Miksi käytätte lapsillanne libero-vaippoja,

• Viestiketjun aloittaja santus
  • Ensimmäinen viesti
santus
ne on kauheen tönkköjä ja paksuja. Ei varmastikaan voi olla kiva pitää sellaista jalkovälissä. Sama jos käyttäs itsellä jotain kauheita siteitä. Pampersit on paljon notkeempia ja ohkasempia.

Alkuperäinen kirjoittaja libero:
siks koska ne on mun mielestä parhaita vaippoja!!!
Peesi.
Olen kaikilla kolmella lapsilla käyttänyt aina Libero vaippoja ja mun mielestä todella hyviä vaippoja.
Muutaman kerran kokeillut jotain muita esim:pampersia,Naperoa,Lidlin vaippoja mutta yksikään ei ole niin hyvä.
Ja mitä sitä hyvää vaihtamaan.
Tai no ei ole kuin yksi vaipoissa.

meilla alkaa punoittaa pylly ja nivustaipeet kun kokeillaan liberoja....joten pampers ollu pareet. myos ne lidlin vanhemmat vaipay oli hyvia, etenkin oisin, mut menivat vaihtamaan uusiin ja niista en enaa tykanny.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Liberon teipit parhaita yövaippoja.
Pampersin housuvaipat oli liian löysiä vyötäröstä ja sit se oli sellanen kauhee paakku jalkojen välis ja tippui kun poika juoksenteli vaippasillaan.
meillä sama homma!
vaippa kilojen mukaan oikean kokoinen,pojalla jos olis vähän tuota pyöreyttä niin jäis pamperssit valumatta.
meillä aina käytetty liberoja ja niin tyytyväinen oon ollu ettei oo ollu tarvetta vaihtaa merkkiä.
tuon pamppers kokemuksenkin koin kun kaverilta lainasin vaippaa

Liberon Comfort fit ei ole tönkkö. Ehdottomasti paras vaippa yöksi ja päiväksi, vaippa joka todella istuu on Pmpersin Active fit. Esikoisella käytin sitä, Liberot falskas. Kuopuksella käytin melkein alusta asti Active fit, mutta parin viime kuukauden aikana tuli vaippaihottomaa ja nyt käytetään Active fitä vain yövaippana ja päivisin Liberon Comfort fit-vaippaa ja housuvaippoja.Liberoihin ei yöllä luota, ovat kuopuksellakin päivällä muutaman kerran falskanneet, Pampersien imukyky on parempi ja ehkä siksi, kun ovat niin tiiviit aiheuttavat ihottumaa. Liberon housuvaipat ovat Pamersin vastaavia parempia, Pamperseissa on liian suuri vyötärö.

Yhteistyössä