Miksi kaikki on raskaana?

vieras
tuttavapiirissä on oikea vauvatulva loppuvuodesta, siksipä me kaikki kuljemme vatsa pyöreänä! kukaan ei varmasti oo lasta minkään buumin takia tehny, sattui vaan niin hassusti yhteen...

pilkku
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri noihin "buumeihin" niitä lapsia tehdään! Sä olet varmaan tehnyt kun kaveritkin on??
Ei kaikki voi tehdä lapsia, vaikka olis mikä buumi menossa. Sen määrää lapsettomuushoito jono, milloin niitä ehkä saadaan.
Just näin! Voi ku olisinkin...

Ja vähän asian vierestä tosin, mutta tänään oli sedän hautajaiset ja yllättäen sukulaiset siellä sanoivat että "koittakaas tekin nyt ruveta niitä lapsia tekemään" ja sitä rataa. Joo, on tässä jo pari vuotta tehty...

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri noihin "buumeihin" niitä lapsia tehdään! Sä olet varmaan tehnyt kun kaveritkin on??
Ei kaikki voi tehdä lapsia, vaikka olis mikä buumi menossa. Sen määrää lapsettomuushoito jono, milloin niitä ehkä saadaan.
Just näin! Voi ku olisinkin...

Ja vähän asian vierestä tosin, mutta tänään oli sedän hautajaiset ja yllättäen sukulaiset siellä sanoivat että "koittakaas tekin nyt ruveta niitä lapsia tekemään" ja sitä rataa. Joo, on tässä jo pari vuotta tehty...
Tuo se on vihon viimeinen kommentti sanoa kellekään, kun ei ikinä tiedä mikä on taustalla/syynä siihen, että kaikilla meillä ei ole lapsia. Voi kun ihmiset oppisivat sen taidon, että eivät puuttuisi asioihin, jotka eivät heille kuulu tai edes miettisivät missä mennään ja mitä sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Olin viisi viikkoa sitten synnyttämässä ja kysyin kätilöltä, että onko ollut ruuhkaa. Vastasi, että kesällä on aina ruuhkaa synnärillä, kun ihmisillä on syksyisin niin tylsää... :LOL:

Syksyllä on myös vilusempaa, kaipaa toisen läheisyyttä ja lämpöä ja vällyjen välistähän sitä on helppo saada=)

Huumorilinjalle kun kerran lähdettiin :)

toukomami
luulen että asia on niin että te kiinnitätte itse erikoisen paljon huomiota noihin mammavatsoihin ja vauvoihin,ja kummastelette hohhoi kuinka paljon odottavia.itse kuitenkin syvällä haluaisitte joskus semmoisen kiivaasti.SE on se syy.ainahan noita odottavia on sekä vauvoja ollut kautta aikojen!ja tietyissä paikoissa kohtaa mammavatsoja ehkä enemmän kuin esim.baareissa..Sanotaanko että ihminen näkee sitä mitä haluaa ja ajatuksissa liikkuu..Mulla ainakin kun oli vauva buumi ni tuntu että no jopas noita mammoja sattuu aina mun eteen.miksi minä en saa?odottavia mammoja tuntu satelevan taivaalta konsanaan!jestas!

Yhteistyössä