Miksi kaikilla naisilla on nykyään niin lyhyet hiukset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni on ollut lähes vyötärölle ulottuvat hiukset,on ollut väriä ja permistä niissä.On ollut polkkatukkaa ja rikottua Neiti Aniston-tyyliä.Nyt on ihan lyhyt siitä syystä,että se nuorentaa minua.Toki leikkausmalli sekä väri vähän vaihtelee kampaaja ja muodin mukaan,mutta lyhyt tämä tukka on viime vuodet ollut.Mieheni mukaan näytän ihan 60-vuotiaalta tädiltäni,jos minulla olisi taas pitkä tukka:D

Musta kaupungilla ja kavereilla näkee lyhyttä ja pitkää. Itselläni on polkkatukka koska hiukset on ohuet eikä ne edes kasva pitkäksi. Jos on paksut ja hyvä kuntoiset hiukset niin pitkät on todella kauniit mutta sellanen ohut kärsinyt "pakko olla pitkä tukka"- tyyli ei ole hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Useilla naisilla toki on tänä päivänä hiusten pidennykset, mutta minusta se on aika säälittävää, että feikki hiuksiset (antavat) ymmärtää omistavansa aidot omat kutrit, mutta totuus on toisenlainen

Kyllä sen erottaa, onko pidennykset vai aidot kutrit....ainakin minä erotan.
Mulla on itsellä aidot ja siskolla pidennykset, kyllä sen huomaa.

onpas nyt sit säälittävää jos haluaa pidemmät hiukset kun omistaa ..? ja jos on hyvälaatuiset pidennykset, niin ero ei ole kovin huomattava .

Kyllä miehenä voin sanoa, että lyhyet hiukset ovat itselleni varmempi turn off kuin ylipaino. Edustan ehkä vähemmistöä tässä asiassa, mutta näin vain itselläni asia on. Ihan sama vaikka Halle Berryn kuvan pistätte, kun hänellä oli lyhyet hiukset, mutta eväkään ei värähdä täällä päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Kyllä miehenä voin sanoa, että lyhyet hiukset ovat itselleni varmempi turn off kuin ylipaino. Edustan ehkä vähemmistöä tässä asiassa, mutta näin vain itselläni asia on. Ihan sama vaikka Halle Berryn kuvan pistätte, kun hänellä oli lyhyet hiukset, mutta eväkään ei värähdä täällä päässä.

Entä kiinni olevat pitkät hiukset? Vastaavatko ne tuossa mielessä ajateltuna pitkiä vai lyhyitä?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:

Entä kiinni olevat pitkät hiukset? Vastaavatko ne tuossa mielessä ajateltuna pitkiä vai lyhyitä?

No ei ne varmastikaan täysin vastaa kumpaakaan, mutta huomattavasti parempi kuitenkin pitkät kiinni kuin lyhyet. Tietenkin jos näkee henkilöstä vain kuvan edestä päin, jossa hiukset kiinni, niin vaikutelmahan ei hirveästi välttämättä eroa siitä, jos hänellä olisi lyhyet hiukset. Mutta live-tilanteessa, jossa selkeästi pääsee näkemään, että henkilöllä on pitkät hiukset, mutta ne ovat vain kiinni, miellyttää heti enemmän silmää.

Niitä on semmoisiakin miehiä, jotka tykkää naisten lyhyistä hiuksista, mutta ei voi sietää ylipainosia! Onneksi meitä on joka lähtöön.

Niitä on semmoisiakin miehiä, jotka tykkää naisten lyhyistä hiuksista, mutta ei voi sietää ylipainosia! Onneksi meitä on joka lähtöön.

Hyvä, että kerroit vielä uudestaan tämän, että varmasti kaikki ymmärtävät.

Alkuperäinen kirjoittaja sherlock:

Hyvä, että kerroit vielä uudestaan tämän, että varmasti kaikki ymmärtävät.

:laugh:

Mulla on vyötärölle ulottuva pitkä tukka. On ollut myös lyhyet ja siltä väliltä. Mieheni pyysi, että pitäisin tukkani pitkänä, kun hänestä se on parempi. Ja uskokaa tai älkää - pidän tukkani pitkänä miehen iloksi. Eli nyt voitte kertoa mulle kuinka tossun alla ja muutenkin alistettu olen =)

Alkuperäinen kirjoittaja sammakko:
Miksi niiden pitäisi olla pitkät?

Nii just! Minkä takia pitäis olla pitkät?!

Mulla ainakin pitkät hiukset on niin paksut ja sitä kautta HIOSTAVAT, että ahdistaa. Mä tykkään vaihdella hiustyylejä ja -väriä, lyhyemmissä se on helpompaa. Kaiken lisäksi lyhyet hiukset sopivat kasvoihini paljon paremmin.

Siskollani taas on luonnonkiharat hiukset, lähestulkoon säkkärät ja vaikka hän on monesti saanut niitä jo vähän kasvatettuakin, niin täytyy sanoa, että lyhyet ovat hänelle huomattavasti paremmat.

Mulla pituus vaihtelee. Ei ihan lyhyttä kynittyä mallia kummiskaan koskaan ollut eikä tule.
Nyt hiukset olkapäille ja eilen taas värjäsin punasiks :)

Lyhyt malli sopii ehkä kasvoihin paremmin. En vaan jaksais aina laittaa niitä. Lyhyt malli laittamattomana vasta kauhean näköinen onkin.
Mulla kasvaa hiukset hyvin ja pysyvät hyväkuntoisina ja paksutkin ovat.
Nyt haaveena jaksaa kasvattaa hiuksia, taka-ajatuksena hääkampaus omista hiuksista ja ilman lisäkkeitä ;)

Mun mielestä parhaat on sellaiset, että ovat kiiltävät ja pehmeät. Ja ei tuu tielle seksin aikana! Saa olla vaikka aika lyhyetkin :p mut ei ihan siili. Pitkää hamppumallia on tullut liikaa vastaan. :/

Yhteistyössä