Onko teillä siis näin ollen jotkut ällöt kalsarit jalassa vai mistä toi sanonta tulee
Joo väsyttää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kotona ei olla yleensä ykkösissä päällä, ehkä sen takia?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kotona ei olla yleensä ykkösissä päällä, ehkä sen takia?
Näinpä,mulle tulee vaan tosta sanonnasta mieleen joku uuno turhapuro reikäisissä vaatteissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:hehe, joo mullekki tulee heti mieleen semmoset siniset miesten kalsarit, jossa on jotain typerää pikkukuvioo ja muutenki vähä nukkavierut. LUUKKUA unohtamatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
Römpsä levällään vaan palstailet :$![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
Tai pippeli paljaana kun profiilia katsoo?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
Tai pippeli paljaana kun profiilia katsoo?
No en mä taas tiennyt et kuka on mies ja kuka ei |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:"Lökärit" jalassa ja teepaita...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:enpä tiiä!! Olen kännissä, mut ei oo kalsareita.....![]()
B) B)
:x