Miksi kaikki hyvännäköiset miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMI 27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BMI 27

Vieras
Miksi kaikki hyvännäköiset miehet valkkaavat aina vain niitä hyvännäköisiä naisia? Miksi niille ei kelpaa tavallisen näköinen, mutta mukava ja fiksu nainen? Itse olen juuri tuollainen ja haluaisin hyväkroppaisen ja muutenkin hyvännnäköisen miehen, mutta eipä vaan tunnu herroja kiinnostavan.

Miten te muut tavallisen näköiset naiset olette onnistuneet kappaamaan hyvännäköisen miehen?

Ehkä sä et sen takia saa niitä kun ne tietää, että olet kiinnostunut vain heidän ulkonäöstään?

En mäkään alkaisi miehen kanssa, joka haluaisi mut ulkonäön takia.
Itse asiassa ei kiinnostaisi edes jutella moisen tyhjäpään kanssa.
Mukava ja fiksu.....ja helvetin pinnallinen. :D

Kauneus on katsojan silmässä jos satut tietämään. Kaverillani ja minulla on erinlainen käsitys hyvännäkösistä..se ei voi sietää esim kaljuja miehiä ja aah mää tykkään kaljuista miehistä jos on vähän lihaksiakin :P

No mut miksi sulle ei kelpaa tavallisen näköinen mies?

Paljon suurempi kummallisuus on se, että tavallisen näköiselle ei kelpaa tavallisen näköinen, kuin se, ettei hyvännäköiselle kelpaa tavallisen näköinen.

Tavallisen näköinen = keskivartalolihava tai ainakin pullukka... tai sitten liian laiha rimpula... Joo ei kiinnosta. Haluan sellaisen urheilijakroppaisen miehen, mutta ilmeisesti on sitten niin, että he ovat kiinnostuneita vain tyhjäpäisistä misseista... :(

Tavallisen näköinen = keskivartalolihava tai ainakin pullukka... tai sitten liian laiha rimpula... Joo ei kiinnosta. Haluan sellaisen urheilijakroppaisen miehen, mutta ilmeisesti on sitten niin, että he ovat kiinnostuneita vain tyhjäpäisistä misseista... :(

Niin mutta jos itse olet tavallisen näköinen, niin miksi ketään komeaa pitäisi kiinnostaa olla sun kanssa?

Et säkään kuulosta penaalin terävimmältä kynältä, etkä ole edes missiainesta... eiköhän siinä tullut se vastaus.

Et kai oikeasti ole itse sitten pullukka (tai oikeammin pläski)?? Kai nyt timmikroppainen mies haluaa naisen joka myös huolehtii ulkonäöstään. Aivan luonnollista.
Ja kyllä ne normaalit kauniit naiset voivat olla ihan fiksuja. Sanoisin että pullukat ovat ehkä vähän tyhmempiä (ainakin laiskempia ja saamattomempia) kuin ne kropastaan huolehtivat.

yleensä samantasoisen näköisen jokainen saa ja valitsee. koetappa metsästää seuraavalla kerralla kokonaisuutta eikä pelkkää ulkokuorta. tavallinen ei tarkoita että olisi rupsahtanut ja pullukka, vaan tavallinen, ei huomiota herättävä.

itse en edes huolisi moisia pinnallisuuksia. ällöttää jos miehet laittaa enemmän itseään kuin minä.

Niin mutta jos itse olet tavallisen näköinen, niin miksi ketään komeaa pitäisi kiinnostaa olla sun kanssa?

Ei että jos en ole tyhjäpäinen silariblondi, niin minulle pitäisi kelvata millainen tahansa mies? Hah, ei käy!

Tällä palstalla monet naiset hehkuttavat, kuinka he ovat ihan tavallisen näköisiä, mutta silti heillä on tosi hyvännäköiset miehet. Viimeksi tänään tuossa yhdessä toisessa ketjussa. Sitten jos minä haluan samaa, niin piruillaan päin naamaa...

Ei että jos en ole tyhjäpäinen silariblondi, niin minulle pitäisi kelvata millainen tahansa mies? Hah, ei käy!

Tällä palstalla monet naiset hehkuttavat, kuinka he ovat ihan tavallisen näköisiä, mutta silti heillä on tosi hyvännäköiset miehet. Viimeksi tänään tuossa yhdessä toisessa ketjussa. Sitten jos minä haluan samaa, niin piruillaan päin naamaa...

Silariplondit ovat tavallisen näköisiä. Mutta sinäkin luultavasti olet. Miksi miehelle pitää kelvata tavallinen, jos ei naiselle kelpaa? Ala sinä itse pitää huolta itsestäsi, laihduta ensiksikin.

Jos olet ap ihan tosissasi, niin olet kyllä todellakin tyhmä! SINULLE ulkonäöllä on merkitystä, mutta miehille ei saisi olla? PIKKUISEN kaksinaamaista, eikö?

Ja niinkuin itsekin sanoit, niin ulkonäöllisesti "epäsuhtaisia" pariskuntia todellakin on olemassa. Mutta ehkä niillä "rumemmilla" osapuolilla onkin sitten arvot muuten kohdillaan ja sisäistä kauneutta, toisin kuin sinulla kuulostaa olevan.

Onko sun mielestä tyhjäpäiset silariblondit hyvännäköisä ja luuletko sä, että ne on miesten mielestä hyvännäkösiä?

Miksi sä haluat nimenomaan hyvännäköisen miehen? Mikset sä halua hyvää kumppania, joka rakastaa sua ihan älyttömästi ja on sulle hyvä? Miksi sä luulet olevasi niin erityinen, että saisit jonkun oman kastisi "yläpuolelta"?

Ja tiedätkö, ehkä sulle piruillaan, koska sä kuulostat tyhjäpäiselle, typerälle ja naurettavalle. Ehkä ne tavallisemman näköiset naiset, joilla on komea mies saivat miehen siksi, ettei ne ajatelleet haluavansa ennenkaikkea erityisen komean miehen, vaan he halusivat itselleen sopivan ja hyvän miehen, joka sattui kaupan päälle olemaan vielä komea.
Ehkä sussa on ärsyttävää se, että sä oletusarvoisesti koet ansaitsevasi komean miehen (vaikka olet itse mitäänsanomaton), eikä sua kiinnosta pätkääkään mikä se on miehiään. Kukaan mies, ei halua olla sun esittelypokaali.

Ja niinkuin itsekin sanoit, niin ulkonäöllisesti "epäsuhtaisia" pariskuntia todellakin on olemassa. Mutta ehkä niillä "rumemmilla" osapuolilla onkin sitten arvot muuten kohdillaan ja sisäistä kauneutta, toisin kuin sinulla kuulostaa olevan.

Ja itseäni ainakin harmittaisi vietävästi olla se ruma osapuoli. Ja hävettäis miehen puolesta kun hän "joutuu" kulkemaan ruman läskin kanssa. Vaikka kuinka kummatkin rakastais toisiaan. En vain pystyis siihen.

Itse olen ihan normaali ja olen löytänyt ihanan täysin normaalin miehen. Tosin mies on syötävän hyvännäköinen minun silmissäni ja minä hänen :heart:

Minun mielestä pariskunta, joka on mennyt yhteen jo aivan nuorena niin ovat aluksi samansuhtaisia mut sitten toinen on voinutkin rupsahtaa nopeammin, joten syntyy epäsuhtaisia pariskuntia!

Merkillistä, että hyvännäköiset naiset ovat automaattisesti tyhjäpäitä bimboja, mutta hyvännäköiset miehet taas ilmeisesti ovat sen verran välkkyjä että kelpaisivat ap:nkin kaltaiselle fiksulle naiselle. Vai ovatko ne pihlajanmarjat taas vaihteeksi happamia?

Kyllä mua pännisi kuulla, että mies on mun kanssani vain naaman tai kropan takia. Kumpikaan ei pysy ikuisesti kuosissa ja mä kyllä toivoisin miehen arvostavan mua ihan muista syistä.

Niin, rakkaus saa kenet vain näyttämään kauniilta :)

Eikä kenenkään ole pakko kelvata sinulle, niin kuin ei sinunkaan kenellekään. Oi ihana valinnanvapaus.

Mä oon kyllä niin tavis ku olla voi... mutta mies on tosi hyvän näköinen. :D Eikä pelkästään omasta mielestäni vaan muutki sanoneet... pari vk sitten veljen vaimo sano että mun mies on kyllä niin komee että ois ihan malliainesta. Ja se on MUN!! :D

Mulla on (itsekästä ehkä sanoa) hyvännäköinen mies vaikka iteäni en kovinkaan hyvännäköiseksi sanoisi.. on ylipainoa ja finnejä, enkä pukeudu mitenkään muodinmukaisesti. Jopa miehen äiti nykyinen anoppini on sanonut että ekalla kerralla kun mut näki niin oli vähän järkyttynyt poikansa naisvalinnasta :laugh:
Ollaan kuitenkin anopin kanssa todella hyvissä väliessä eikä tuo ole jäänyt kaihertamaan :)

Mutta mies näkee mussa muutakin kun sen ulkonäön, ja onhan se myönnettävä että ulkonäön eteen oon alkanut tekemään enemmän jos seurusteluvaiheessa.
Ja vasten yleistä uskomusta, en ole lopettanut itsestäni huolehtimista kun avioon astutiin :)

Yhteistyössä