\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 23:21 LeLu harmaana kirjoitti:
No voi herran jumala. Eikö teillä ole parempaa tekemistä ku haukkua nimeä.. Ajatelkaas ihmiset että 80-luvulla suosittu nimi oli tiina ja niitä riittää vieläkin eikä sitä haukuta saati että tiinaa annetaan edelleen nimeksi. Sattumoisin samalla luokalla oli 3 tiinaa ja rinnakkaisluokilla lisää kun olin ala-asteella. Eipäs tuo tiina nimi loppunut vaikka vaihoin koulua/paikkaa kun y-a:lle siirryin. Sieltä niitä tiinoja löyty lisää.. Mun pojan nimi on veeti. Ja tosin synty viime vuoden alkuvuodesta niin ei ollut vielä hitti. Ja vaikka Veetejä olis miljoona tullu tänä tai viime vuonna niin meijän veeti on veeti ja ihan sen näkönen.. Ajatelkaa omaa nimeä ja sitä kuin monta niitä on... Ei välttämättä tutuista löydy mutta löytyy ihan varmaan yhtä paljo ku veetejäki.. Että "se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa" ! Ei taida ihan syyttä tuo avaus tulla.. Mä en näe ap:n kysymyksessä mitään tolkkua.. Turhanpäivästä p.a.s.k.a.n jauhamista.. Tehä nyt tikusta asiaa !!
Veeti nimeä on 3031 ja omaa nimeäni 428. Tiinoja taas on 29668 ja Sannoja 25192.
Veeti on kiva nimi, mutta onhan se totta että joka toinen tämän vuoden vauvoista on Veetejä. Siinä on mielen koyhyyttä, kun ei vanhemmat osaa muuta nimeä antaa. Paitsi että Eetuja ja Leevejä esiintyy myös tolkuttomasti.
Totta kai vanhemmat antaa sen nimen mikä itsestään tuntuu paremmalta ja miltä lapsi näyttää. Onko sitten kiva kun koko suku on täynnä 2vuotiaita Veetejä?