Miksi jatkuvasti panettaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annemarin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annemarin

Vieras
On se kumma kun välillä on tällaisia jaksoja, että jatkuvasti panettaa.
On näitä ollut mulla ennenkin ja kestää monta kuukautta kerrallaan.
Nytkin vaikka saan melkein joka päivä "hoitoa" eri tavoin, mutta silti
haluaa hetken pästä lisää. Taas sain yöllä ihan hyvät hoidot, mutta
kun aamumenot kotona on hiljentynyt haluan katsella täältä netistä
lisää kiihokkeita ja sitten vielä päälle hiplata pilluani.
Onko tämä enään normaalia?

Toipa olikin hyvä kysymys. Mikä on "normaali" panetuksen määrä? Mitäpä tuosta huolestumaan. Anna mennä vaan kun kerran mieli tekee. Enemmänkin kannattaisi huolestua sitten kun ei enää paneta. Siinä kohtaa varmaanki kaipaisit todella niitä aikoja kun panetti koko ajan ;)

Anna mennä vaan, pane kun panettaa. Nauti elämästä - jos olet onnistunut saamaan vielä puolison joka jaksaa sinua jyystää niin olet etuoikeutettu ; )

Viimeksi muokattu:
Ei ole tervettä mun mielestä - raja menee siinä, kun seksuaalisuus alkaa viemään aikaa muilta jutuilta joita pitäis hoitaa tai sukuelimet ei ole palautuneet edellisestä kerrasta.

Suhteen alussa on eri asia, mutta mun mielestä terveintä olisi 3x viikossa keskimäärin.

Viikko-kaks ennen sitä aikaa kuukaudesta muakin panettaa aina. Jo joku kortsujen näkeminen kaupassa saa kivan tunteen mahanpohjaan ja ajatukset menee siihen mieheen, jonka yllä sen haluais nähdä ;) Tykkään kyllä enemmän siitä, että panettaa kun että olisin pahalla tuulella.

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on;10453023:
Viikko-kaks ennen sitä aikaa kuukaudesta muakin panettaa aina. Jo joku kortsujen näkeminen kaupassa saa kivan tunteen mahanpohjaan ja ajatukset menee siihen mieheen, jonka yllä sen haluais nähdä ;) Tykkään kyllä enemmän siitä, että panettaa kun että olisin pahalla tuulella.

Pahatuulisuus on uusi asia. Miksi ei naiset kerro kun haluttaa.

Pahatuulisuus on uusi asia. Miksi ei naiset kerro kun haluttaa.

No mulla se panetus on sillon ainakin niin voimakasta sen muutaman päivän, korkeentaan viikon, että kyllä kertosin, jos se mies, jota haluan olis siinä.
En mä pystyis vastustamaan sitä.
Ei kaikkia naisia sitten varmasti koskaan paneta niin paljon kun esimerkiks mua sillon. Se on niin yksilöllistä.

Viimeksi muokattu:
Vastaisin tuohon,esittämääsi kysymykseen.Mikä on epä normaalia,mikä ei-oma sydämesi sen sano.Koskaan en ole ollut mukana rymäsexsissä,mut nyt tekee mieli.Ymmärrän sen mustasukkaisuuden,mutta eikö ole näin,että on ihmisestä itsestä kiinni.Paremmin olisin kiinotunut siitä-haluatko enää?Kysyn suoran,koska valehteleminen ei auta.Olisin kyllä halukas,kokea ensi kertaa.Odotan vastaustasi.T.Hessu

Viimeksi muokattu:
niin muaki panettaa ja sillon kattelen vähän viihdettä netistä, eikä tartte kauaa kun sormet on klitoriksen ja pillun kohdalla niin tunnen kuinka joku olisi siinä hieromassa itseäni ja rintojani. voi olla että saattaa tulla usemman kerran päivässä kun katson niitä kunnon panoja.....

Viimeksi muokattu:
niin muaki panettaa ja sillon kattelen vähän viihdettä netistä, eikä tartte kauaa kun sormet on klitoriksen ja pillun kohdalla niin tunnen kuinka joku olisi siinä hieromassa itseäni ja rintojani. voi olla että saattaa tulla usemman kerran päivässä kun katson niitä kunnon panoja.....

Mun kundi on välillä laiska varsinkin muo panettaa. Lähden ulos "tyttöjen" kanssa, menen naapurin miehen luokse, sillä on iso ja jaksaa hoidella minut oikein kunnolla. Välillä käyn kylässä kun housut kastuu ajatuksestakin kunnon panosta, aaah.

Viimeksi muokattu:
Mun kundi on välillä laiska varsinkin muo panettaa. Lähden ulos "tyttöjen" kanssa, menen naapurin miehen luokse, sillä on iso ja jaksaa hoidella minut oikein kunnolla. Välillä käyn kylässä kun housut kastuu ajatuksestakin kunnon panosta, aaah.

Anna..n. Sä oot ihana. Minun naapurinna asuu mun työkaveri: eronnut pikkurouva Enni. Kun minun emäntä lähtee "tyttöjen" kaa iltaa viettämään, niin silloin minä meen "poikakerhoon" "autoja" virittämään. Ennin kanssa viritetään peleihimme sellaiset puristukset, että niistä riittää vielä kotiinkin viemisiksi. Teemme näitä "säätöjä" mulloinkin kuin "tyttöjen" illan aikana. Se antaa lisää iloa ja kiihkeitä hetkiä yhteiseen kisailuun tytöni kanssa.

Viimeksi muokattu:

******** miten niin onko normaalia .......tottakait se on normaalia ..........olenpa kateellinen kumppanillesi...........upeata tuo

Viimeksi muokattu:
Meillä naisilla se panetuksen tunne saattaa vaihdella kuukautiskierron mukaan mutta itselläni miehen kuoleman jälkeen on ollut jatkuva panetuksen tunne! Se on hieman helpottanut kun on löytynyt uusi seksikumppani.

Panetus on luonnollista, sitä ei tarvitse hävetä eikä myöskään ylenkatsoa - sehän kertoo tarpeesta tulla tyydytetyksi seksuaalisesti.

Luonto on meidät tällaisiksi luonut! Emme voi sille mitään! Kaikkia ei haluta samalla tavalla mutta suvaitsevaisuutta ja ymmärtämistä toivon niitä kohtaan joilla on seksuaalisia tarpeita (en käytä sanoja normaali tai epänormaali koska se saa monet näkemään punaista koska mikä on normaalia??? tai epänormaalia??? ovat kysymyksiä joihin on monta vastausta ja mielipidettä).

Sama fiilis täällä,hassua kun illalla tekee mieli niin aamulla herää siihen että haluaisin ihanan kiimaisen naisen vierelleni jonka kanssa sais aloittaa aamun peiton alla rakastellen.
tosin nyt se ei oo mahdollista kun asun yksinhuoltajana

Viimeksi muokattu:
Onko se nyt niin kun alkaa 50 lähestyä ja vaikka parisuhteessa elänkin niin mutteri huutaa hoosiannaa että kaikki naiset pitäs saada alleen ?
Tää on kestänyt jo reilun vuoden ja alkaa ärsyttämään kun ei kuitenkaan saa pesää vaikka himo on hirveä.
Rasittaa mieltä.

Yhteistyössä