Miksi kaikki 30-40 vuotiaat hyvät miehet on VARATTUJA?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mulla ei ole edes kriteerit korkealla! mielestäni... En vaadi mieheltä kuin sen että pystyy elättämään tällä hetkellä itsensä, eli olisi työelämässä, luonteeltaan rauhallinen, huumorintajuinen, yhden naisen mies, joka etsii tosirakkautta. Ulkoisia vaatimuksia ei ole juurikaan. Kunhan ei mikään resupekka. Tummat on aina plussaa. Mutta missä ne on? menee järki kohta.

[QUOTE="aapee";28835768]Mulla ei ole edes kriteerit korkealla! mielestäni... En vaadi mieheltä kuin sen että pystyy elättämään tällä hetkellä itsensä, eli olisi työelämässä, luonteeltaan rauhallinen, huumorintajuinen, yhden naisen mies, joka etsii tosirakkautta. Ulkoisia vaatimuksia ei ole juurikaan. Kunhan ei mikään resupekka. Tummat on aina plussaa. Mutta missä ne on? menee järki kohta.[/QUOTE]

Parhaat viedään aina päältä. Tuossa iässä ei enää ole kuin jakojäännöksiä jäljellä. Kummassakin sukupuolessa.

Ja ap on minkä ikäinen itse? kYllä ne 40ikävuoden jälkeen taas miehet putkahtaa markkinoille,itsekkin olen väärässä iässä nyt ,olen väliinputoaja.Siksipä etsinkin miehiä jotaka on40+ itse on 30+

[QUOTE="vieras";28835779]Ja ap on minkä ikäinen itse? kYllä ne 40ikävuoden jälkeen taas miehet putkahtaa markkinoille,itsekkin olen väärässä iässä nyt ,olen väliinputoaja.Siksipä etsinkin miehiä jotaka on40+ itse on 30+[/QUOTE]

Itse olen kanssa lähellä 30v..pitääkö siis odottaa vielä 10v. että niitä alkaa tulemaan markkinoille? :D

[QUOTE="vieras";28835789]Älä rajoita itsesi sinkkumiehiin. Mies päätyy lopulta sille joka haluaa hänet eniten.[/QUOTE]

Heh..no en halua mennä rikkomaan kenenkään perhettä..

Samaa voisi sanoa 30-40 vuotiaista naisista. Vapaita sieltä toki löytyy, työssäkäyviäkin jopa mutta kaikissa tuntuu olevan jotain perustavaa laatua olevaa vikaa ja suurin osa on eronneita hyvästä syystä.

Jos naisen laatimassa treffi-ilmoituksessa lukee että "olen hieman tuittupäinen" tai "olen voimakastahtoinen" niin se tarkoittaa automaattisesti sitä ettei maksa edes vaivaa ottaa yhteyttä ellei satu olemaan masokisti ja nauti naisen dominoinnista ja mielialan ailahteluista.

Mitään ulkoista viehättävyyttä on lähes turha edes toivoa ellei ole valmis ottamaan samassa paketissa sitten noita päänsisäisiä ongelmia. Mitään alistuvaa keittiöorjaa en etsi mutta onko se nyt liikaa pyydetty että nainen olisi kiltti, henkisesti tasapainoinen ja sinut edes itsensä kanssa jotenkin kun sellaisena pidän itseänikin?

[QUOTE="aapee";28835785]Itse olen kanssa lähellä 30v..pitääkö siis odottaa vielä 10v. että niitä alkaa tulemaan markkinoille? :D[/QUOTE]

Ei välttämättä jos etsit sinnikkäästi sitä oman ikästä mutta olen itse huomannut kun olen jo yli 30v en paljon mutta kuitenkin niin kaikki miehet joita olen deittaillut tai päätynyt muuten vaan hauskaa pitämään ovat kaikki oleet 38-41 ikävuoden välillä. Nytkin tutustumassa mieheen joka on 40v mutta juttu on ihan alkumetreillä että saa nyt nähdä miten käy,ei edes ole vielä mitään juttua kunhan tutustutaan ja katsotaan.
Mutta kyllä niitä rupee siinä 38 ikävuoden jälkeen taas tupsahtelee markkinoille.Etsi suosiolla vaan nyt niitä 40+ niin löytyy taatusti.

Samaa voisi sanoa 30-40 vuotiaista naisista. Vapaita sieltä toki löytyy, työssäkäyviäkin jopa mutta kaikissa tuntuu olevan jotain perustavaa laatua olevaa vikaa ja suurin osa on eronneita hyvästä syystä.

Jos naisen laatimassa treffi-ilmoituksessa lukee että "olen hieman tuittupäinen" tai "olen voimakastahtoinen" niin se tarkoittaa automaattisesti sitä ettei maksa edes vaivaa ottaa yhteyttä ellei satu olemaan masokisti ja nauti naisen dominoinnista ja mielialan ailahteluista.

Mitään ulkoista viehättävyyttä on lähes turha edes toivoa ellei ole valmis ottamaan samassa paketissa sitten noita päänsisäisiä ongelmia. Mitään alistuvaa keittiöorjaa en etsi mutta onko se nyt liikaa pyydetty että nainen olisi kiltti, henkisesti tasapainoinen ja sinut edes itsensä kanssa jotenkin kun sellaisena pidän itseänikin?

Mulla on henkinen tasapaino kunnossa ja olen kiltti :D Ehkä liiankin kiltti. sen takia haluan rauhallisen miehen. Mielenterveysongelmia minulla ei ole koskaan ollut ja koen muutoinkin olevani normaali. Käyn töissä ja elätän itseni hyvin. En ole dominoiva ja etsin tasavertaista kumppania. Olen valmis joustamaan monestakin asiasta, jos mies sitä vaatisi. Missä siis vika?

No sun kohdalle on sattunut kyllä jotain ongelmatapauksia selvästi,älä nyt kuitenkaan tuomitse kaikkia naisia muutaman onnettoman tapauksen takia.

Varatut miehet ovat kaukana hyvästä. Sormus sormessa tai taskussa juostaan sinkkunaisten perässä, vedätetään ja vongataan :D Pahimpia just nää 30-40 vuotiaat jotka olleet varattuja parikymppisestä asti, kotona vaimo ja pari mukulaa.

[QUOTE="aapee";28835819]Mulla on henkinen tasapaino kunnossa ja olen kiltti :D Ehkä liiankin kiltti. sen takia haluan rauhallisen miehen. Mielenterveysongelmia minulla ei ole koskaan ollut ja koen muutoinkin olevani normaali. Käyn töissä ja elätän itseni hyvin. En ole dominoiva ja etsin tasavertaista kumppania. Olen valmis joustamaan monestakin asiasta, jos mies sitä vaatisi. Missä siis vika?[/QUOTE]No tähän on tietysti helppo heittää kliseitä, etsit väärästä paikasta jne. Mutta en mäkään tiedä mikä se oikea paikka on. Baareissa ei tapaa kuin moniongelmaisia, yökerhot ovat lihatiskejä joissa ei kuule edes omaa puhettaan ja nettitreffit on kokeiltu ja nähty. Uusia harrastuksiakin on tullut kokeiltua eikä niiden kautta ole tutustunut kuin korkeintaan samassa tilanteessa oleviin miehiin.

Ehkä lopetan duunit ja vaihdan alaa ja lähden opiskelemaan vaikka hoitoalaa, siellähän luulisi naisia tapaavan ihan luonnostaan.

:/

On tullut huomattua että sinkkumarkkinoilla on lähinnä melkeen alholisoituneita kaljamahaisia miehiä jotka etsii missin mitoissa olevia sexi koneita.Toivottavasti nämä minulle eteen tulleet eivät ole koko totuus tai tässä tulee yksinäinen loppuelämä ;)

No tähän on tietysti helppo heittää kliseitä, etsit väärästä paikasta jne. Mutta en mäkään tiedä mikä se oikea paikka on. Baareissa ei tapaa kuin moniongelmaisia, yökerhot ovat lihatiskejä joissa ei kuule edes omaa puhettaan ja nettitreffit on kokeiltu ja nähty. Uusia harrastuksiakin on tullut kokeiltua eikä niiden kautta ole tutustunut kuin korkeintaan samassa tilanteessa oleviin miehiin.

Ehkä lopetan duunit ja vaihdan alaa ja lähden opiskelemaan vaikka hoitoalaa, siellähän luulisi naisia tapaavan ihan luonnostaan.

:/

Itse en ole kokeillut nettideittailua, ei ole ollenkaan minun juttuni. Baareissa en käy. Miesvaltaisella alalla olen töissä :D eikä kirjastossa/kaupassakaan ole vastaan kävellyt. En ole etsinyt mitenkään haavin kanssa, muttaolen pitänyt silmät auki. Ja aina, lähes poikkeuksetta ne tutustumiini miehet ovat olleet varattuja!!

On tullut huomattua että sinkkumarkkinoilla on lähinnä melkeen alholisoituneita kaljamahaisia miehiä jotka etsii missin mitoissa olevia sexi koneita.Toivottavasti nämä minulle eteen tulleet eivät ole koko totuus tai tässä tulee yksinäinen loppuelämä ;)

No no, itse ainakin olen rakenteeltani atleettinen (vyötäröni on 86 cm, tavoite 85 cm, rintani 120 cm), eikä seksi ole huipputärkeää naisessa. Olen yli 30v sinkku ehkä kahdesta syystä:

-harrastukseni, ajankäyttöni ja mielenkiinnon kohteeni eivät ihan valtavirtaa ole

-olen aika vaativa kumppanini suhteen, esim. netissä tapaan havaintojeni mukaan kolmen neljän VUODEN välein naisen, joka kolahtaa aivan täysillä --> vähemmästäkin toki menen treffeille, mutta puhun "priimaluokan" naisista eli ulkonäkö aivan ihana makuuni ja luonne myös aivan ihana makuuni.

Baareissa en käy siksi koska uskon naisten alkavan piirittää enkä tunne oloani niissä kovin viihtyisäksi. Seksi ei ole minulle mitään silkkaa huvia vaikka rakastan erotiikkaa yms.

[QUOTE="aapee";28835819]Mulla on henkinen tasapaino kunnossa ja olen kiltti :D Ehkä liiankin kiltti. sen takia haluan rauhallisen miehen. Mielenterveysongelmia minulla ei ole koskaan ollut ja koen muutoinkin olevani normaali. Käyn töissä ja elätän itseni hyvin. En ole dominoiva ja etsin tasavertaista kumppania. Olen valmis joustamaan monestakin asiasta, jos mies sitä vaatisi. Missä siis vika?[/QUOTE]

Nythän te löysitte toisenne. :heart:

[QUOTE="mies";28835960]

Baareissa en käy siksi koska uskon naisten alkavan piirittää enkä tunne oloani niissä kovin viihtyisäksi.[/QUOTE]

Aijai, kun kiertäisin sinut kaukaa...kuvitteletko olevasi niin priima, että naiset alkaa ihan piirittää baarissa? auts!

[QUOTE="anni";28835961]Kun hakee tuon ikäistä miestä pitää hyväksyä että miehellä on luultavasti jo lapsia.[/QUOTE]

Se ei ole minulle este. Hyväksyn sen. Otan koko paketin, jos oikeasti rakastun.