Miksi jotkut yrittää viedä varatun ihmisen??

v
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sä sille naiselle. Luulis tehoovan.
ei vaan se on sen miehen tehtävä,, koska tämä on jatkunut näin pitkään niin luultavasti mies on mennyt juttuun ainakin joiltakin osin mukaan vaikka ei sitä myönnäkkään.
 
vvv
se rikosilmoitus hän häiritsee työ ajan ulkopuolella. alatte ottamaan kaikki puhelut ja tekstarit muistiin sitten poliisin puheille. Ei yksi ihminen voi pilata toisten elämää. Teette siitä yksinkertaisesti lopun. Sillä naisella ei voi olla kaikki kotona, kun noin käyttäytyy...
 
Prkl
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..
Ja susta on ihan ok, että miehesi uhraa sun mielenterveytesi ja teidän parisuhteen johtajanpallin eteen? :eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sä sille naiselle. Luulis tehoovan.
ei vaan se on sen miehen tehtävä,, koska tämä on jatkunut näin pitkään niin luultavasti mies on mennyt juttuun ainakin joiltakin osin mukaan vaikka ei sitä myönnäkkään.
Totta, mutta jos mies on yrittänyt sanoa, eikä täti vieläkään usko.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mellu, jos yhteydenpito(yritys) miestäsi oikeasti häiritsee, miksi hän ei tee rikosilmoitusta?
siksi koska heillä on sama työpaikka...
tulis todella ikävä tilanne..
miehellä kumminkin mahdollisuus edetä tossa paikassa johtajan pallille
toinen on vaan rivi työntekijä..
Tollanen "yhteydenpito" voi vaan pilata miehesi johtamishaaveet.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sä sille naiselle. Luulis tehoovan.
ei vaan se on sen miehen tehtävä,, koska tämä on jatkunut näin pitkään niin luultavasti mies on mennyt juttuun ainakin joiltakin osin mukaan vaikka ei sitä myönnäkkään.
Totta, mutta jos mies on yrittänyt sanoa, eikä täti vieläkään usko.
sitten asia viedään eteenpäin vaikka sinne pomolle, tosin mies ei pysty sitä tekemään jos on jutussa mukana ja silloin ap:n ei kannata olla miehen kanssa koska hän valehtelee.
 
Heh
Toihan on nyt päivänselvää: Mies kusettaa. Käy panemassa sitä työkaveriaan aina joskus ja kertoo vaimolle satuja häiriköivästä työkaverista. Mä en uskoisi hetkeäkään tuollaisia tarinoita, varsinkin jos miehellä on jo aiemmin ollut peliä saman ihmisen kanssa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Toihan on nyt päivänselvää: Mies kusettaa. Käy panemassa sitä työkaveriaan aina joskus ja kertoo vaimolle satuja häiriköivästä työkaverista. Mä en uskoisi hetkeäkään tuollaisia tarinoita, varsinkin jos miehellä on jo aiemmin ollut peliä saman ihmisen kanssa.
Voihan se olla, että mies ihan oikeasti vaan kaipaa imarteluja, vaikkei ois tehnyt mitään pahaa? Tyhmää vaan toi yöllä soittelu, ettei saa nukuttua. Mä kyl sanoisin jos mun miehelle joku akka koko aika soittelis.
 
lämmöllä
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Toihan on nyt päivänselvää: Mies kusettaa. Käy panemassa sitä työkaveriaan aina joskus ja kertoo vaimolle satuja häiriköivästä työkaverista. Mä en uskoisi hetkeäkään tuollaisia tarinoita, varsinkin jos miehellä on jo aiemmin ollut peliä saman ihmisen kanssa.
En välttämättä "panemiseen" mutta jotain viestejä antaa, ei kukaan noin kauan muuten jatka. Soittaisin naiselle ja kysyisin missä mennään?
 
migreenikko
Musta toiset yrittää kiusallaan varattuja viedä itselleen,saavat siitä jotain nautintoa,
kun saavat toisten suhteen hajalle.Meitä on niin moneen junaan.
Mutta onko suhde todella vakaalla pohjalla,kun varattu lähtee mukaan tuollaiseen,sitä sopii miettiä,sillä aina on kahdesta kyse,ei toinen tee mitään ellei toinen vastaa siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Vaikka niinhän se menee se sanonta että sillä jolla onni on se onnen kätkeköön

näin mulle mummoni sanoi kun mieheni kanssa aloitimme taipaleemme 10v sitten
Miten puolisoa kätketään, käytönnössä? Sun mies on vaarassa heti kun astuu ovesta.. mutta onneksi osaa kyllä pitää muut naiset loitolla ilman sinun apua, jos vaan oikeasti haluaa.
 
yt
miettikää jos 3 tai 4kymppinen ihminen on vapaa, joku vikahan siinä täytyy olla jos ei sitten ole justiin eronnut. jos on kelvannut jollekkin toiselle niin sitten tyypin täytyy olla hyvä ja kelvata itsellekkin. nautintoa lisää jos saa "varastettua" tyypin joltain toiselta, sehän tarkoittaa sitä että mä olen parempi kuin se toinen. eritoten jos saa vietyä itseä nuoremmalta/kauniimmalta jne.

been there done that. tosin en enää ikinä. nykyään osaan hakea itsetuntoa jo fiksummin. ja ei enää tartte, kun tuo ukko tuossa vieressäni kuorsaa :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
 
vieras
tää juttu haiskahtaa vähän sille, että miehes antaa vastakaikua, valitettava totuus. nosta kissa pöydälle. tosi hankala tilanne. hän ei halua naisen lopettavan soittelua jos ei tee mitään.
 
yt
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
niin. näin mieki sen ajattelen. se varattu on siksi "turvallisempi" kohe ja siitä pääsee eroon niin halutessaan. helpostikin.



 
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
ahaa... okei. onhan se kyllä periaatteessa niin että toisilla ne vietit ja vaistot vie niin lujaa että oksat pois.

esim. miulle on erittäin tärkeää kumppanin tuoksu. ilman sitä tiettyä tunnetta vatsanpohjassa ei tule yhtikäs mitään vaikka ois kuinka sinkku, ihana ja komia.

mutta varatuista pysyn kaukana, olen aina pysyny. niitäki ois ollu tarjolla vaikka kuinka, vaan eipä anna oma moraali periksi.

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
ahaa... okei. onhan se kyllä periaatteessa niin että toisilla ne vietit ja vaistot vie niin lujaa että oksat pois.

esim. miulle on erittäin tärkeää kumppanin tuoksu. ilman sitä tiettyä tunnetta vatsanpohjassa ei tule yhtikäs mitään vaikka ois kuinka sinkku, ihana ja komia.

mutta varatuista pysyn kaukana, olen aina pysyny. niitäki ois ollu tarjolla vaikka kuinka, vaan eipä anna oma moraali periksi.
ei anna kyllä mullekkaan :/:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
ahaa... okei. onhan se kyllä periaatteessa niin että toisilla ne vietit ja vaistot vie niin lujaa että oksat pois.

esim. miulle on erittäin tärkeää kumppanin tuoksu.[/u] ilman sitä tiettyä tunnetta vatsanpohjassa ei tule yhtikäs mitään vaikka ois kuinka sinkku, ihana ja komia.

mutta varatuista pysyn kaukana, olen aina pysyny. niitäki ois ollu tarjolla vaikka kuinka, vaan eipä anna oma moraali periksi.




mulla on ainaki nokka tukossa kokoajan sen veran etten haista mitää :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
Eli olit ihan oikeasti aikeissa viedä kyseisen miehen. Huj. Ehkä sä halusit todistaa sillä ittelles jotain? Onneksi sun ei enää tartte, tollanen on varmaan itellekin aika raskasta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yt:
ja muakin aikanaan samaan aikaan pommitti 2 vapaata miestä tän ukkomiehen kanssa. kumpikaan vapaista ei kiinnostanu. en osaa sanoa miksi.
Ehkä siksi, että varattu ei jäisi roikkumaan? Ei tarttis sitoutua?
ei kun nimenomaan halusin sitoutua vain ja ainoastaan tän ukkomiehen kanssa. ihme juttu..?
ahaa... okei. onhan se kyllä periaatteessa niin että toisilla ne vietit ja vaistot vie niin lujaa että oksat pois.

esim. miulle on erittäin tärkeää kumppanin tuoksu.[/u] ilman sitä tiettyä tunnetta vatsanpohjassa ei tule yhtikäs mitään vaikka ois kuinka sinkku, ihana ja komia.

mutta varatuista pysyn kaukana, olen aina pysyny. niitäki ois ollu tarjolla vaikka kuinka, vaan eipä anna oma moraali periksi.




mulla on ainaki nokka tukossa kokoajan sen veran etten haista mitää :LOL:


Ne on ne feromonit, ne haistaa alitajuisesti, tietämättään.
 
haleja
Hyvä Mellu - mä ymmärrän sun tunnetilaa oikein hyvin. Mieheni ja minä olemme kummatkin pastoreita ja tälläinen käytös on todella yleistä miespastoreita kohtaan. Yleensä se loppuu kun pastori puhuu kyseiselle naiselle ja tiukasti kieltää eikä ole tekemisissä kuin ainoastaan yleisissä tilaisuuksissa.

Kerron nyt sitten miten meille kävi. Olimme olleet vuoden verran naimisissa ja tälläinen rouvaihminen astui kehiin. Olin kyllä odottanut, että tälläistä ihastumista miestäni kohtaan tulee esiintymään, joten ajattelin osaavani suhtautua siihen ammatillisesti ja tiesin voivani luottaa mieheeni. Mieheni antoi eräälle nuorelle pariskunnalle avioliittoneuvontaa, kunnes rouva totesi suoraan, etta ei jatka miehensä kanssa jos minun mieheni suostuu suhteeseen. Hänen mielestään mieheni oli saarnoissaan lähetellyt salaisi viestejä jne. Mieheni otti tiukan kannan ja selvitti hieman faktoja. Asia ei jäänyt tähän vaan silloin alkoi soittelu ja tesktiviestit, mihinkään näihin ei vastattu. Numeroa ei voi pitää salaisena, eikä edes osoitetta. Kirjasimme kaikki viestit todistajien läsnäollessa puhelimelta ylös ja todistajat allekirjoittivat paperit. Lisäksi pomolle kerrottiin asiasta. Vaikeaksi asian teki se, että kyseinen henkilö oli meihin sielunhoidellisessa suhteessa eli miten ns. johdattaa oikealle tielle. Seurakunnan vanhimmmille kerrottiin sekä lopulta myös hänen miehelleen, josta hän erosi prosessin aikana. Kummatkin puhuimme rouvalle, mutta ilman tulosta.

Minä koin kovia raivon tunteita ja turhautumista. Tuntui kun hän hyökkäisi meidän perheemme elämään tankilla. Luotin mieheeni, mutta silti tilanne oli hyvin ahdistava. Ihan kuin meitä hakattaisiin jatkuvasti. Kirjoitin kirjeen tuolle rouvalle tunteista ja siitä, ettei hänellä ole mitään oikeutta toimia noin. En lähettänyt sitä kuitenkaan, koska hän ei sitä olisi ymmärtänyt. Puhuin myös useasti ystävieni kanssa tunteistani. Raivo oli niin kovaa, että mieleni teki hakata tuo nainen muuskaksi. Aika oli se mikä auttoi. Tällä hetkellä hän vain säälittää minua, sillä hän ei mitään oppinut kokemuksestaan.

Meillä homma loppui siihen, kun työn puolesta muutimme toiselle paikkakunnalle. Osoitetta emme luovuttaneet entiseen paikkaan, mutta jotakin tieta rouva sai sen selville ja perässä tuli pari kirjettä. Olimme valmiit viemään asian kotirauhan häirintänä oikeuteen, mutta homma loppui ennen viimeista päätöstämme.

Toivottavasti miehesi kertoo esimiehelleen ja voi sen sanoa kyseiselle naisellekin, että hänellä ei ole mitään oikeutta lähetellä viestejä tai soittaa. Kirjatkaa kaikki ylös todistajien kanssa, jos pitää mennä eteenpäin. Sinulle Mellu - puhu, käsittele tunteitasi, ne ovat aivan normaaleja, älä anna niiden jäädä hautumaan. Ja minun puolesta saat jopa raivota sille naiselle, joskin hän ei todennäköisesti ymmärrä, se on kyllä aika turhauttavaa.

 

Yhteistyössä