Miksi kilttimiehen elämästä tuli loppupelissä näin hyvää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvitin huvikseni että ainakin kolmasosa samaan aikaan kanssani opinnot aloittaneista ei näytä olevan koulutusta vastaavissa töissä. Ja tuo koskee niitä joista löytyy tietoa netistä. Voi vain kuvitella millainen tilanne on niillä jotka ei kerro mitään avoimesti. Samalla minä olen tavallaan uraputkessa ja hyvässä avioliitossa.
Pistää pikkasen nimittäin vakavaksi. Siihen on ainakin myötävaikuttanut se että olin töissä käytännössä koko opiskeluajan ja peräti alan hommissa pian sen jälkeen kun sain kandin ulos. Kylmät väreet kulkee pitkin selkärankaa kun ajattelen miten paljon huonommin asiat voisi olla.
 
vierailija
Selvitin huvikseni että ainakin kolmasosa samaan aikaan kanssani opinnot aloittaneista ei näytä olevan koulutusta vastaavissa töissä. Ja tuo koskee niitä joista löytyy tietoa netistä. Voi vain kuvitella millainen tilanne on niillä jotka ei kerro mitään avoimesti. Samalla minä olen tavallaan uraputkessa ja hyvässä avioliitossa.
Pistää pikkasen nimittäin vakavaksi. Siihen on ainakin myötävaikuttanut se että olin töissä käytännössä koko opiskeluajan ja peräti alan hommissa pian sen jälkeen kun sain kandin ulos. Kylmät väreet kulkee pitkin selkärankaa kun ajattelen miten paljon huonommin asiat voisi olla.
Vaikka asiat olisivatkin päällisin puolin ihan ok niin se ei vielä kerro mitään ihmisen todellisesta hyvinvoinnista. Sinulla kun tuntuu olevan paljon elämääsi häiritseviä luurankoja.
Tunnut kärsivän myös ristiriitaisuudesta omien ja sinua ympäröivien asioiden kesken.
Hyvinvoinnista kertoo positiiviset asiat harvemmin negatiiviset, joita kyllä suollat tänne säännöllisesti. Mutta hyvä jos on jonkinlainen mielenrauha.
 
vierailija
Se, että et löydä muiden tietoja netistä, ei kerro yhtään mitään siitä, miten heillä menee ammatillisesti tai yksityiselämässään. Viisaita ovat tiedonannoissaan. Joten höpö höpö taas kuvitelmiisi, miten muilla menee. Katsos, voi olla, että heillä menee hyvin ellei jopa sinua paremminkin.
 

Yhteistyössä