Teidän luojanne voi, koska teidän luojanne on luonnoton.Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Miksei Luoja voi antaa lapsia hedelmöityshoitojen avulla?
Niin no... minä olen ateisti, mutta ihmettelen vain.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Teidän luojanne voi, koska teidän luojanne on luonnoton.Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Miksei Luoja voi antaa lapsia hedelmöityshoitojen avulla?
Miksi niin monet ihmiset kuvittelevat, että niitä adoptiolapsia saa suunnilleen postimyynnistä tilaamalla? Jos kaikkien lapsia hankkivien (joko luonnollisin keinoin tai hedelmöityshoidoilla) pitäisi täyttää ne vaatimukset, joita adoptiolapsen saamiseen on, lapsia saisi ehkä 10% niistä perheistä mitä nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Kummallinen mielipide:Toisaalta ymmärrän, toisaalta taas en. Rakkaus lapseen on rakkautta vaikka lapsi olisi viisi vuotias adoptoitu. Jos tällaiseen rakkauteen ei pysty, ei ehkä ole hyväksi mitkään hedelmöityshoidotkaan.
Joo en menisikään hoitoihin, jos sairastuisin. Ihan tosi on.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Kukas ne hedelmöityshoitojen avulla saadut lapset on antanut? Kysymyshän on lääketieteen kehityksestä ja sen hyödyntämisestä. Ap:llä on selvästi lapsenomaista maagista ajattelua tässä suhteessa.
Yhtä hyvin voi ajatella niin että jos ap sairastuu syöpään, se on Luojan antama kohtalo jota ei sovi syöpähoidoilla muuttaa.
Ja Mrs Shillelagh kuolee tietenkin ensimmäiseen infektiotautiin tai syöpään kun ei ota vastaan luonnottomia hoitoja? on sillä Mrs:llä vain niin luonnonmukainen asenne elämään...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Teidän luojanne voi, koska teidän luojanne on luonnoton.Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Miksei Luoja voi antaa lapsia hedelmöityshoitojen avulla?
Olen kyllä törmännyt hedelmöityshoidoissa käyviin maahanmuuttajiin.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onneksi tänne tulee koko ajan uusia maahanmuuttajia. He osaavat sentään tehdä lapsensa itse!
Vauvoja ei saa helposti, vanhempia lapsia taas saa sijaislapsiksi vaikka viisi per perhe koska tarve on suuri. Mutta onnettomuuksista itsekkäin on lapsettomuus, jossa on tarve saada olla raskaana ja saada vauva. Jos oikeasti välittäisi LAPSISTA, voisi ryhtyä sijaisvanhemmaksi. Ja kyllä, se ei ole sama asia. Mutta siinäkin on kyse rakkaudesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi niin monet ihmiset kuvittelevat, että niitä adoptiolapsia saa suunnilleen postimyynnistä tilaamalla? Jos kaikkien lapsia hankkivien (joko luonnollisin keinoin tai hedelmöityshoidoilla) pitäisi täyttää ne vaatimukset, joita adoptiolapsen saamiseen on, lapsia saisi ehkä 10% niistä perheistä mitä nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Kummallinen mielipide:Toisaalta ymmärrän, toisaalta taas en. Rakkaus lapseen on rakkautta vaikka lapsi olisi viisi vuotias adoptoitu. Jos tällaiseen rakkauteen ei pysty, ei ehkä ole hyväksi mitkään hedelmöityshoidotkaan.