Miksi kysyä ja sitten ilmoittaa, että vastauksia ei toivota?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27830469:miks yleensä liittyä mihinkään naamakirjaan.
joo, ne samat selitykset tulee aina. ei tarvii erikseen edes kertoa. |O
mieti sitä loppupäivä.Miksi kysyä ja sitten ilmoittaa, että vastauksia ei toivota?
Keksin jo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27831135:mieti sitä loppupäivä.
se ei ollu kysymys eikä ilmotus. vaan toteamus, huomio tai jotain..Keksin jo.
Tai miksi yleensä kirjotella jossain kaksplussalla? |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27830469:miks yleensä liittyä mihinkään naamakirjaan.
joo, ne samat selitykset tulee aina. ei tarvii erikseen edes kertoa. |O
Damn! Minä olen huono facebookkaaja.kahvien keiton lisäksi miksi kerrotte facebookissa millon heräätte, menette nukkumaan, kaivatte nenää, kävitte tupakalla, käytte kaupassa, käytte vessassa, makoilette, luette iltalehteä, katsotte salkkareita?
Tai siivoaa tai pesee pyykkiä tai laitaa ne kuivuun.kahvien keiton lisäksi miksi kerrotte facebookissa millon heräätte, menette nukkumaan, kaivatte nenää, kävitte tupakalla, käytte kaupassa, käytte vessassa, makoilette, luette iltalehteä, katsotte salkkareita?
No et ole aatellut et sillä lappeenrantalaisella jakelijalla voi olla vaikka fb-kavereita Kuusamossa tai lähistöllä? Tai kun tän lappeenrantalaisen turkulainen kaveri pistää saman jakoon niin sillä voi olla kavereita Kuusamossa?Koska en itse pidä koirista yhtään, en välittäisi katsella niitä "kadonnut koira sieltä sun täältä". Okei, fb on varmasti vallan tehokas keino levittää infoa, mutta hei..jos hurtta on kadonnut Kuusamossa niin pitääkö se laittaa jakeluun Lappeenrannassa? Pitää olla nopsajalkainen koira jos sieltä asti löytyy.
En nyt kumminkaan jaksa moisen takia pelihousujani repiä, jos joku tuntee olevansa kovin hyöydyksi niin siitä vaan. Ei mun ole pakko niitä lukea tai katsella kuvia.
Mua ei varsinaisesti riso tai ärsytä pahemmin mikään päivitys, ihmetyttää lähinnä jos sitäkään. Ite tykkään lukea positiivisia juttuja, joissa on jokin "uutinen" (vähän merkittävämpi kuin "jee kohta keitän kahvia". Hauskoja arjen sattumuksia tai mietelmiä on kans kiva lukea.Alkuperäinen kirjoittaja Mikä ei ärsyttäis?;27832564:Unettomuudesta kärsiminen ei oo mikään pikkujuttu.
Mut mitä siellä fb:ssa pitäis päivittää/jakaa että se ois hyväksyttävää ja ei-ärsyttävää? Olla vaan kaikki ihan hiljaa toisiaan kyttäillen? Ah. Ihanan suomalaista.
No en ajatellut kun mua ei todellakaan kiinnosta kadonneet koirat. Tosin jos ajattelen, voisin kuvitella, että kuusamolainen ihminen jonka koira on kadonnut tavoittaa suuremman määrän kuusamolaisia ihmisiä kuin hänen lappeenrantalainen kaverinsa mutta mitäpä tätä sen tarkemmin miettimään.No et ole aatellut et sillä lappeenrantalaisella jakelijalla voi olla vaikka fb-kavereita Kuusamossa tai lähistöllä? Tai kun tän lappeenrantalaisen turkulainen kaveri pistää saman jakoon niin sillä voi olla kavereita Kuusamossa?
No enivei, joku jossain sanoi et niistä fb-kadonnut ilmoista on enempi haittaa kun hyötyä, mut sit taas kuullut juttua et niiden avulla ois kadonnut löytynytkin. Tiedäpä häntä.
Nomutta tätähän se facebook on. Ihme että niinkin moni viihtyy siellä.Enemmin mua ärsyttää joka päivä lueteltavat tiskaamiset, pyykinpesut, lattianluuttuamiset, imuroimiset, kakkavaippojen vaihdot ja panemaan menemiset .