Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aikamoinen jumala kun jaksaa niin kovin energisesti ja moninaisista syistä piskuista Suomea oikein vihaamalla vihata![]()
No mutta olihan ne hyviä syitä![]()
Niin mutta ajattele, että mulla on Suomen historia vielä huonommissa kantimissa. En esim. tiennyt eskimoiden holokaustista :ashamed:Oli. Erittäin. Sitä ei voi kiistää![]()
Mua kyllä hieman hämmensi ne raamatun kohdat aina perässä. En ole ollenkaan tiennyt että raamatussa puhutaan niin paljon Suomesta. No, jälleen hieman viisaampi.
Niin mutta ajattele, että mulla on Suomen historia vielä huonommissa kantimissa. En esim. tiennyt eskimoiden holokaustista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24095668:ollaan vissiin oikeen helevetin älykkäitä kun ostaan puhua kieltä joka on kiinaa ja unkaria vaikeempaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24095668:ollaan vissiin oikeen helevetin älykkäitä kun ostaan puhua kieltä joka on kiinaa ja unkaria vaikeempaa.![]()
Plus tietty koska asioille ei saa nauraa ellei pidä kaikkea 100% totenaEttä suu viivalle vaan!
Mut kato ne onkin pelkkiä konsonanetteja, siksi ne on helpompia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24095684:Onkohan puolalaiset sitte jotenki keskivertoa tyhmempiä konsonanttikielineen? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24095684:Onkohan puolalaiset sitte jotenki keskivertoa tyhmempiä konsonanttikielineen? :xmas:
Paitsi että mitkä helvetin puolalaiset, siinähän puhutaan unkarista?!
Jos Kaunishäntäinen orava pääsi jyvälle tässä asiassa paremmin kuin me perkeleestä seuraavat. Ehkä hänellä on ulkolaiset sukujuuret. Ehkä hänellä on vielä toivoa.