Miksi kannattaa muuttaa pois pikkukaupungista? Listataan hyviä syitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä syitä tiedät kokemuksesta, miksi kannattaa muuttaa pois pikkukaupungista vähän isompaan?
Laitetaas hiukan listaa.. :)
Erityisesti ne jotka näin ovat tehneet.

1. Juoruilu ja kyttäily joka paikassa.
2. Kaikki tuntevat toisensa.

Lisää?

Tuossa lienee jo riittävästi, mutta: ei yleensä paria kauppaa enempää, kylä kuolee viiden jälkeen iltapäivällä, ravintolaan ei viikolla kannata mennä, kun eivät ole joko auki tai sulkeutuvat kymmenen uutisten jälkeen jne.

Itse olen syyllistynyt sellaseen vaikka ei muuten kiinnosta juoruta! Jos tiedän asioita joistakin niin en kuitenkaan lokeroi ihmistä sen takia! Jotkut voi juoruilla tehdä ihmisestä erakon koska pönkittävät omaa itsetuntoaa ja kuitenkin luurankoja kaapit täynnä! Elämän aikana kaikki mokaa jossain vaiheessa. Oli se pieni tai suuri moka mutta täydellistä ihmistä ei löydy!lupaan maksaa biljoonan joka tuo nenän eteen ihmisen joka olisi täydellinen toisten silmistä ja sitä ei olis koskaan paneteltu!?

[QUOTE="vieras";26218326]Itse olen syyllistynyt sellaseen vaikka ei muuten kiinnosta juoruta! Jos tiedän asioita joistakin niin en kuitenkaan lokeroi ihmistä sen takia! Jotkut voi juoruilla tehdä ihmisestä erakon koska pönkittävät omaa itsetuntoaa ja kuitenkin luurankoja kaapit täynnä! Elämän aikana kaikki mokaa jossain vaiheessa. Oli se pieni tai suuri moka mutta täydellistä ihmistä ei löydy!lupaan maksaa biljoonan joka tuo nenän eteen ihmisen joka olisi täydellinen toisten silmistä ja sitä ei olis koskaan paneteltu!?[/QUOTE]

No täällä meidän kyläpahasessa tuo juoruilu johtuu pääosin tosiasiasta, että kaikki tuntee toisensa. Se Matti Jokinen joka humalassa kadulla riehui avioeron jälkitunnelmissa on aina jonkun siskon miehen työkaveri, naapurin poika tai pojan jalkapallojoukkuetoverin isä.
Kukaan ei jaksa juoruilla laajemmin ihmisistä joita vastapuoli ei tunne.

Pikkukaupungista harvemmin löytyy koulutusta vastaavaa työtä, jos sattuu olemaan ammatiltaan joku muu kuin kaupan/huoltsikan kassa, siivooja, lähihoitaja tms. peruspalveluiden parissa toimiva.

Yhteistyössä