miksi kaikilla on nykyään karmeita tatuointeja kroppa täys?!?! GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2 kpl löytyy, niskassa yksi aurinko ja nilkassa on perheelleni omistettu kuva. Ja ihan vaan siksi, että itse tykkään. En ajattele muiden mielipiteitä omasta ihostani.

MINULLA ei ole TATUOINTEJA ja luultavasti EI KOSKAAN TULEKAAN.

Ihailen kyllä, jos jollain on hieno(t) tatskat, mutta useimmiten ne eivät tee vaikutusta, lähinnä näyttävät yhdentekeviltä. Pienet piperrykset satunnaisissa kohdissa kuuluvat tuohon tylsyyskategoriaan. Jokin itselle merkityksellinen pieni tatuointi hyvässä paikassa on minusta ok, mutta moni vetaisee sellaisen anatomisesti kummalliseen paikkaan. Esim. PMMP:n. Miralla on suuri silmätatuointi keskellä niskaa, en ymmärrä :O Viivasuora kuin viivottimella vedetty (ei kaunokirj.) kirjoitus käsivarren sisäsivulla on yksi mikä pistää minulla ikävästi silmään. Jos itse ottaisin tatuoinnin, haluaisin että se tosiaan istuu siihen vartalonosaan. Suuret tatuoinnit ovat välillä tosi upean näköisiä, mutta paljon näkee myös tummuneen tai haalistuneen näköisiä. Mahtavatko värit aina haalistua/muuttua vuosien kuluessa ja voiko samaa tatskaa värittää uudelleen useamman kerran?

siinä olkapää. selkää en nyt ala kuvailemaan !

Tjaa. Minusta tuo on kyllä jotain ihan muuta kuin kaunis ja on aivan turhan hallitseva ja näkyvällä paikalla. Jotenkin ymmärrän vielä, jos jollakulla on alaselässä tai paikassa, jossa se ei näy. karmean näköistä kun naisilla on esimerkiksi just joku tribaalitatska käsivarressa ja sitten laitetaan päälle joku prinsessahäämekko, joka paljastaa käsivarret, tai joku hieno iltapuku vaikka Linnan juhliin. Ei todellakaan sovi yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei oo eikä tuu;30779373:
Tjaa. Minusta tuo on kyllä jotain ihan muuta kuin kaunis ja on aivan turhan hallitseva ja näkyvällä paikalla. Jotenkin ymmärrän vielä, jos jollakulla on alaselässä tai paikassa, jossa se ei näy. karmean näköistä kun naisilla on esimerkiksi just joku tribaalitatska käsivarressa ja sitten laitetaan päälle joku prinsessahäämekko, joka paljastaa käsivarret, tai joku hieno iltapuku vaikka Linnan juhliin. Ei todellakaan sovi yhteen.

Kiitos ymmärryksestä! :flower:
Mulla on juurikin tuolla alaselässä, lähtee ihan persvaon yläpuolelta, eli on todellisuudessa alempana, mitä useimmilla näkee. Täytyy olla todella matalavyötäröiset vermeet ja napapaita, että se näkyy

Minulla on 11 tatuointia. Ne ovat kaikki isoja. Jaloissa esim.nilkasta polvitaipeeseen ja käsissä kämmenestä kaulaan saakka. Osa on harjoitustöitä, susirumia. Kaikki on värikkäitä ja kirkkaita ja erittäin näkyviä. Otin ne joskus kun tuollaisissa piireissä enempi pyörin ja tein täppejä itsekkin. Tatuoinneillani ei ole mitään kaunista tai edes hauskaa tarinaa. Valitsin ne parissa minuutissa netistä sen hetkisen mielialan mukaan. Minulla on esim.tähtiä koska erään kaverin piti harjoitella tähtikuviota.

Olen silti luonnollinen ja voin pukeutua mihin vaan. Minua ei kuvat häiritse. Ihoni ei ole sen rumemopi kuin muidenkaan. Se joka rumaksi minua haukkuu, on ruma itse.. :snotty:

Siannahka onkin niin kallista, että on halvempi meistää harjoituskuvia kaveriin. FACEPALM!!!

Siannahkaan harjoittelu on ihan paskaa suoraansanottuna. Helppohan se on kuolleeseen ihoon hakata joka on suorana pöydällä, eikä liiku tai valita tai pidä taukoja. Ihan eri asia piirtää esim kyynäränkohdalle tai polvitaipeeseen jossa kuva ns.elää liikkuvalla iholla. Toiset ihot puskee vertakin aika paljon. Toiseen kohtaan joutuu laittaa syvempään, johonkin kohti riittää vähempi. Olen tehnyt vanhaan ihoon, väistellen luomia, ihottumaiseen ihoon, lihaksen päälle, läskiin..

Mä en ole tähän päivään mennessä nähnyt kaunista tatuointia!

Siis kuvina osa on hienoja ja tosi taidokkaasti piirretty (onko oikea termi?) ja olisin todella ylpeä, jos osaisin yhtä kauniisti piirtää. Mutta iholla se hienoinkaan kuva ei vaan oo hieno. En ymmärrä, mutta jokainen tekee vartalolleen niin kuin tykkää.

Nuorempana haaveilin tatuoinnista, koska olin nuori ja "kun kaikilla muillakin" on. Onneksi en koskaan löytänyt mieleistä kuvaa tai aihetta, olisin kuitenkin kyllästynyt.

En ole kaunista tatuointia vielä nähnyt. Mielestäni ihan mitättömän ja tylsän näköisiä kaikki, joita olen nähnyt. Ja varsinkin ne kädessä olevat tekstit tai muut mustat rumilukset - yöks! Onneksi saa valita eli ei ottaa!

Jaa, mun mielestä ylipainoiset on ihan törkeän rumia! yöks! onneksi saa valita onko läski! oksettaa nähdä heitä, KAIKKI lihavat ovat ihan älyttömän rumia, en ole ainuttakaan ihmisen näköistä vielä nähnyt.

sama lyhythiuksisilla, blondeilla, yli 30-vuotiailla, liian lyhyillä, pienitissisillä, lävistetyillä jne. tekisitte vittu jotain itsellenne.

Mulla on 5 tatskaa. Isoin on n. 20cm x 15cm, loput pienempiä. Itse totta kai tykkään jokaisesta, eikä mua haittaa vaikka useat näitä vihais tai muuta. Mun ihossahan ne on, ja jokaisella on omat mielipiteet. :)

http://ellit.fi/muoti-ja-kauneus/kauneus/tatuoinnit-katso-kuvat-ja-aanesta-upeinta-tatuointia

Katselin vähän kuvia. Minä olen taiteilija, joten ehkä siksi minusta on niin tärkeää, että tatuointi istuu paikalleen. Hyviä esimerkkejä tuosta ovat 1, 4, 17, 20, 23. Nro 12 on yllättäen myös ok, jotenkin tuo kuva sopii minusta tuon henkilön niskaan. 18 ja 31 ovat ei, ei, ei :O

Ei ole, enkä varmaan koskaan ota. Mutta jotkut hyvin tehdyt tatuoinnit näyttää hyvältä ja on ok.
Jokaisen oma asia.

Sellaset isot kukertavankirjavat näyttävät lähinnä mustelmilta, mutta epäilemättä ovat kantajilleen rakkaita. Tribaalit on suhteellisen syvältä ja karmeimpia on ne joissa lapsen nimet esim. devanagareilla tai kiinalaisilla kirjainmerkeillä.....OMG.
Mutta ei ne mun ihoa korista, joten... :heart:

http://ellit.fi/muoti-ja-kauneus/kauneus/tatuoinnit-katso-kuvat-ja-aanesta-upeinta-tatuointia

Katselin vähän kuvia. Minä olen taiteilija, joten ehkä siksi minusta on niin tärkeää, että tatuointi istuu paikalleen. Hyviä esimerkkejä tuosta ovat 1, 4, 17, 20, 23. Nro 12 on yllättäen myös ok, jotenkin tuo kuva sopii minusta tuon henkilön niskaan. 18 ja 31 ovat ei, ei, ei :O

Musta on ihmeellistä, miten pikkusieviä tatuointeja ihastellaan. Monet noista oli kuin kosmetologin tekemiä: symmetristä ja nättiä, mutta herrajee miten persoonatonta. Kuva 34 on oikeasti sekä hyvin toteutettu että näyttävä. Eikä tule joka tallaajalla vastaan.

[QUOTE="jaa";30780511]Musta on ihmeellistä, miten pikkusieviä tatuointeja ihastellaan. Monet noista oli kuin kosmetologin tekemiä: symmetristä ja nättiä, mutta herrajee miten persoonatonta. Kuva 34 on oikeasti sekä hyvin toteutettu että näyttävä. Eikä tule joka tallaajalla vastaan.[/QUOTE]

Minäkään en tykkää piperryksistä, otin tuossa kantaa pelkästään tatuointien muotoon ja sijoituspaikkoihin, koska hyväkin tatuointi näyttää minusta kököltä, jos se ei sovi vartalon muotoihin. Olet oikeassa, että 34 näyttää upealta. Se ei kuitenkaan näy läheskään kokonaan ja kuva on hyvin tummasävyinen, joten todellisuus voi olla hailukampi. Meinasin mainita tuon listassani upeana esimerkkinä, mutta jätin pois, kun en muitakaan kommentoinut tarkemmin :)

Mulla ei ole mutta miehelläni on useita. Eivät ole mun juttu tai osa mun tyyliäni, mutta olen nähnyt paljon kauniita tatuointeja muilla. Myös rumia tai huonosti tehtyjä olen nähnyt. Miehellä tatuoinnit on HOT! :)

En kyllä ymmärrä lainkaan, että miten ketään voi toisten ihmisten tatuoinnit häiritä. :D

Ok, ny on pakko sanoa, että nuo kaikki on aivan mielettömän huonoja - mutta todennäköisesti vain siksi kun olen nähnyt myös aivan mielettömän hienojakin noihin verrattuna!

Yhteistyössä