miksi jotkut ihmiset ei vastaa IKINÄ puhelimeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksiköhän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua taas ärsyttää niitä ihmisiä jotka ei KOSKAAN
vasta puhelimeen! mun erällä kaverilla on tämä ongelma
ja ei edes viesteihin viitsi vastata. Ehkä vast pari päivän päästä
tulee viesti takas ja aina sama huono selitys: "en oo huomannu viestiäs/ unohdin puhelimen johonkin
/ mun puhelimel on jotai vikaa. Nii just. Seli seli. Ei muute oikeastaan vasta kenellekkään ku muutkin on
valittanu ku sitä ei koskasn saa kiinni.
Miks te sitten omistatte puhelimen jos ei kerran kiinosta puhua?!
Sen takiahan on olemas puhelimia et sais yhteyttä nopeesti
jos on jotain!

Mä en välillä "kuule" puhelinta. Siis kuulen mä jo ekasta pimputuksesta, katon kuka soittaa ja päätän sitten "kuulinko". Joillekkin vain ei aina huvita vastata. Eräästä ihmisestä ei pääse tunteihin eroon jos erehtyy vastaamaan, jätän siis vastaamatta jos on parempaa tekemistä tai seuraa...

Kuullostaa varmaan ilkeelle ja onkin, mutta vuorokaudesssa ei riitä tunnit jos vastaan jokaiseen turhaan puheluun. Viestillä saa aina kiinni heti :)

Täh. Se että jollain on kännykkä, ei tarkota suoraan, että se henkilö on/haluaa olla koko ajan tavoitettavissa. Joillekin se puhelin on välttämätön paha.

Mä en ihmettelis, jos tää alotus olis tehty musta.. Useimmiten puhelin piippauksella. En tykkää, että koko ajan puhelin pirisee. Tykkään enemmän tekstiviesteistä, kuin puheluista. Puhelut on ok, mutten jaksa juoruta turhia puhelimessa. Kasvotusten tykkään sitten höpistä enempi. Enhän mä oo ees feispuukissa...