P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin. Jos meikki tuntuu töhnältä, kuten joku sanoi niin tod.näk. ei vaan osaa meikata. Meikin ei ole tarkoitus edes näkyä, vaan korostaa parhaita puolia ja juurikin suojata.
Jos taas tuntuu että meikillä menee iho huonoon kuntoon, siitäkin joku mainitsi, niin silloin ei edelleenkään osaa meikata, huoltaa välineitä, käyttää laadukkaita tuotteita ja poistaa meikkiä oikein.
ja se sopii mun tyyliin. Mulla on musta, pitkä tukka, mustat vaatteet ja keho täynnä tatuointeja, näyttäisin lähinnä naurettavalta ilman meikkiä
Joillekkin meikitön naama on kauniimpi kuin meikattu. joskus näkee semmosia teinejä jotka näyttää vähän lapselta ja ovat vaaleita ja varmaan muuten nättejä, mut luomet on kirkkaan siniset ja ripsaria on niin paljo ettei jaksa silmiä auki pitää..![]()
Minulla on musta-puna-violetti tukka ja tatuointeja ja lävistyksiä, pukeudun väreihin, enkä tunne, että tarvitsen meikkiä tai että näyttäisin meikittömyyden vuoksi naurettavalta. Sen osaan kyllä ihan muutenkin.![]()
Minä olen luonnostani blondi ja omistan vitivalkeat ripset, kulmakarvat ja ihon. Melko mitättömän näköinen muuten mustan olemuksen kanssa.. makuasioita![]()