Miksi juurihoidettu hammas hajoilee? Kääks!

  • Viestiketjun aloittaja Hammaspeikko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Mulle tuttua. Monesti lopulta syynä paikan rakoileminen ja kun pöpöt menee väliin alkaa paikka irtoaan reunoista ja silloin oma hampi altis lohkeamaan koska paikka ei tue sitä.

Mulla muutama kk taaksepäin paikattiin sellainen. Juurihoidetusta lähti iso pala sivusta, tavallaan seinää hampassa ja ajattelin että eihän sitä voi enää paikata kun kerran aiemminkin pala lähteny ja korjattu. Mutta ne vaan poras vanhan paikan pois ja sitten muotti johon valettiin uus paikka :). Kattoo ny kauan kestää. Mutta yllättävän siisti ja ehjä tuli.
Juuri noin minultakin irtosi nyt. Iso pala sivusta.

...koskiko hoito?
Ei tippaakaan!!!! Varmasti! Sillä sehän on kuollut ja siinä ei edes ronkita juurikanavien kautta mitään. Ottivat vaan ns pintapaikan pois ja uus tilalle :hug:

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Ei tippaakaan!!!! Varmasti! Sillä sehän on kuollut ja siinä ei edes ronkita juurikanavien kautta mitään. Ottivat vaan ns pintapaikan pois ja uus tilalle :hug:
KIITOS!! Nyt mie uskallan ottaa luurin käteen ja varata ittelleni ajan.

...Toivottavasti vielä huomisaamunakin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Ei tippaakaan!!!! Varmasti! Sillä sehän on kuollut ja siinä ei edes ronkita juurikanavien kautta mitään. Ottivat vaan ns pintapaikan pois ja uus tilalle :hug:
KIITOS!! Nyt mie uskallan ottaa luurin käteen ja varata ittelleni ajan.

...Toivottavasti vielä huomisaamunakin ;)
Sitähän en voi luvata ettäkö lääkärit ei toimis eri lailla. Mutta mulla ainakin teki noin :hug:

 

Yhteistyössä