Miksi jotkut eivät vastaa, jos puhelu tulee tuntemattomasta nrosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poujou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska ne on aina olleet kauppiaita, jotka ovat soittaneet. Nyt kun on puhelinmarkkinointiesto niin voisin vastatakkin, mutta eipä ole kukaan soittanut tuntemattomasta numerosta tuon eston jälkeen. Niin ja miks lääkäri tai poliisi mulle soittais? =)

Jos olemme kaikki kotona, niin en vastaa kaikkiin puheluihin muutenkaan aina, tunnistinpa numeron tai en. En ole aina vastaustuulella. Viestillä minusta helpommin saa irti jotain, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
kuinka usein seriffillä oikein on teille asiaa? Mulle ei never oo poliisi soittanu...

No mulle esimerkiksi ovat soittaneet useastikin. Työni puolesta olen monesti joutunut tilanteeseen jossa on tarvittu poliisia tai ollut silminnäkijänä erinäisissä tilanteissa. Niistä asioista ne monesti soittelee vielä jälkeenkin päin.

Ei se tosiaan omista teoista aina johdu. Ei tarvi olla rikollinen ollakseen poliisin kanssa tekemisissä ;)

Mut tosiaan aina on numero näkynyt, sekä kännyssä että lankapuhelimessa.

jos numero on tuntematon tai ei numeroa. Samalla listalla ovat myös kaikki lehtimyyjät ym. joilla kyllä numero näkyy, mutta sitä ei löydy finderista hakemalla.

Lääkäri soitti ainakin viimeksi niin että numero näkyi ja tiesin odottaa soittoa joten vastasin.
Poliisikin soitteli joskus kännykästä niin että numero näkyi ja muistaakseni löytyi finderillakin.
Eri asia on laitosten alanumerot.. niitä ei löydy hakemalla.

Vastaan aina kun ei voi tosiaan tietää mistä puhelu tulee. Jollekkin läheiselle on voinut vaikka sattua jotain. Lehtimyyjiähän ne usein on mutta yritän mahdollisimman nopeasti päättää puhelun jos ei kiinnosta tilaaminen.

En yleensä koskaan vastaa tuntemattomaan numeroon, ja hyvin harvoin edes numeroon joka näkyy näytöllä mutta jota en tunnista. Tähän on jo tottuneet ne "tärkeät"ihmiset joilla salainen numero ja joilla kuitenkin oikeeta asiaa, he soittavat heti perään toisen puhelun jotta tiedän että oikeesti on asiaa jollain tutulla. On toki jäänyt monta asiallista puhelua vastaamatta ja jää varmaan jatkossakin, mutta ei haittaa, ei tarvitse aina olla tavoitettavissa. En koskaan myös soita takaisinpäin jos en ole vastannut tuttujenkaan puheluihin, jos jollain tärkeää asiaa, osannee soittaa uudelleen.

Yhteistyössä