Miksi joku muu sana kuin "pippeli" ja "pimppi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pippelistä tulee mieleen naapurin likainen namurouva joka haluaa lipasta ukon pippeliä?

Mun mielestä pimppi on jotenkin rivo sana. Johtuu varmaan omasta kotikasvatuksesta. Särähtää korvaan tosi roisisti.
tulee joku likanen namusetä mielee, joka haluaa lipasta naapurin tätin pimppiä. Yök!
pippeli taas on ihan ok sanana.
Meillä naisella on alapää ja peppu. miehellä pippeli/siitin ja peppu.

[QUOTE="mamma";28317481]Tästä häpeämisestä tuli mieleen että eihän niitä ruumiinosiaan pidä hävetä kenenkään. Ei pieni lapsi niitä häpeäkkään ennemminkin se aikuinen. Mutta silti pitää saada jotenkin perille myös se että sukupuolielimiä ei ole soveliasta näytellä julkisesti eikä ehkä kannta kovaäänisesti arvuutella onko sedällä iso pippeli housuissa kun bussissa istutaan.

Tutun lapsi on jotenkin jäänyt kiinni tuohon anaalivaiheeseen ja puhuu kakasta ja pissasta vaikka on eskari-ikäinen. Sanat edustavat hänelle jonkinlaisia kirosanoja. Samalla hän näyttelee kakkaamista ja pissaamista koirien tyyliin. Vaikka se nyt ei ole muuta kuin vähän koomista ja ehkä noloa niin vanhemmille se näyttää olevan kiusallista. Toivon itse että oma lapsi ei ainakaan kovinkaan pitkään jää tuollaiseen vaiheeseen, jotenkinhan tuollainen käytöskin varmaan saadaan kuriin... jos haluaa.[/QUOTE]

Mä tiedän paljon lapsia, mutta en yhtäkään sellaista, joka höpisisi alatyylistä huumoria pitkin pitäjiä, ilman mitään häpyä.

Normaalisti lapset kyllä tajuaa, ettei vieraiden seurassa puhuta mitä vaan, eli sen takia ei tarvitse ruveta lapseen erikseen mitään tabuja istuttamaan.
Jopa mun 2-vuotiaskin -jota kovasti pimppi naurattaa- tajuaa ilman opettamista, ettei muiden ihmisten seurassa viljellä niitä juttuja.
Kerran tosin pieraisi kaupassa ja huusi "peeru!", mutta hyllyllä ei ollut onneksi muita.

Ei se loukkaantunut, mutta oli oikesti sitä mieltä, että muksu "puhui tuhmia" vrt aikuisten sänkykieli |O Odotan innolla mitä sanoja opettaa omilleen, nyt kun esikoistaan odottaa.
Ja olis kiva, jos se tulis kuuntelemaan miten meillä käydään päivällispöydässä läpi päivänpolttavaa aihetta ihmisen lisääntyminen ja syntyman ihme. Olen itse näet rv 32... Tulevaa isoasiskoa hieman kiinnostaa, että kuinka ja mistä ja mitenpäin se vauva tulee ulos ja miten ihmeessä se on saatu sinne sisään alunperinkään? :D

Joo, ootas vaan... Meillä kyseltiin niin paljon että sen jälkeen kun olin kertonut että isi laittaa vauvansiemenen äidin mahaan ja vauva tulee sitten ulos äidin pimpistä tai joskus vauvat leikataan myös masun läpi, niin kun lapset kysyivät että miten se siemen sinne laitetaan niin jouduttiin jo toteamaan että "sen saat tietää sitten isompana" Sitä en lähtenyt kuitenkaan kertomaan.

Isäntä oli vaan että "ymmm.." noihin asioihin mutta kyllä mä vastasin, pienesti mutta niin että meidän muksut tietävät että haikara ei kyllä niitä vauvoja tuo :p

Mulle kerrottiin lapsena että vauvat tulee mahaan kun syö paljon, tytöillä on etupylly ja pimppi on ruma sana.. jne. jne. Ja en todellakaan halua jatkaa tollasta idiotismia omille lapsilleni.

Vähän sama kuin vaikka possunliha tai veriletut, meidän muksut tietää mistä ne tulee mutta ei se heitä järkytä koska niistä asioista on puhuttu ihan normaaleina asioina. Mitä ne onkin..

Hammaskeiju on vielä käsittelemättä.. Ja joulupukki... En oikein oo ihan varma kuinka kauan heitä kannattaa asiassa huijata.

oho.. taas mä jäin läpättämään.. Mulla on vähän huono taipumus ajelehtia aiheesta ulos.. :laugh:

Joo, ootas vaan... Meillä kyseltiin niin paljon että sen jälkeen kun olin kertonut että isi laittaa vauvansiemenen äidin mahaan ja vauva tulee sitten ulos äidin pimpistä tai joskus vauvat leikataan myös masun läpi, niin kun lapset kysyivät että miten se siemen sinne laitetaan niin jouduttiin jo toteamaan että "sen saat tietää sitten isompana" Sitä en lähtenyt kuitenkaan kertomaan.

Isäntä oli vaan että "ymmm.." noihin asioihin mutta kyllä mä vastasin, pienesti mutta niin että meidän muksut tietävät että haikara ei kyllä niitä vauvoja tuo :p

Mulle kerrottiin lapsena että vauvat tulee mahaan kun syö paljon, tytöillä on etupylly ja pimppi on ruma sana.. jne. jne. Ja en todellakaan halua jatkaa tollasta idiotismia omille lapsilleni.

Vähän sama kuin vaikka possunliha tai veriletut, meidän muksut tietää mistä ne tulee mutta ei se heitä järkytä koska niistä asioista on puhuttu ihan normaaleina asioina. Mitä ne onkin..

Hammaskeiju on vielä käsittelemättä.. Ja joulupukki... En oikein oo ihan varma kuinka kauan heitä kannattaa asiassa huijata.

oho.. taas mä jäin läpättämään.. Mulla on vähän huono taipumus ajelehtia aiheesta ulos.. :laugh:

Mä olen ihan kuvakirjan avulla käynyt senkin läpi, että miten ne siemenet saa sinne munasolun luo.
Muksua naurattaa se ajatus, että siittiöillä on uimakilpailu ja nopein voittaa ja siitä saa kasvaa vauva :D
Siitä se ei olekaan vielä esitelmöinyt kaupassa. :laugh:

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä