Miksi joku edes yritättää iskeä varattua miestä, jolla on vielä puoliso mukana?

Oikeesti, mitä liikkuu semmoisen ihmisen päässä, joka yrittää pokata varattua miestä tämän puolison paikalla ollessa? :LOL: :LOL:
Mun puolesta yrittäköön vapaasti silloin kun en itse ole paikalla, saa ne ei sitä kuitenkaan, mutta älkää nyt hitossa nolatko ittiänne mun läsnäollessa.
Eipä sillä, hyvät naurut oon saanu monesti kun typykät luulevat olevansa vastustamattomia :LOL: :LOL:
 
Turkilmas
Siis valaise nyt vähän? Oikeestiko joku on vikitellyt miestäsi niin että sä siinä vieressä? Missä ja miten? Jossain baarissa vai? Onko tosiaan noin hemmetin tyhmiä naisia edes olemassa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Siis valaise nyt vähän? Oikeestiko joku on vikitellyt miestäsi niin että sä siinä vieressä? Missä ja miten? Jossain baarissa vai? Onko tosiaan noin hemmetin tyhmiä naisia edes olemassa :eek:
Muutamaan otteeseen ollaan baarissa tai kotipippaloissa saatu todistaa näitten epätoivoisten kantturoitten epätoivoisia iskuyrityksiä :D
Ja ko. naiset tiesi varsin hyvin et mies on naimisissa mun kanssa. Tyypit yrittivät tunkea miehen seuraan väkisin ja jättää mut pois koko jutusta. Ja just semmoista et "tuu vähän tonne sivummalle mun kans juttelee kahdelleen..." ja ei millään meinaa uskoa kun mies sanoo ettei tuu eikä kiinnosta :LOL:
 
vieras
Mulla vähän samoja kokemuksia ollu pari kertaa, ja siis niin että muijat on yrittäny jotain flirttikontaktii mun miehen kanssa, ja kun me huomattiin se niin oltiin iha et mitä hittoo toi niinku tekee, ens ihan et kattooks se jotain meiän takan olevaa, eiii kun ei siel istu ketää, sit ihan et wtf, se tsiigaa mun miestä ihan kympillä ja koittaa saada jotain kontaktii. Mieshän nauro aika taval mut mä hiukka suivaannun jos mun miestä koitetaan pokata varsinkin ku olen ite paikalla, ja molemmille muijille asiasta mainittin niin tuli kyl ylihyvii kommenttei: siis en mä tiä mistä sä puhut, ja sit ku sanoi mitä mieltä mun mies hänest on ni muija siihen et: no ihan sama mitä joku RUMA mies sanoo :D Eli ties kuitenki kenestä puhun ja oli pakko heittää sit toi ruma siihen väliin. No toinen pimatsu oli kans heti et ei hän o kyl todellakaan mitää yrittäny ja loppuun kumminki kommentoi et mut on hänel kyl tosi kauniit silmät, juuh että sellasii tapauksii..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Siis valaise nyt vähän? Oikeestiko joku on vikitellyt miestäsi niin että sä siinä vieressä? Missä ja miten? Jossain baarissa vai? Onko tosiaan noin hemmetin tyhmiä naisia edes olemassa :eek:
Muutamaan otteeseen ollaan baarissa tai kotipippaloissa saatu todistaa näitten epätoivoisten kantturoitten epätoivoisia iskuyrityksiä :D
Ja ko. naiset tiesi varsin hyvin et mies on naimisissa mun kanssa. Tyypit yrittivät tunkea miehen seuraan väkisin ja jättää mut pois koko jutusta. Ja just semmoista et "tuu vähän tonne sivummalle mun kans juttelee kahdelleen..." ja ei millään meinaa uskoa kun mies sanoo ettei tuu eikä kiinnosta :LOL:
Ei voi olla :D Kai miehes tai sä heititte jotain hyvää kommentointii kyseisil muijille? :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Siis valaise nyt vähän? Oikeestiko joku on vikitellyt miestäsi niin että sä siinä vieressä? Missä ja miten? Jossain baarissa vai? Onko tosiaan noin hemmetin tyhmiä naisia edes olemassa :eek:
Muutamaan otteeseen ollaan baarissa tai kotipippaloissa saatu todistaa näitten epätoivoisten kantturoitten epätoivoisia iskuyrityksiä :D
Ja ko. naiset tiesi varsin hyvin et mies on naimisissa mun kanssa. Tyypit yrittivät tunkea miehen seuraan väkisin ja jättää mut pois koko jutusta. Ja just semmoista et "tuu vähän tonne sivummalle mun kans juttelee kahdelleen..." ja ei millään meinaa uskoa kun mies sanoo ettei tuu eikä kiinnosta :LOL:
Uskomatonta :eek: . Eipä silti, mun ex-ystävä on semmoinen että mielellään keräisi sulkia hattuunsa varatuista miehistä. Ja kovasti kuvittelee myös että kaikkien miehet on hänestä kiinnostuneita. Yrittipä se tuota munkin miestäni, mutta onneks mies ei lämmennyt.
 
Kerran kokenu saman!
Oltiin ukon kanssa kahestaan ulkona jokunen vuos sitten. Tavattiin kavereita ja mentiin terassille hein kaa istumaan. Siihen tuli 2 tuntematonta "silikoonibimboa"!
Heti rupesvat minun ja kaverin ukkoi iskemään! Miehet sit kohteliaina esitteli emännät näille vieraille ja ne tytöt vaan mulkas meitä ja taas suunilleen makas pöydällä että varmasti napaan asti ylettyvästä kaula-aukosta näky kaikki!
Se oli aika huvittavaa katottavaa! Juotiin tuopit tyhjiks ja miehet sano että lähetääs johonkii muualle missä ei ole tommosia silikooniperoksiidiblondeja tyrkkyttämässä itteään! Kyllä niitten tyttöjen naamat oli näkemisen arvoset kun jäivätkin ilman ja myö ja kaverit onnellisina käveltiin pois kumppanien kainaloissa!

Ihan ois mielenkiintoista tietää että mikä saa jotkuu ihan pokkana tulemaan miehen, jonka vaimo istuu vieressä, naamaan työntämään ulokkeitaan?!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen ma:
niillä saattaa oikeesti olla jotain sun selän takana, mistä sä et todellakaan tiiä yhtikäs mitään...........
:LOL: :LOL: :LOL: Ei taatusti muuten ole.
Äläs nyt, kohta harmaa väittää et se on faktaa :D
et hän tai hänen ystävänsä tietää asian :whistle: :LOL:
Koska kaikki miehet pettää aina ja ihan varmasti jos vaan on tilaisuus.
 
vieras
Mä varmaan oon sokee kun en ole koskaan huomannut vastaavaa. Sen sijaan varattujen miesten oon todistanut lukemattomia kertoja flirttailevan ja pelaavan pelejään vaimojen selän takana ja edessä... Yleensä naiset on sangen sokeita omille miehilleen tai syyttää niitä "toisia naisia".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä varmaan oon sokee kun en ole koskaan huomannut vastaavaa. Sen sijaan varattujen miesten oon todistanut lukemattomia kertoja flirttailevan ja pelaavan pelejään vaimojen selän takana ja edessä... Yleensä naiset on sangen sokeita omille miehilleen tai syyttää niitä "toisia naisia".
Joo oon mäkin nähny tota samaa, mutta vaikka kuinka yrittäisin vääntää ja kääntää asiaa tolle tolalle niin ei taivu :whistle:
 

Yhteistyössä