I
"ihmettelen"
Vieras
eli jälleen kerran olen saanut tekemistä kodin ulkopuolelta (työt,opiskelu) ja saanut asiat niiden puolelta kuntoon niin jälleen kerran olen raskaana.
Eli abortti ei tule kysymykseenkään vaan valitsen tulevan lapsen ja unohdan omat henk.koht. Suunnitelmani perheeni eduksi.
Mutta siis, miksi käy aina näin? Lasta ei kuulunut ajallaan, silloin kun sitä toivottiin ja tein tulevaisuuden suunnitelmia sitä silmällä pitäen, että en enää lisäänny ja nyt kun kaikki on lyöty lukkoon ja olen aloittamassa työn,opinnoy niin olenkin raskaana? Ja tämä tilanne on nyt toistunut jo monta kertaa.
Onko tässä jokin karma,kohtalo takana? Vai jokin muu suurempi asia?
Toivottavasti joku teistä ymmärtää???
Eli abortti ei tule kysymykseenkään vaan valitsen tulevan lapsen ja unohdan omat henk.koht. Suunnitelmani perheeni eduksi.
Mutta siis, miksi käy aina näin? Lasta ei kuulunut ajallaan, silloin kun sitä toivottiin ja tein tulevaisuuden suunnitelmia sitä silmällä pitäen, että en enää lisäänny ja nyt kun kaikki on lyöty lukkoon ja olen aloittamassa työn,opinnoy niin olenkin raskaana? Ja tämä tilanne on nyt toistunut jo monta kertaa.
Onko tässä jokin karma,kohtalo takana? Vai jokin muu suurempi asia?
Toivottavasti joku teistä ymmärtää???