miksi kaikilla on nykyään karmeita tatuointeja kroppa täys?!?! GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole yhtään tatuointia. Ihoani ei ole pilattu millään hirvityskuvilla, vaan se on kaunis ja voin käyttää kaikenlaisia vaatteita miettimättä, sopiiko ne tatuointien kanssa vai ei.

voih kun toisten pyllyreikiä taas kutittaa toisten ulkonäkö ja kimpassa kehutaan kuinka luonnollisia ja kauniita itse sentään ollaan :heart: sielunmaisemannekin näyttää tosi kauniilta.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Minulla on yksi - ei nakyvassa paikassa - kuvana on monivarinen aika tyylitelty sudenkorento. Olin sairaana pari vuotta sitten ja vietin aikaa sangyssa paivat pitkat ja katselin ystavani antamaa lasista sudenkorentoa joka roikkui keskella ikkunaa. Aurinko osui siihen kivasti ja lahetti varillisia sateita makuuhuoneeseen. Jotenkin siita sudenkorennosta tuli uuden elaman symboli. Mina ja mies molemmat hankimme sudenkorento tatuoinnit 2 vuotta leikkausten jalkeen. Ja olen siis 52v.....

Yksi pieni ja rakas on. En haluaisi luopua siitä mistään hinnasta.

Se harmittaa kun miehelläni ei ole yhtään, toistaiseksi. Ei se vain ole yhtä seksikästä ja esteettistä kun on tylsä ja tavallinen vaaleankalvakka iho. Nänni- ja korvalävistykset jos olisi vielä, niin siinä olisi sitten maailman täydellisin kroppa.

Minulla ei ole. En ole ymmärtänyt ideaa, miksi kaunis kuva pitäisi juuri ihoon tikata - usein vielä paikkaan missä sitä ei itse kovin usein näe... Mielummin kauniita kuvia vaikka kodin seinille, siellä niitä voi katsella. :D

Mutta ei muiden tatuoinnit minua haittaa, päinvastoin - yleensä niitä on kiva katsella, jos todella ovat hienoja :)

Mulla on yks ruma, tunnustan! Mulla on ollut jo monta vuotta harkinnassa, että teetän siihen päälle peittotatskan. :kieh: En vaan saa aikaiseksi ja sen kuvankin pitää olla iso -> kallis ja pitkäkestoinen projekti... Se, joka kuvan hakkasi, on jo vuosia sitten kuollut.
Joo, ei oo hirveän nättiä, jos on paljon tatuointeja. Ikävä kyllä myönnän, että tatuoinnit naisilla, jos niitä on vähän joka puolella, rumentavat. : / Liika on liikaa...

En tiiä, kai niistä tuli ensin jostain syystä "cooleja" (luultavasti jollain idoleilla ollut), sen myötä muotia ja nykyään valtavirtaa.
Enää ei ole mikään "juttu", jos on tatuoitu, eli esim. tatuointeja omaava lapsellinen nainen ei ole mikään erilainen äiti, tatuoitu opettaja ei ole mikään rebelious jne.
Ne ovat jo todella arkisia ja tavallisia, jokaisessa yhteiskuntaluokassa, vaikka toki tatuointien koolla, tyylillä, sisällöllä ja paikoilla on monesti eroja erilaisten ihmisten välillä (esim. ostarimaket vs. opettajat).

Itselläni on yksi pieni, joka ei yleensä näy.
"Otin" sen joskus teininä kun halusin tietää, miltä tatuoitavana oleminen tuntuu.
Kaveri siis teki sen, oltiin aika sekavissa tunnelmissa silloin molemmat.
En ole katunut, vaikka aika turhahan tuo on eikä kuvana sovi yhtään mulle, joten aikomus on muokata sitä toisenlaiseksi.
Ehkä otan joskus lisää, ehkä en. Jos otan, niin jotain siroa ja pientä "korumaista".

En tiiä, kai niistä tuli ensin jostain syystä "cooleja" (luultavasti jollain idoleilla ollut), sen myötä muotia ja nykyään valtavirtaa.
Enää ei ole mikään "juttu", jos on tatuoitu, eli esim. tatuointeja omaava lapsellinen nainen ei ole mikään erilainen äiti, tatuoitu opettaja ei ole mikään rebelious jne.
Ne ovat jo todella arkisia ja tavallisia, jokaisessa yhteiskuntaluokassa, vaikka toki tatuointien koolla, tyylillä, sisällöllä ja paikoilla on monesti eroja erilaisten ihmisten välillä (esim. ostarimaket vs. opettajat).

Itselläni on yksi pieni, joka ei yleensä näy.
"Otin" sen joskus teininä kun halusin tietää, miltä tatuoitavana oleminen tuntuu.
Kaveri siis teki sen, oltiin aika sekavissa tunnelmissa silloin molemmat.
En ole katunut, vaikka aika turhahan tuo on eikä kuvana sovi yhtään mulle, joten aikomus on muokata sitä toisenlaiseksi.
Ehkä otan joskus lisää, ehkä en. Jos otan, niin jotain siroa ja pientä "korumaista".

Mulle tatskan teki ihminen, jonka piti olla ihan alan ammattilainen. Se näytti sen kansiota, missä oli sen tekemiä kuvia ja ne oli hienoja. Myös sain parilta tyypiltä suositukset ja heidän tatskansa olivatkin nättejä ja siis tosi siistejä. Minun omani on joku ihme vapisevin käsin liian syvälle räkäisty ruma viivaläjä. Kaiken lisäksi se on peilikuva alkuperäisestä kuvasta. "What was I thinking?" *tähän iso naamapalmuhymiö* :|

Ei ole minullakaan, EIKÄ TULE!

Miksi rumentaa ihoaan enimmäkseen mustalla, rumalla värillä. Vaikka kuvio olisi mikä tahansa, tatuoinnit on typerän näköisiä.

kyllä on. selässä keiju ja olkapäässä cameekoru -tyylinen "soikio" jossa lasten nimet. kummatkin juuri minulle suunniteltuja! ovat kuin taideteoksia ihollani, mitään katalogista napattua perhosta "kun mun pitää nyt saada joku tatska" en ymmärrä !

Ei ole ja tuskin koskaan tuleekaan. En ole mikään fanaattinen tatskojen vihaaja mutta ei sopisi itselleni, mun imagoon eikä mua innostais mennä siihen toimenpiteeseen. Miehille sopii jonkinlainen tatska paremmin kuin naisille. Lävistykset on myös yök mun mielestä ja jopa pahempia kuin tatskat.

Yhteistyössä