyt vähän perustella miten kokoomus on ainoa oikea puolue eikä vaan heitellä kuluneita sloganeitam tai sitten se vaan on ironiaa jota en nyt tajunnut. :)

[QUOTE="aloittaja";26339420]Ei ole väittelyketju minun puolelta. halauan vaan tietää miksi äänestää kokoomusta, onko alkuunkaan tietoa miksi kokoomus, voisivat nyt vähän perustella miten kokoomus on ainoa oikea puolue eikä vaan heitellä kuluneita sloganeitam tai sitten se vaan on ironiaa jota en nyt tajunnut. :)[/QUOTE]

luitko mun perustelun vai haluatko vain trollata?

[QUOTE="aloittaja";26339420]Ei ole väittelyketju minun puolelta. halauan vaan tietää miksi äänestää kokoomusta, onko alkuunkaan tietoa miksi kokoomus, voisivat nyt vähän perustella miten kokoomus on ainoa oikea puolue eikä vaan heitellä kuluneita sloganeitam tai sitten se vaan on ironiaa jota en nyt tajunnut. :)[/QUOTE]

Moni onkin jo perustellut lyhyesti ja ytimekkäästi, jos kunnon romaaneja perusteluista haluat lujea, netissä on pilvin pimein hyviä. :) Blogeissa jne. :)

Moni onkin jo perustellut lyhyesti ja ytimekkäästi, jos kunnon romaaneja perusteluista haluat lujea, netissä on pilvin pimein hyviä. :) Blogeissa jne. :)

"Moni" No ohhoh, muutama kirjoitti että se vaan nyt on iin meiningillä. Ette te taida niinku tajuta es ketä äänestätte ja miksi, media vie teitä miten haluaa. Harmi. Kerropa sinä sitten mitä on ne kokoomuksen saavutukset työllisyyden parantamiseksi tai ostovoiman parantamiseksi kun minä en vaan löydä, sinä löydät niin laita linkkiä missä niin sanotaan vai miten olikaan parantanut ihmisten elinoloja ja parantanut ostovoimaa? :)

[QUOTE="alma";26339388]Ainut vähääkään realistinen puolue, joka ymmärtää, että ilman talouskasvua ei tämä maa ole hyvinvointivaltio tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Hyvinvointivaltio pidetään pystyssä antamalla miljardeja kreikkalaisille?

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26339317:
Näin on.

Pahimpia ovat ehkä vihreät ja vasemmistoliitto, en tajua kuina tyhmä pitää ihmisen olla jos niitä äänestää! :O

Vihreät on ehdottomasti pahin puolue, koska se haluaa tuhota talouden. Vasemmistoliitto ei halua tuhota taloutta, koska silloin duunari ei saa liksaa.

-
Ennemmin Kokoomus, kun Vihreät tai Vasemmistoliitto!
Kokoomuksen ideologia on minusta järkevää siltä osin, että omalla työllään ja ahertamisellaan on mahdollista menestyä ja saada asianmukainen korvaus siitä pitkistä työpäivistä ja rasittavasta työstä - jos Vasurien ideologialla mentäisiin, pitäisi laittaa niille, jotka työtä painavat niska limassa veroprosentit kattoon, että työttömät sosiaalipummit saavat nauttia hyvätuloisten työn antimista, joka on minusta väärin!
Itse muuten äänestän Keskustaa, mutta Kokoomus tulee heti seuraavana vaihtoehtona, jos Kepun äänestäminen on mahdotonta - vastasinpahan vaan ;)

Uusimmat

Yhteistyössä