Miksi kaikki on raskaana?

Vaikka mulla ei ole mitään kummepaa vauvakuumettakaan, niin silti musta tuntuu, että joka toinen vastaan tuleva nainen on maha pystyssä... Tammerfesteillä tosi moni odotti, Tampereella kauppoja kierrellessä vastaan tuli vain raskaana olevia naisia, Muumimaailma oli täynnä niitä ja Ideaparkissakaan ei juuri muita näkynyt... Onko nyt joku buumi menossa ja mä oon vaan pudonnut junasta?! :eek:

Niin, tuolla Tampereen kaupungin Kotipalvelussakin sanottiin, että nyt syksyllä syntyy paljon vauvoja ja siksi lastenhoitajiakin on sieltä vaikea saada. Kysyntää on niin paljon... Joo ja olen siis minäkin raskaana. :D

Åsa jo harmaana
En minäkään ole! :)
mutta eipä haittais vaikka olisinkin... ehkä siksikin hieman 'ärsyttää' raskausmahat kun ei tiedä saako itse kokea moista enää ollenkaan :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri noihin "buumeihin" niitä lapsia tehdään! Sä olet varmaan tehnyt kun kaveritkin on??
Minä vai?
Mistäs sä niin päättelit?
Juurihan vihjasin, että ei ole ajatuksissa päälimmäisenä...
No kaikki on raskaana silloin kun tykkää!! Oli sitten kesä tai talvi! Buumi tai ei!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Juuri noihin "buumeihin" niitä lapsia tehdään! Sä olet varmaan tehnyt kun kaveritkin on??
Ei kaikki voi tehdä lapsia, vaikka olis mikä buumi menossa. Sen määrää lapsettomuushoito jono, milloin niitä ehkä saadaan.
Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Minä vai?
Mistäs sä niin päättelit?
Juurihan vihjasin, että ei ole ajatuksissa päälimmäisenä...
No kaikki on raskaana silloin kun tykkää!! Oli sitten kesä tai talvi! Buumi tai ei!!
Meillä ei ainakaan ole noita lapsia minkään buumin takia tehty. Kaksi viimeistä tulivat vähän niin kuin vahingossa, ja kyllä ne syyt muutenkin löytyvät jostain muusta kuin että "kun kaikki muutkin tekee"... :whistle:

Me havaittiin sama Kuopiossa ollessamme. Siellä tuntui olevan massu pystyssä joka toisella tai ainakin joka kolmannella. Vaan kai se tämä kesäaika tekee sen, että paremmin näkyy mahat, kun on vähempi vaatettakin.
Tosin en tiedä miksi ja mistä johtuu, mutta tämä vuosi on ollut kovasti vauva-rikas. Kymmenkunta vauvaa on tuttavapiiriin syntynyt tämän vuoden aikana, kun loputkin pullat saadaan uunista ulos, omamme mukaan lukien....
Meillä se vaan onni sattui osumaan nyt kohdalle, vuosien yrittämisen jälkeen. Tiedä vaikka jollakin muullakin sama juttu. Eli ei sitä kyllä tahallaan olla ajoitettu tänne...

Yhteistyössä